greg1 Opublikowano 9 Października 2011 Opublikowano 9 Października 2011 Witam Cos mi zawory stukaja,z tego co slyszalem to trzeba szklanki wymienic.Jaki jest koszt takiej operacji jezeli ktos to robil? Pozd
.Pablo. Opublikowano 9 Października 2011 Opublikowano 9 Października 2011 Oryginalne w aso ale do 2,0tdi koszt1000zł 8 szklanek. Zamienników nie warto kupować są tańsze ale wytrzymują dwa razy krócej.
dante0018 Opublikowano 9 Października 2011 Opublikowano 9 Października 2011 Nie jest za duży. Ja za komplet szklanek INA płaciłem 160 zł chyba, ale już nie pamietam. No i jeszcze robocizna...
J3rzyK Opublikowano 9 Października 2011 Opublikowano 9 Października 2011 Za kpl. (8 szklanek) Ruvilla zaplacisz cos w granicach 200zł do tego musisz doliczyc robocizne
Grzesiekkbc Opublikowano 10 Października 2011 Opublikowano 10 Października 2011 Wymień od razu uszczelniacze zaworowe :gwizdanie:
greg1 Opublikowano 10 Października 2011 Autor Opublikowano 10 Października 2011 a ile trzeba wywalic w przyblizeniu na robocizne?
J3rzyK Opublikowano 11 Października 2011 Opublikowano 11 Października 2011 ceny robocizny wahaja sie w zaleznosci od "umiejetnosci" danego mechanika, takze tutaj niestety nie jestem w stanie powiedziec Ci ile owa przyjemnosc mosze kosztowac ale przyjmijmy ze 500zł to normalna cena
greg1 Opublikowano 11 Października 2011 Autor Opublikowano 11 Października 2011 Dziekuje Wszystkim za odpowiedzi Pozd
paweu1 Opublikowano 11 Października 2011 Opublikowano 11 Października 2011 Wszystko opisane w tym wątku http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=107218.msg2087537#msg2087537 Miłej lektury
nA4tan Opublikowano 11 Października 2011 Opublikowano 11 Października 2011 Kolega który pisze że zamiennik wytrzymuje mniej niż oryginał jest dowcipny INA robi popychacze do VW na pierwszy montaż więc ten zamiennik jest identyczny z oryginałem co oznacza że wytrzyma tyle samo popychacze do AFN powinny kosztować około 23-5 zł za szt x8 nie bardzo da się przy tym wymienić uszczelniacze zaworowe chyba że masz specjalny przyrząd którym rozepniesz zawory bez zwalania głowicy tak naprawde do wymiany popychaczy trzeba zwalić pokrywę dekla i zdjąć wałek = rozpiąć rozrząd Jak chcesz daj znaka na priv pracuje w hurtowni części silnikowych to ci to załatwie
SotoM Opublikowano 11 Października 2011 Opublikowano 11 Października 2011 a skad pewnosc ze zawory stukaja... moze kat wtrysku przestawiony i twardo motr klepie... hydrosztosy najpierw sie sprawdza a potem wymienia...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się