bava 0 Opublikowano 9 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2011 Witam kolegów, Wiem, że temat był poruszany wiele razy ale mimo to nie mogę dojść o co chodzi, mianowicie przy dobrze rozgrzanym silniku podczas ruszania na pierwszym biegu dodając gazu na 1200RPM bardzo mocno szarpie budą, nie występuje to przy dodaniu gazu do 1500+RPM oraz przy ruszaniu bez gazu, problem nie występuje także na żadnym innym biegu. Podobnie nie ma problemu z ruszaniem "z dwójki". Proszę o pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vauxhall95 1 Opublikowano 10 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2011 bez gazu nie szarpie? to dosc dziwna sprawa powinien im mniejsze obroty tym mocniej,wtedy to dwumas badz cos z pompa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bava 0 Opublikowano 10 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Października 2011 tzn jak za szybko popuszczę sprzęgło to wiadomo że szarpnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grabson765 0 Opublikowano 10 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2011 sprzeglo do wymiany najprawdopodobniej tarcza. dwumas szarpie na zimnym silniku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bava 0 Opublikowano 10 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Października 2011 W takim razie wymienić samo sprzęgło czy może przy okazji zrobić jeszcze jednomasa z 1Z, turbo z AWX już siedzi i myślę że na tym się nie skończy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grabson765 0 Opublikowano 10 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2011 W takim razie wymienić samo sprzęgło czy może przy okazji zrobić jeszcze jednomasa z 1Z, turbo z AWX już siedzi i myślę że na tym się nie skończy. ja bym zostawial komplet z dwumasem i zalozyl komplet od AWX bo jest tanszy ale kazdy robi jak uważa dwumas jesli jest dobry to ja bym zostawil ale to dopiero sie okaze po rozebraniu zapewne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mlodyy 1 Opublikowano 10 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2011 nie zakładaj zwykłego kola od 1Z jeżeli cenisz sobie komfort jazdy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bava 0 Opublikowano 10 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Października 2011 czyli mogę zostawić dwumas jeśli jest sprawny i założyć komplet sprzęgła od AWXa ? np taki http://allegro.pl/sprzeglo-luk-audi-a4-a6-vw-passat-1-9-tdi-awx-i1821046410.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mario82A4 3 Opublikowano 10 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2011 Kolego mam to samo , zastanawiam sie czy to wina samego sprzęgła czy dwumasa , samo sprzęgło to da sie ogarnąć al,e cena dwumasa zwala z nóg , co do jednomasa to podobno lipa , gorsza kultura pracy silnika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bava 0 Opublikowano 10 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Października 2011 koszt sprzęgła jakoś zniosę ale jak pomyśle o kupieniu dwumasa to chyba jednak założę zamachowe od 1Z bo moja studencka kieszeń tego nie uciągnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grabson765 0 Opublikowano 10 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2011 czyli mogę zostawić dwumas jeśli jest sprawny i założyć komplet sprzęgła od AWXa ? np taki http://allegro.pl/sprzeglo-luk-audi-a4-a6-vw-passat-1-9-tdi-awx-i1821046410.html tak ja mam u siebie tak zrobione zostawilem dwumas bo byl w miare dobry i zalozylem samo sprzeglo od awx i wszytsko smiga Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pepik 1 Opublikowano 10 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2011 Może mi racjonalnie ktoś wyjaśnić dlaczego dzieje się tak tylko na rozgrzanym silniku/aucie a jak jest zimny to nie ma tych objawów? Mam to samo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bava 0 Opublikowano 10 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Października 2011 czyli mogę zostawić dwumas jeśli jest sprawny i założyć komplet sprzęgła od AWXa ? np taki http://allegro.pl/sprzeglo-luk-audi-a4-a6-vw-passat-1-9-tdi-awx-i1821046410.html tak ja mam u siebie tak zrobione zostawilem dwumas bo byl w miare dobry i zalozylem samo sprzeglo od awx i wszytsko smiga i jesteś pewien że w AFNie ten 'myk' też podejdzie, bo z tego co widzę masz AHU w swoim Passacie ? nie chciałbym wydać kasy na sprzęgło które może nie pasować Edit: Ok, znalazłem info potwierdzone przez Rogala na forum AKP. http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?t=101571 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Frimuś 2 Opublikowano 26 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2013 Koledzy i jak zamaiana sprzegla z dwumasa na awx-a pomogla? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tommy Gun 5 Opublikowano 26 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2013 Tak u mnie szarpanie przy rozgrzaniu ustało. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Frimuś 2 Opublikowano 26 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2013 Tak u mnie szarpanie przy rozgrzaniu ustało. Tommy ile dałes za kpl.dwuamsy i spezeglo z awx-a?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tommy Gun 5 Opublikowano 26 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2013 1600 zł trzeba dać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Frimuś 2 Opublikowano 26 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2013 1600 zł trzeba dać. No ok.czekam na wycenke :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się