Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Montaż i działanie układu samopoziomowania w B7 Xenon Bixenon skretny nie skrętne Lampy


mk4

Rekomendowane odpowiedzi

Żarniki są dokładnie takie same jak w bixenonach do B7 - mają symbol D1S.

Chyba, że koniecznie chcesz znać numery ori...

Głównie chodzi mi o przetwornice żeby w razie gdyby co nie kupić Anglika jakbym szukał na szybko używki.

Chyba już mam proszę o potwierdzenie nr przetwornic do skrętnych to :

AL Przetwornica 1 307 329 154

AL Przetwornica 1 307 329 114

Jest jakiś podział lewa/prawa strona czy obojętnie na którą stronę można montować ??

Edytowane przez bartekzks
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przetwornice:

8P0 907 391

8E0 907 391C (został zastąpiony tym powyżej, może jakieś wadliwe były? :mysli: )

oraz (podobno, bo nie mogę ich namierzyć w ETCE):

8E0 941 329A

http://google.plczesc/sterownik-swiatel-doswietlajacych-zakrety,0-95-711307329154-0.html

W lewej i prawej lampie oraz w angolach i EU są montowane te same sterowniki.

Oba sterowniki, których nr podałeś, podejdą pod lampę AFS, jeśli wierzyć informacjom z tych stron:

http://allegro.pl/nowa-przetwornica-bi-xenon-al-audi-a3-a4-rs4-vat-i5109338547.html

http://www.xenon-serwis.pl/pl/sklep/przetwornica-1-307-329-114,42,170.html

http://www.xenon-serwis.pl/pl/sklep/przetwornica-1-307-329-154,42,173.html

Żarnik:

N 105 661 03 (D1S-12V35W)

Edytowane przez BeyerBrown
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przetwornice:

8P0 907 391

8E0 907 391C (został zastąpiony tym powyżej, może jakieś wadliwe były? :mysli: )

oraz (podobno, bo nie mogę ich namierzyć w ETCE):

8E0 941 329A

http://google.plczesc/sterownik-swiatel-doswietlajacych-zakrety,0-95-711307329154-0.html

W lewej i prawej lampie oraz w angolach i EU są montowane te same sterowniki.

Oba sterowniki, których nr podałeś, podejdą pod lampę AFS, jeśli wierzyć informacjom z tych stron:

http://allegro.pl/nowa-przetwornica-bi-xenon-al-audi-a3-a4-rs4-vat-i5109338547.html

http://www.xenon-serwis.pl/pl/sklep/przetwornica-1-307-329-114,42,170.html

http://www.xenon-serwis.pl/pl/sklep/przetwornica-1-307-329-154,42,173.html

Żarnik:

N 105 661 03 (D1S-12V35W)

Dzięki wielkie nr już Sobie zapisałem w razie W

Ale teraz zgłupiałem bo Xsenon Serwis twierdzi ,że do AL Przetwornica 1 307 329 154 jest D2S a ja mam na lampie wyraźnie 1DS o co tu chodzi ??

Proszę link do aukcji

http://allegro.pl/nowa-przetwornica-bi-xenon-al-audi-a3-a4-rs4-vat-i5109338547.html

Edytowane przez bartekzks
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tam jest błąd - te przetwornice na bank pasują do żarników D1S.

W ogóle to w A3 od MY2004 w wersjach lamp bi-xenon i bixenon AFS były stosowane D1S, tylko w zwykłym xenonie siedział jeszcze D2S.

W A4 B7 siedziały już tylko D1S - w bixie i AFS, zwykłego xenonu już nie oferowano :wink:

Edytowane przez BeyerBrown
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam . Czy przy/po wymianie sterownika 4F0 907 357 trzeba robić adaptacje, kasować błędy lub coś z xesnonami za pomocą kabla ??

Bo padł mi i nie wiem czy mogę spokojnie sam jutro wymienić czy czekać do pon na kumpla z kompem ??? :co:

Pozdrawiam

Edytowane przez bartekzks
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Możliwe że trzeba zmienić kodowanie a adaptacja na 100%

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to d*pa zbita .... trzeba po czekać na kompa :kwasny:

dzięki za info

Dobra mam już kolegę z kablem i kompem ale obaj będziemy robić to pierwszy raz . Muszę wykonać kodowanie i regulacje z tego tematu :

http://a4-klub.pl/index.php?/topic/107459-montaz-i-dzialanie-ukladu-samopoziomowania-xenon/#entry1626401

czyli :

Kodowanie sterownika :)

55 Xenon Range --> 07 Coding --> 00060 Do It !

i

Procedura regulacji xenonów

Opisana poniżej procedura sama w sobie nie ustawia świateł! Powoduje ona jedynie zatrzymanie się elektrycznych nastawników ustalających wysokość świateł w pozycji "wyśrodkowanej", w której powinno się przeprowadzić ręczną regulację reflektora za pomocą śrub znajdujących się w jego obudowie.

Procedura powinna być wykonana do samego końca, w przeciwnym wypadku w pamięci sterownika może pojawić się błąd "Reflektory nie zostały wyregulowane". Aby go wykasować należy przeprowadzić całą procedurę regulacji reflektora.

Przed przystąpieniem do regulacji świateł muszą być spełnione następujące warunki:
- Pojazd musi stać na równym podłożu
- Hamulec ręczny musi być zwolniony
- Zapłon musi być włączony
- Światła wyłączone
- Sterownik w pamięci nie może posiadać żadnych błędów

Procedurę przeprowadzamy w następujący sposób:

[Wybór]

[55-Zasięg xenonów]

[Nastawy podst. - 04]

Grupa 001

[Idż !]

Zaczekaj około 20 sekund. W tym czasie silniczki ustalające wysokość światła zatrzymają się w pozycji odpowiedniej do ręcznej regulacji reflektora.

Włącz światła i ustaw je śrubami w reflektorze zgodnie z zaleceniami producenta.

Teraz przejdź do grupy 002. W tym momencie sterownik zapamięta położenie nastawników jako położenie bazowe.

[Gotowe, powrót]

Tak dobrze myślę ?? Tylko to ??

proszę o pomoc bo chcę jak najszybciej to zrobić a jestem kompletnie zielony :notworthy:

Edytowane przez bartekzks
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak tylko to i podczas adaptacji musza być pizamykane drzwi w aucie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kto mi powie co go boli tym razem .... :facepalm::kwasny:

Mam taka ikonkę po wymianie modułu 4F0 907 357

http://zapodaj.net/e0c845aba5ff5.jpg.html


oraz jest błąd :

02071 czyli według ross-tech'a coś z okablowaniem lub Canem ?? dobrze kojarze ?? tu strona z linkem do ross-tech'a:

http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/02071

Nie można przeprowadzić adaptacji ani nic z lampami /poziomowania też nie

Znalazłem coś takiego :

http://www.a3-club.n...01539-amp-02071

post nr 6

Mylicie ze cos pomoze ?? Dodam ,że jak dobrze pamiętam właśnie dodawał wczoraj kumpel czujnik deszczu lub zmierzchu bo niby nie był zakodowany( ale działo i C/L Home i wycieraczki same sie załączały ) to może być od tego ??

Szukając wskazówek znalazłem jeszcze to :

http://www.a3-club.net/forum/showthread.php?76764-B%B3ad-02071-Local-Databus-i-00153-Windshield-Wiper-Motor

Panowie czy jest ktoś kto zna się na ksenonach w B7 ?? Najlepiej z okolic Torunia ale jak będzie trzeba to podjadę gdzie kolwiek !! Cena nie gra roli byle by ktoś mi pomógł !!! Proszę o kontakt na pw lub etu w temacie !!

Edytowane przez bartekzks
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam jestem w trakcie rezania bi skretnych i mam pytanie o rozpiske kabli do silniczka skretu przerabiam z wersji EU na anglola i potrzebuje go lekko przestawic

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanko jak xenon mi mruga/miga robi tak zwany stroboskop podczas jazdy to będzie padał żarnik czy przetwornica ?? :co:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przetwornica, jeżeli kolor zmieni to wtedy problem jest z żarnikiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do pewności zamień żarniki miejscami i zobacz czy miganie się przeniosło (xenon padnięty) czy pozostało na miejscu (walnięta przetwornica lub wiązka dobrze nie łączy).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witajcie.

Mam problem bo nie działa mi samopoziom pojawiła mi się kontrolka od przekreślone sampoziomowanie. Doszło do tego po wymianie zdeżaka nz s-line i reflektora mój był matoway i kupiłem drugi bixenon , dodam że nie mam podłączonych halogenów i na desce właśnie pojawia mi się na przemian kontrolka od spalonej żarówki i przekreślony samopoziom .

Miałem reflektory bixenonowe możliwe że kopiłem bixenon skrętny ale przetwornica pasowała od starego zwykłego bixenonu , miałem odłączony aku .

Gdzie leży problem ? od nowa trzeba to jakoś zakodować ?

Edytowane przez vwbartus
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie lampy o nr 8E0 941 029/030 BA to nie skrętny czy skrętny

I jeszcze jedno jest różnica we wtyczce przetwornicy w xenonie skrętnym i nie skrętnym ( czy można wsadzić do skrętnego przetwornice nie skrętną i będzie świecić i na odwrót ) podejrzewam że przetwornice ktoś zmienił o ile będą pasowały do skrętnych, nie skrętne???

I czy na instalacji od skrętnych, nie skrętny będzie działał świecił i na odwrót ??

Bo świecić świecą .... :facepalm::kwasny:

Pozdrawiam

Edytowane przez bartekzks
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skretna ma 3-rzedy po osiem pinow nie skretna 3 po piec pinow i nie beda pasowaly na przemian

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witajcie.

Mam problem bo nie działa mi samopoziom pojawiła mi się kontrolka od przekreślone sampoziomowanie. Doszło do tego po wymianie zdeżaka nz s-line i reflektora mój był matoway i kupiłem drugi bixenon , dodam że nie mam podłączonych halogenów i na desce właśnie pojawia mi się na przemian kontrolka od spalonej żarówki i przekreślony samopoziom .

Miałem reflektory bixenonowe możliwe że kopiłem bixenon skrętny ale przetwornica pasowała od starego zwykłego bixenonu , miałem odłączony aku .

Gdzie leży problem ? od nowa trzeba to jakoś zakodować ?

A co na to vag? nową adaptację robiłeś?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I czy na instalacji od skrętnych, nie skrętny będzie działał świecił i na odwrót ??

Skrętny xenon ma inną instalację - sygnały sterujące nie idą wprost do silniczków, ale poprzez lokalną magistralę CAN (sterownik AFS <-> lampa) i dopiero w przetwornicy-sterowniku sygnały są dekodowane i wysyłane do silniczków ustalających położenie soczewki.

Od strony elektrycznej wygląda to tak, że skrętny ma trzy przewody (zasilanie lokalnego sterownika, CAN L i CAN H) a zwykły bix ma cztery przewody, którymi płynie prąd sterujący silniczkiem przy soczewce.

Edytowane przez BeyerBrown
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witajcie.

Mam problem bo nie działa mi samopoziom pojawiła mi się kontrolka od przekreślone sampoziomowanie. Doszło do tego po wymianie zdeżaka nz s-line i reflektora mój był matoway i kupiłem drugi bixenon , dodam że nie mam podłączonych halogenów i na desce właśnie pojawia mi się na przemian kontrolka od spalonej żarówki i przekreślony samopoziom .

Miałem reflektory bixenonowe możliwe że kopiłem bixenon skrętny ale przetwornica pasowała od starego zwykłego bixenonu , miałem odłączony aku .

Gdzie leży problem ? od nowa trzeba to jakoś zakodować ?

A co na to vag? nową adaptację robiłeś?

Jeszcze VAGiem nic nie robiłem po prostu po zamontowaniu lampy i złożeniu przodu , przekręcam zapłon a tam choinka na liczniku i xenon nie robi testów czyli opad na dół i sie nie poziomuje i nie wiem co robić , czy trzeba jakoś lampę kodować ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Możliwe że adaptację musisz na nowo zrobić żeby przyuczył nowe wartosci.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...