Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AVF] Wykres MR Motors-projekt prawie ukończony +200ps


daniels

Rekomendowane odpowiedzi

do 100 to nawet suzuki swift 1.5 jedzie naughty kiedys brałem sie z takim i do 100 jak spozniłem start to były problemy. ale powyzej 130-150 to juz daleko w tyle

Seba chyba też chcesz zobaczyć ten wciągający wszystko mikser sagona gwizdanie ja czekam z niecerpliwością

na 100% nie pokaze go...

dwa kg to najtansze KM.

trzy u nas i tak jest -12 KM :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem co za problem nagrać filmik...

No dobra niech nawet robi mikser taka trójka, ale co poza tym?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem co za problem nagrać filmik...

No dobra niech nawet robi mikser taka trójka, ale co poza tym?

Nic więcej, możesz sobie poszaleć po mieście ale na autostradzie już nie. Jak takim autem pojedziesz 200km/h przez dłuższy czas to ugotujesz silnik.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nic więcej, możesz sobie poszaleć po mieście ale na autostradzie już nie. Jak takim autem pojedziesz 200km/h przez dłuższy czas to ugotujesz silnik.

stawiam własnie ze taki projekt po to jest. uliczny sleeper który wyrwie z pod swiateł ,ujedzie 300 metrów i rogal na ma pysku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do gwarancji poprawności pomiarów z jednej,czy drugiej hamowni,to ja na przykładzie waszej jedynie słusznej hamowni pokazałem tylko,jakich dokonuje pomiarów.To aż tak boli?

Ale jeżeli ktoś czuje się niepewnie,to proszę sobie powtórzyć pomiar na innych rolkach,ja nie będę pisał,do kogo jechać,możecie śmigać nawet do v-techu :naughty:.

Natknąłem się na takie porównanie pomiarów,więc pomyślałem sobie,że warto o tym wspomnieć,bo niektórzy już otaczają tę hamownię niemalże kultem.A tu taki zonk :decayed:.

Ja chyba nie pisałem,że wszystkie są złe,czyż nie :cool1:,ale przytoczyłem porównanie pomiarów na dwóch znanych hamowniach.

Sami oceńcie,która jest lepsza,ja nigdy na żadną z nich nie pojadę,bo pomiarów dokonuję na maha.

Gdyby ktoś chciał się przekonać,jak wiarygodnych,bądź też nie,dokonuje pomiarów,to po wizycie na Mineralnej zapraszam do Kielc.

Sami będziecie mogli ocenić różnice w pomiarach,ja nie będę pisał,jakie są,bo i tak mi nie uwierzycie,więc szkoda mojego zachodu.

Powiem tylko,że nie będziecie pierwszymi,którzy uznawali tę hamownię za gów...ną,i też jako nie pierwsi się zdziwicie.

Tyle odnośnie wszystkich hamowni.

A co do mojego auta,to zapraszam do dyskusji w odpowiednim temacie :notworthy:

Tutaj piszemy o audi a4 zrobionym na 200/425,a nie moim golfie.

Co do passata brata,to powtórzę raz jeszcze,ma 180/410 na kulawych pompkach i jedzie praktycznie tak samo,więc nie wiem,jak powinno jechać a4 na 200/425 z taką samą masą,ale większą mocą i niutonem,pewnie dużo lepiej,zwłaszcza górą,a nie jedzie.

Dlaczego was wszystkich tak bolą najmniejsze słowa,które nie są słowami typu,super wynik,świetne cyferki,gratki,szacun,kolejne super a4 na 200+.

Ja chętnie słucham każdych słów krytyki,bez nich takie tematy są szare i denne,jak papier toaletowy.

Pozdrawiam i zapraszam do siebie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja nie porównywałem wyników z mahy u Mastersa,tylko z hamownią z Ecusofcie,która mierzy identycznie,jak maha w Katowicach :tongue4:.

Widzę,że was to boleć nie przestanie.

Co ja mogę na to poradzić,zawyżyła o 12 koni,czy to moja wina?

Ja tylko pozwoliłem sobie na uwidocznienie tego faktu,ewentualne zażalenie proszę kierować do firm,których własnością są te hamownie.

Odnoszę wrażenie,że winą za taki stan rzeczy chcecie obarczyć mnie.

Chcecie,mogę wam podać namiary na gościa,który tych pomiarów dokonywał,jak wam to pozwoli spać spokojniej :hi:.

Wrzuty puki co nie będzie,jest tylko marny czas,który się poprawi,nie jadąc z górki oczywiście.

Ponownie ponawiam zaproszenie do Kielc,to żaden zonk,to ma być dowód na ewentualne sugestie co do ewentualnej sugestii na temat hamowni maha.

Jeżeli chcesz się przekonać,jak mierzy,to zapraszam.

Ja wiem,bo widziałem porównanie wyników z tej i innych rolek,Tobie jeżeli masz wątpliwości,albo jakieś uwagi,polecam ją odwiedzić.

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

caly czas powolujesz sie na kogos bo komus tak wyszlo,moze ten ktos jest oszustem,latwo sfalszowac wynik...ja znam osoby co mowia ,ze kia 140konny diesl robi sie softem na 240ps i co mam w to wierzyc?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do passata brata,to powtórzę raz jeszcze,ma 180/410 na kulawych pompkach i jedzie praktycznie tak samo,więc nie wiem,jak powinno jechać a4 na 200/425 z taką samą masą,ale większą mocą i niutonem,pewnie dużo lepiej,zwłaszcza górą,a nie jedzie.

posłuchaj się nie wiesz sam bo piszesz "nie wiem" ale się udzielasz :bicz: więc moje pytanie jak można oczym nie wiedzieć ale być przekonanym o słusznośći swoich wypowiedzi :facepalm: to chore[br]Dopisany: 19 Styczeń 2012, 19:57_________________________________________________

Ja nie porównywałem wyników z mahy u Mastersa,tylko z hamownią z Ecusofcie,która mierzy identycznie,jak maha w Katowicach :tongue4:.

Widzę,że was to boleć nie przestanie.

Co ja mogę na to poradzić,zawyżyła o 12 koni,czy to moja wina?

Ja tylko pozwoliłem sobie na uwidocznienie tego faktu,ewentualne zażalenie proszę kierować do firm,których własnością są te hamownie.

Odnoszę wrażenie,że winą za taki stan rzeczy chcecie obarczyć mnie.

Chcecie,mogę wam podać namiary na gościa,który tych pomiarów dokonywał,jak wam to pozwoli spać spokojniej :hi:.

Wrzuty puki co nie będzie,jest tylko marny czas,który się poprawi,nie jadąc z górki oczywiście.

Ponownie ponawiam zaproszenie do Kielc,to żaden zonk,to ma być dowód na ewentualne sugestie co do ewentualnej sugestii na temat hamowni maha.

Jeżeli chcesz się przekonać,jak mierzy,to zapraszam.

Ja wiem,bo widziałem porównanie wyników z tej i innych rolek,Tobie jeżeli masz wątpliwości,albo jakieś uwagi,polecam ją odwiedzić.

Pozdrawiam.

czyli cały czas chodzi o promowanie konkretnej hamowni z kielc,fajny wybrałeś sposób na pewno nagonisz sobie klientów w ten sposób,trzeba jedną poważną obsrać ażeby wypromować własną :thumbdown:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie odchodzicie od tematu... Ta dyskusja do niczego nie prowadzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam pytanko,czy dużo głośniej będzie na wydechu przelotowym,ma ktoś może jakiś clip :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam pytanko,czy dużo głośniej będzie na wydechu przelotowym,ma ktoś może jakiś clip :hi:

w środku napewno będzie głosniej :wink4:

co do tej super hamowni w kielcach ja natomiast słyszałem że zawyza 4,68km :decayed: oni też to słyszeli

http://leonclub.pl/forum/viewtopic.php?f=5&t=25907

Zasadnicze pytanie skad masz pewnosć że maha i ta kielecka hamownia pokazuja dobrze, jak masz linka z wykresami porównujacymi chętnie poczytam, "bo słyszałem a mówi sie" to w kawałku blabla - plotka i DGE - podobno :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak by tak poszukac po dosć obszernym wątku na forum golfa to tam również są "niezadowoleni z wyników maha

W sprawie błędnych pomiarów na hamowni, byliśmy jakiś czas temu na hamowni MAHA i np golf III AFN wykrzesał z siebie 4KM bonusu mimo że już ładny przelot ma, a hamowana po nim almera 1.5 benzyna z niecałymi 50tys przebiegu miała stratę 2KM w stosunku do serii, więc nie ciężko powiedzieć że wyniki są zawyżane.

co do wiarygodnosci hamowni rogala, nawet jeśli zawyża, to co z tego jak połowa wykresów jest z tej hamowni, wiec wiekszosć mierzonych aut mozna porównać między sobą, wkońcu kazde ma -12 od wyniku w co niechce mi sie wierzyc, moze zawyżać 2-3km ale nie 12, wtedy to juz bym sie przyjrzał tej hamowni w kielcach ile sobie dodaje jeszcze... a sprawdzic łatwo, seryjny stary kondon na pompie po samym chipie robi sie na ok 140km, czyli według "teorii zawyzania" po sofcie ma tylko 12Xkm jak to mozliwe??? skoro doładowanie ma podniesione do 1,2bara

Wiec dla mnie te 12km jest conajmniej warte opublikowania w fakcie jako sensacja tygodnia, bójda na kołach :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

powiem tak,załozyłem taki wydech 2 tygodnie temu,wziąłem od kolegi prakycznie P&P z kwasa ale dźwiek w kabinie masakra,myślałem że będzie lepiej,żona mnie nie ruga :bicz: nie powiem auto żwawsze ale doznania akustyczne :thumbdown: chyba wrócę do ori,przy wyższych obrotach hałasuje strasznie...[br]Dopisany: 20 Styczeń 2012, 12:05_________________________________________________no chyba że gdzieś dotyka do nadwozia bo po rozgrzaniu jest gorzej :wallbash:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

powiem tak,załozyłem taki wydech 2 tygodnie temu,wziąłem od kolegi prakycznie P&P z kwasa ale dźwiek w kabinie masakra,myślałem że będzie lepiej,żona mnie nie ruga :bicz: nie powiem auto żwawsze ale doznania akustyczne :thumbdown: chyba wrócę do ori,przy wyższych obrotach hałasuje strasznie...

na to to tylko dobre audio i da rade jeżdzić, ja mam u siebie tylko ostatni tłumik i jak sie wkręci w obroty to masakra :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chyba żeby takie cuś zapodać http://allegro.pl/sportowy-przelotowy-tlumik-srodkowy-rm-motors-rm01-i2048583082.html przelotowy i niby cichy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...