rbs2360 Opublikowano 29 Lutego 2008 Opublikowano 29 Lutego 2008 co to jest http://www.wrzuta.pl/obraz/lwCJmg41x9/audi_ahu czy to może być przyczyną spadku mocy przy 4tyś obrotów (po wyłączeniu silnika i włączeniu ponownie jest wszystko dobrze) prosze nazwac temat zgodnie z regulaminem bo poleci do kosza
letallec Opublikowano 29 Lutego 2008 Opublikowano 29 Lutego 2008 czy to może być przyczyną spadku mocy przy 4tyś obrotów (po wyłączeniu silnika i włączeniu ponownie jest wszystko dobrze) tzw notlauf = turbo do czyszczenia. Lepiej zrob to najszybciej jak sie da :th:
rbs2360 Opublikowano 29 Lutego 2008 Autor Opublikowano 29 Lutego 2008 turbo dziś sprawdzali jest git - co to jest co umieściłem na zdjęciu ? (zawór N75 też mam nowy)
danio151 Opublikowano 29 Lutego 2008 Opublikowano 29 Lutego 2008 Kolego to jest prawdopodobnie czujnik temperatury powietrza zasysanego do silnika. A tak wogóle to pokazałes na zdjeciu raczej silnik AFN, a ty w opisie masz AHU A tam gdzie napisałeś że jest egr jest zaworek N18 (chyba tak się nazywa), który steruje egr-em. Sam egr to ta żeliwno-blaszana gruszka z boku silnika nad kolektorem wydechowym.
rbs2360 Opublikowano 29 Lutego 2008 Autor Opublikowano 29 Lutego 2008 Może i tak ale tak samo jest w AHU w zdjęciu chodziło głównie o ten czujnik, może on być przyczyną tego spadku mocy ? Generalnie dzieje się tak tylko przy mocno rozgrzanym silniku. Jaki może być koszt takiego czujnika i czy może być prrzyczyną tego zajwiska bo walcze z nim już ze 2 miesiące i nie moge znaleźć fachowca.
danio151 Opublikowano 29 Lutego 2008 Opublikowano 29 Lutego 2008 Wydaje mi sie że to nie jego wina. Ale niech wypowiedzą sie znawcy tematu, bo ja tez przerabialem problemy z doładowaniem. Powodzenia.
sokolnh Opublikowano 29 Lutego 2008 Opublikowano 29 Lutego 2008 masz jakies błedy na Vagu ? skoro samochód wpada w tryb awaryjny to powinien bys zapisany [br]Dopisany: 29 Luty 2008, 23:31 _________________________________________________ turbo dziś sprawdzali jest git - co to jest co umieściłem na zdjęciu ? (zawór N75 też mam nowy) jak sprawdzaliscie to turbo ?
krzysiek23 Opublikowano 29 Lutego 2008 Opublikowano 29 Lutego 2008 zrob logi a wyjasnisz wiele,dzial DIAGNOSTYKA VAG,zaoszczedzi ci to pieniedzy i nerwow
rbs2360 Opublikowano 1 Marca 2008 Autor Opublikowano 1 Marca 2008 po podłączeniu kompa wyskoczyło "błąd ciśnienia doładowania"[br]Dopisany: 01 Marzec 2008, 09:26 _________________________________________________ masz jakies błedy na Vagu ? skoro samochód wpada w tryb awaryjny to powinien bys zapisany [br]Dopisany: 29 Luty 2008, 23:31 _________________________________________________ turbo dziś sprawdzali jest git - co to jest co umieściłem na zdjęciu ? (zawór N75 też mam nowy) jak sprawdzaliscie to turbo ? coś tam podłaczali dmuchali, odkrecili coś zajrzeli do środka sprawdzili ładowanie - powiedzieli że z turbiną jest wszystko w porzadku, gośc powiedział że obstawiał by ten właśnie czujnik co umieściłem na zdjęciu. Oczywiście podłaczył mi kompa po przyjechanku do nich i wyskoczył ten błąd "błąd ciśnienia doładownia" - Jeździłem z nim potem ze 20 min żeby sprawdzić podczas jazdy ale było wszytsko w porządku (a gazowałem do 170km/h i było wszystko git). Dopiero jak od niego wracałem i przegazwoałem fure to po 20km znowu przy 4000 obr się to włączyło. Czary. Co to k.... może być. Pomoże ktoś * zostałeś upomniany o poprawienie nazwy tematu - jeżeli tego nie zrobisz temat wyląduje w koszu - lukaszr
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się