grzegorzzj1 0 Opublikowano 13 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2011 Witam . mam taki problem mam zapowietrzoną pompe hamulce odpowietrzałem ale coś wraz jest nie taki bo tył mi nie hamuje. miałem problem bo osuszyłem układ do konća i od tamtej pory sa przeboje. czy da sie odpowietrzyć za pomocą vag-com? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kalik 2 Opublikowano 13 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2011 Z tego co wiem to nie, potrzebny jest jakiś specjalny przyrząd do tego. Pogadaj z Devastationem, on jest ogarnięty w tym temacie. http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?action=profile;u=10203 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
greg1 1 Opublikowano 13 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2011 ja odpowietrzalem zaczynajac od najdalej polozonego kola od pompy czyli prawy tyl pompujesz i odpowietrzasz dopoki plyn bez powietrza nie leci i tak wszystkie kola,tylko pamietaj zeby dolewac plynu miedzyczasie zeby znowu sie nie zapowietrzyl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daniel-84 0 Opublikowano 13 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2011 Ja odpowietrzałem w następującej kolejności. 1.Prawy tył. 2.Lewy tył. 3.Prawy przód. 4.Lewy przód. 5.Sprzęgło. Najlepiej robić to w 3 osoby. Jedna pompuje, druga odkręca/zakręca odpowietrzniki, a trzecia dolewa płynu. Ale we dwie osoby spokojnie sobie poradzicie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maxcudo 0 Opublikowano 13 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2011 Nom ten płyn az tak szybko nie ucieka Dwie osoby bez problemu dadzą rade Ja zaczynałem lewy przód, prawy przód, lewy tył, prawy tył, sprzęgło i żadnego problemu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzegorzzj1 0 Opublikowano 14 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Października 2011 i to wystarczy? nie trzeba odpowietrzać pompy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maxcudo 0 Opublikowano 14 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2011 Z tego co wiem to chyba tak, no bo grawitacyjnie płyn wyciśnie powietrze i zostanie tylko on Jak tam zrobiłem i śmiga bez problemu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek1807 0 Opublikowano 11 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2011 http://www.vcds.pl/index.php?mod=site&id=8 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1477 Opublikowano 11 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2011 w B5 bez ESP nie ma mozliwosci odpowietrzenia pompy VAG-iem sprawdz jeszcze czy nie ma powietrza w tylnych zaciskach po osuszeniu układu czesto tak jest że jest problem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
.Pablo. 16 Opublikowano 13 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2011 Stara sprawdzona metoda odkręć wszystkie odpowietrzniki idź na kawę albo dwie wróć zakręć odpowietrzniki i w razie potrzeby odpowietrz do końca sposobem pompowania jak chłopaki wyżej pisali i będzie git Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1477 Opublikowano 13 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2011 to nic nie da, trzeba sie mocno namęczyc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się