sebastian_marat Opublikowano 10 Października 2011 Opublikowano 10 Października 2011 Witam, proszę żeby ktoś kumaty w temacie spojrzał na logi, auto od jakiegoś czasu nie jedzie, choć czasami chodzi normalnie. Czyżby turbina? http://vaglog.rtnet.pl/sebastian_marat_59864.html http://vaglog.rtnet.pl/sebastian_marat_59865.html http://vaglog.rtnet.pl/sebastian_marat_59866.html http://vaglog.rtnet.pl/sebastian_marat_59867.html http://vaglog.rtnet.pl/sebastian_marat_59868.html http://vaglog.rtnet.pl/sebastian_marat_59869.html http://vaglog.rtnet.pl/sebastian_marat_59870.html Pozdrawiam i z góry dziękuję
przemik Opublikowano 10 Października 2011 Opublikowano 10 Października 2011 Samochod jakby jezdzil na bypasie. Podmien zaworek N75 z innego auta i wykonaj logi -011,010 i 008
Sztomel Opublikowano 11 Października 2011 Opublikowano 11 Października 2011 Nie może na bypasie bo tam siedzi zmienna geometria. Loguj po wcześniejszym zresetowaniu trybu awaryjnego tym razem.
sebastian_marat Opublikowano 11 Października 2011 Autor Opublikowano 11 Października 2011 Tryb awaryjny wskoczył podczas logowania spróbuje dzisiaj jeszcze raz
przemik Opublikowano 11 Października 2011 Opublikowano 11 Października 2011 Nie może na bypasie bo tam siedzi zmienna geometria. Dzieki Tomek.... czasami rutyna bierze góre.
bigu888 Opublikowano 12 Października 2011 Opublikowano 12 Października 2011 Możliwe jest kilka przyczyn: 1. N75 do wymiany/czyszczenia, ewentualnie wężyk n75-aktuator pęknięty 2. Kierownice przycięte nie są w stanie przejść w położenie max.doładowania 3. Katalizator zapchany Na początek zdejmij wężyk z gruszki(aktuatora)na turbinie i zrób loga 011 dyn(1300-4200 RPM 3 i 4 bieg). Następnie założ wężyk (sprawdź czy szczelny) i zrób to samo. Jak masz na podmiane n75 to możesz spróbować. Ewentualnie z n18 zamienić. No i pokaż co wyszło, będziemy dalej myśleć.
spanky Opublikowano 12 Października 2011 Opublikowano 12 Października 2011 Tryb awaryjny wskoczył podczas logowania spróbuje dzisiaj jeszcze raz to gas motor za kazdym razem
ciahciah Opublikowano 12 Października 2011 Opublikowano 12 Października 2011 masz termostat do wymiany logi dynamiczne rób 1500-4200obr z pedałem mocno do dechy zanim zaczniesz robić logi odkręć gruszkę od wspornika(dwie śrubki pod) i poruszaj gruszką ze sztangą by rozruszać obecnie zakleszczone kierownice, zanim ktoś napiszę że wróże z fusów proszę spojrzeć na dynamicznego 000, w końcu to najważniejszy log w diagnostyce przynajmniej dla mnie :>
sebastian_marat Opublikowano 12 Października 2011 Autor Opublikowano 12 Października 2011 Dzięki za chęci ale chyba nie będę nic z tym robił bo ta dziewczyna (właścicielka) chyba nie chciała tak długo czekać i stwierdziła że odda go do mechanika na wymianę turbiny
ciahciah Opublikowano 12 Października 2011 Opublikowano 12 Października 2011 przekaż jej czym prędzej że wystarczy wyczyścić turbinę a nie wymieniać! 200-350zł max za to powinien wziąć mechanik
Sztomel Opublikowano 12 Października 2011 Opublikowano 12 Października 2011 Dwie śrubki nad - ale to szczegół (bo silnik poprzecznie montowany i grucha u dołu turbo) i znowu mechanik będzie miał kolejne turbo na sprzedaż
sebastian_marat Opublikowano 13 Października 2011 Autor Opublikowano 13 Października 2011 Nie wiem czy już nie za późno, miał jej to zrobić za 300zł + 1000zł turbina
spanky Opublikowano 13 Października 2011 Opublikowano 13 Października 2011 no to czekamy na rezultaty naprawy
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się