Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AVF] Wykres MR Motors-projekt prawie ukończony +200ps


daniels

Rekomendowane odpowiedzi

A dlaczego miałby się rozpaść ?? :mysli:

bo jest nadmiernie wysilony,chociażby przez to nie da rady

:doh1: :doh1: :facepalm: :facepalm:

ty jestes chyba zbytnio wysilony idz sie poloz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A dlaczego miałby się rozpaść ?? :mysli:

bo jest nadmiernie wysilony,chociażby przez to nie da rady

:doh1: :doh1: :facepalm: :facepalm:

ty jestes chyba zbytnio wysilony idz sie poloz

:polew: :polew: :polew: :polew:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A dlaczego miałby się rozpaść ?? :mysli:

bo jest nadmiernie wysilony,chociażby przez to nie da rady

:doh1: :doh1: :facepalm: :facepalm:

ty jestes chyba zbytnio wysilony idz sie poloz

hehe tak myslałem ze dowalisz jakas riposte :polew: :polew:

ale wracajac do tematu to na takim setupie silnik nie jest jakos mega wysilony tak mi sie wydaje :wink4: juz nie jedna osoba ma na forum taki setup i jakos jezdza bez problemow :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oglądając te filmy,to jak na 200/425 to ten avf słabo jedzie.

Przy takim niutonie,to powinien się kręcić,jak mikser,a tymczasem jedzie tak sobie.

Co z tego,że na wykresie takie cyfry,jak to audi czasami wcale nie powala.

Pomiar miał być od 50-100,a zaczyna się przed 60tką,drugi od 80-140,a staruje przed 90tką.

Ale pewnie celowo tak to zrobił,kręcił od 2200,jak już turbo dobrze wstanie,bo dół na tej turbinie jest taki sobie.

Dobrze mówią,nie wykresem się jeździ,zwłaszcza takim z rolek na Mineralnej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oglądając te filmy,to jak na 200/425 to ten avf słabo jedzie.

Przy takim niutonie,to powinien się kręcić,jak mikser,a tymczasem jedzie tak sobie.

Co z tego,że na wykresie takie cyfry,jak to audi czasami wcale nie powala.

Pomiar miał być od 50-100,a zaczyna się przed 60tką,drugi od 80-140,a staruje przed 90tką.

Ale pewnie celowo tak to zrobił,kręcił od 2200,jak już turbo dobrze wstanie,bo dół na tej turbinie jest taki sobie.

Dobrze mówią,nie wykresem się jeździ,zwłaszcza takim z rolek na Mineralnej.

ot i znawca się znalazł,ty jesteś chyba tym ziomem z klubu golfa którego na mineralnej nie chcieli za żadne pieniądze chipować,już znają cię na wielu forach,pokaż jak twoja 110 jedzie,jeśli na tym filmiku pomiar jest od 60 to mikser masz ale w głowie :facepalm: :facepalm: :facepalm: nic tylko współczuć
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciekawe kiedy się tak wysilony silnik rozpadnie.?

Najpierw zrób podobny wynik a później gadaj . Mam podobnie , nie narzekam już rok śmigam , około 35 tysi przelatane i nic sie nie dzieje złego :naughty:

Piter :good: ( :polew: )

Oglądając te filmy,to jak na 200/425 to ten avf słabo jedzie.

..... z rolek na Mineralnej.

ot i znawca się znalazł,ty jesteś chyba tym ziomem z klubu golfa którego na mineralnej nie chcieli za żadne pieniądze chipować,już znają cię na wielu forach,pokaż jak twoja 110 jedzie,jeśli na tym filmiku pomiar jest od 60 to mikser masz ale w głowie :facepalm: :facepalm: :facepalm: nic tylko współczuć

Co się czepiasz rolek u Witka :wallbash:

Koterni :good::polew: :polew: :polew: :polew: :polew: ....... [br]Dopisany: 15 Styczeń 2012, 00:24_________________________________________________Baszmak , WRC ze 100 Ps zrobił ponad 180 ..... i nic się nie działo (poczytaj) i nie wróź z fusów :chytry:[br]Dopisany: 15 Styczeń 2012, 00:27_________________________________________________Dan sory za zaśmiecanie , ale mie mogłem nic nie napisac .....

BTW: chyba pojadę do Witka żeby mi serję wgrał bo silnik już kuleje od mocy ...... :polew: :polew: :polew:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja w życiu nie chciałem się czipować ani na Mineralnej,a tym bardzie,na Gazowanej.

Sprawdź kolego dokładnie o kogo chodzi,bo jesteś w wielkim błędzie :tongue4:.

A na forum golfa nie ma mnie już ze dwa lata :polew:.

Aaa,nie muszę ku Twojemu zdziwieniu gonić aż do W-wy,a tym bardziej na Mineralną,żeby się chipować,takie mody robię sobie u kolegi :decayed:.

Ja ponownie napiszę,nie widzę startu od 50tki,podobnie na drugim filmie,a wiesz dlaczego?

Bo turbo lipnie wstaje z dołu i dopiero przy 2200 ma dobrze napompowane,dlatego film,pomimo,że pewnie kręcony od 50tki,jest tak przerobiony,że zaczyna się dopiero od 2200,a to nie jest niestety 50km/h :tongue4:.

Kto wrzuca filmik,który zaczyna się w tym samym czasie, w którym depta w podłogę,kto??

Popatrz sobie na inne,to zobaczysz,że wszyscy jadą 50km/h przez kilka sekund i dopiero podłoga.

Pewnie wiedział,że słabo wypadnie w takiej sytuacji,więc ... .

Ale w czym problem,niech nakręci drugi,tak,jak się to robić powinno,50km/h przez kilka sekund i dopiero podłoga,podobnie 80-140 z najazdem na drogę.

Dla mnie,jak na takie cyfry,to auto nie jedzie,tylko tyle sobie pozwoliłem nadmienić.

Wiem,jak jedzie takie auto,bo barat ma avf b5 180/410 na kulawych pompkach al i jest raptem o sekundę gorszy.

Ale niech będzie,fura zapiernicza jak pocisk,niczym bolid f1 :confused4:.

Jak na kreski z hamowni,która zawyża,a spotkałem się już z kilkoma opiniami,to nic w tym dziwnego,że jedzie,jak jedzie.Ale koniec OT,niech Ci będzie,jedzie przepięknie :)

Ja nie mam 110tki,więc zresetuj szybko twardziela,bo Ci ciągle błędy wywala.A wykres ostatniego,lajtowego softa masz w tym samym dziale,kilka pięter niżej.

Ja się nie podniecam,tym,że moje auto na takim nędznym zestawieniu robi 50-100 w 4.7 sekundy na prostej drodze,sekundę mniej z górki :polew:.

Chcesz,to mogę nakręcić i wrzucić Ci filmik,taki sam,jak wszystkie,kręcony z dużej górki,to zobaczysz,jak jedzie.

Tylko jaki to ma sens?

Koniec z OT,pozdrawiam i gratuluję :confused4:.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

btw a która hamownia nie zawyża ?? :naughty:

wiadomo ze nie jeździ się kreskami :), wszystko weryfikuje ulica :naughty: i najważniejsze ze właścicielowi odpowiada setup taki jaki ma :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko hamownia na Mineralnej zawyża 12 koni w stosunku do tej z Ecuprojetc,tak kwoli ścisłości.

Taką różnice w pomiarach miał jeden nasz kolega.

Jednemu userowi seryjna 110tka wyszła na 128 koni,to dopiero wynik,nie :polew:?

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko hamownia na Mineralnej zawyża 12 koni w stosunku do tej z Ecuprojetc,tak kwoli ścisłości.

Taką różnice w pomiarach miał jeden nasz kolega.

Jednemu userowi seryjna 110tka wyszła na 128 koni,to dopiero wynik,nie :polew:?

Pozdrawiam.

a mi kolego seria 130tka wyszła na 147 koni i co mam to rozumiec ze hamownia mi zawyżyła

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale już odnośnie 12to konnej różnicy między hamowniami się nie wypowiedziałeś.

Co do Twojej serii,to chyba nie z Mineralnej?

Wiesz,110tka na 128 koni,daruj sobie,ale takie rzeczy tylko w erze.

Tam nawet padlina wypluje super serię,nie było jeszcze pomiaru,który w serii by nie zadziwił.

Ja wiem,że ta jedyna słuszna hamownia na Mineralnej zawyża,wy możecie się podniecać wynikami,wasza sprawa.

Niech chociaż jeden zweryfikuje wynik na drugiej,dobrej obciążeniowej,np w Ecuproject,to się trochę rozczaruje,tak samo,jak kolega,któremu wyszło 12 koni mniej ;(.

Wiem,zaraz się zacznie,kto zapłaci za paliwo,kto pokryje koszty pomiaru itd.Odpowiem,nie ja.Wiem,że zawyża,a jak ktoś z was też chce się o tym przekonać,to proszę bardzo.

A4 na 200/425 powinno jechać dużo lepiej.

Pozdrawiam i kończmy ten wątek,bo zaczyna się bałagan,nigdy nie dojdziemy do porozumienia,więc szkoda tutaj śmiecić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale już odnośnie 12to konnej różnicy między hamowniami się nie wypowiedziałeś.

Co do Twojej serii,to chyba nie z Mineralnej?

Wiesz,110tka na 128 koni,daruj sobie,ale takie rzeczy tylko w erze.

Tam nawet padlina wypluje super serię,nie było jeszcze pomiaru,który w serii by nie zadziwił.

Ja wiem,że ta jedyna słuszna hamownia na Mineralnej zawyża,wy możecie się podniecać wynikami,wasza sprawa.

Niech chociaż jeden zweryfikuje wynik na drugiej,dobrej obciążeniowej,np w Ecuproject,to się trochę rozczaruje,tak samo,jak kolega,któremu wyszło 12 koni mniej ;(.

Wiem,zaraz się zacznie,kto zapłaci za paliwo,kto pokryje koszty pomiaru itd.Odpowiem,nie ja.Wiem,że zawyża,a jak ktoś z was też chce się o tym przekonać,to proszę bardzo.

A4 na 200/425 powinno jechać dużo lepiej.

Pozdrawiam i kończmy ten wątek,bo zaczyna się bałagan,nigdy nie dojdziemy do porozumienia,więc szkoda tutaj śmiecić.

no to zle wiesz bo kolega ma awx, ktory na mineralnej mial 128ps :wink4:

a autu nic nie dolegalo.

no to panowie odejmujemy wszyscy po 12ps :polew: :polew:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja w życiu nie chciałem się czipować ani na Mineralnej,a tym bardzie,na Gazowanej.

Wiem,jak jedzie takie auto,bo barat ma avf b5 180/410 na kulawych pompkach al i jest raptem o sekundę gorszy.

Koniec z OT,pozdrawiam i gratuluję :confused4:.

chłopie jest jeden mały problem że nie interesuje nas twój "barat" czy "śfagier" czy ktokolwiek inny mamy to gdzieś jak komuś z kielc jedzie fura,gratulacje wyobrażni porównując osiągi a4 b5 i a4 b6 oba z avf,pomyślałeś o wadze aut o oponach o warunkach???? ile mamy znawców teoretyków :polew: :polew: :polew: poopowiadajmy sobie jak komuś z naszej rodziny śmiga fura...marnujesz się na forum uderzaj do TVN TURBO Kornackiego podmienić PS:"barat" rozumiem że to ktoś z rodziny zapewne twój idol,gratuluje czyli mamy nowego tunera z Kielc,kto chętny? bo jego kolega robi czipy i zawsze jest 12ps mniej :evil:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tam nawet padlina wypluje super serię,nie było jeszcze pomiaru,który w serii by nie zadziwił.

no to zle wiesz bo kolega ma awx, ktory na mineralnej mial 128ps wink4

a autu nic nie dolegalo.

no to panowie odejmujemy wszyscy po 12ps

No własnie , czyli musze z tych 128 odjac jeszcze 12 :facepalm:

moze ja AVB miałem a nie AWX :polew: :polew: :polew: :polew:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to widzę grubo :> wrzucaj opisy tu :naughty:

powiedz mi ty masz u siebie seryjne sprzegło?

a moje do ilu wytrzyma km?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...