Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Dziś K03s, niedługo mutant BV5S+/K03S :)


McGiver

Rekomendowane odpowiedzi

nie robiłby z tego zagadki gdyby wyszła bieda

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dobra, dobra, dawaj cyferki :naughty:

Edytowane przez Dev
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

obstawiam 320/440

widac odrazu kto na matmie i fizie więcej siedział niż na religii :decayed: powiem ci że bardzo sie blisko wstrzeliłes, a nawet suma cyferek sie zgadza

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czyli przy overbooscie bedzie tyle co napisałem :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dobra, dobra, dawaj cyferki :naughty:

po usrednieniu kilku pomiarów wyszło jakies 330KM/430Nm :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

straszna bieda Ci powiem :D:D:D:D:D


a tak z ciekawosci sie zapytam

pakował ktos już R5-ke do A4 ????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czyli przy overbooscie bedzie tyle co napisałem :wink:

ja celuje finalnie na tym setupie , to granica przepuszczalności muszli wypluje jakies 370-380KM/ około 500Nm, ale wszystko bedzie wiadomo dopiero po pomiarach Bp

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

straszna bieda Ci powiem :D:D:D:D:D

a tak z ciekawosci sie zapytam

pakował ktos już R5-ke do A4 ????

:D :D :D :D bieda nie bieda, ale odjeżdża ładnie :kox: o R5 jeszcze nie słyszałem w a4, ale to pewno kwestia czasu tylko :naughty: u nas jak u nas ale za kałużo to tam pewno kombinujo

tylko 430 ? :P przecie dół zakuty doj**cie boosta :D

WG ma za miekką spręzyne ( w sumie załozoną do testów, miała ogarniac od 0,8bara, ale wyszło to tylko teoretycznie, nie daje rady wiecej utrzymac poprostu), we wtorek bede miał springa takiego co mam u siebie załozonego i wtedy bedzie można dmuchac nawet i 2.0 bary :kox: Imho uwierz mi że te 430niuta w ośce i tak sponiewiera tym autkiem konkretnie, a fazator dalej nie włączony :decayed:

Edytowane przez McGiver
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

straszna bieda Ci powiem :D:D:D:D:D

a tak z ciekawosci sie zapytam

pakował ktos już R5-ke do A4 ????

widzialem a4 z 2.2 pod maska ale tam byla mega rzezba - m.in. caly pas przedni custom

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


widzialem a4 z 2.2 pod maska ale tam byla mega rzezba - m.in. caly pas przedni custom
też tą widziałem, ostry zapierdalacz z niej, myślałem że dla devcia chodziło o nowe 2,5 R5 ;)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

straszna bieda Ci powiem :D:D:D:D:D

a tak z ciekawosci sie zapytam

pakował ktos już R5-ke do A4 ????

:D :D :D :D bieda nie bieda, ale odjeżdża ładnie :kox: o R5 jeszcze nie słyszałem w a4, ale to pewno kwestia czasu tylko :naughty: u nas jak u nas ale za kałużo to tam pewno kombinujo

tylko 430 ? :P przecie dół zakuty doj**cie boosta :D

WG ma za miekką spręzyne ( w sumie załozoną do testów, miała ogarniac od 0,8bara, ale wyszło to tylko teoretycznie, nie daje rady wiecej utrzymac poprostu), we wtorek bede miał springa takiego co mam u siebie załozonego i wtedy bedzie można dmuchac nawet i 2.0 bary :kox: Imho uwierz mi że te 430niuta w ośce i tak sponiewiera tym autkiem konkretnie, a fazator dalej nie włączony :decayed:

nie macie w planach przerzucic tego do budy z Q ? z takim niutem próżno trakcji szukac ponizej 4 biegu chyba :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

obstawiam 320/440

widac odrazu kto na matmie i fizie więcej siedział niż na religii :decayed: powiem ci że bardzo sie blisko wstrzeliłes, a nawet suma cyferek sie zgadza
coś wygrałem? :D

straszna bieda Ci powiem :D:D:D:D:D

a tak z ciekawosci sie zapytam

pakował ktos już R5-ke do A4 ????

Tomku podobno z r5 jest bieda bo jest za długi, trzeba wyzynas pas przedni bo się chłodnice nie mieszczą

ale vr5 w turbo to w dalszym ciągu mój ideał :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

po usrednieniu kilku pomiarów wyszło jakies 330KM/430Nm :)

Przy 1.15b? Ladny wynik z td04! Jestescie juz w okolicy wydajnosci td05. U mnie przy 0.95b jest rowne 300KM :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

obstawiam 320/440

widac odrazu kto na matmie i fizie więcej siedział niż na religii :decayed: powiem ci że bardzo sie blisko wstrzeliłes, a nawet suma cyferek sie zgadza
coś wygrałem? :D

straszna bieda Ci powiem :D:D:D:D:D

a tak z ciekawosci sie zapytam

pakował ktos już R5-ke do A4 ????

Tomku podobno z r5 jest bieda bo jest za długi, trzeba wyzynas pas przedni bo się chłodnice nie mieszczą

ale vr5 w turbo to w dalszym ciągu mój ideał :D

wolałbym W8 :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

po usrednieniu kilku pomiarów wyszło jakies 330KM/430Nm :)

Przy 1.15b? Ladny wynik z td04! Jestescie juz w okolicy wydajnosci td05. U mnie przy 0.95b jest rowne 300KM :)

Na prototypie omena, co jezdzi w a6 c5 na td04-19T-7.0-12b na 1.0bara wyszło 300KM z malutkim plusem, CR 9,1. U omena musimy pomierzyc Bp i zobaczymy jak to sie tam zapowiada, ale czuje muszlę 11 na wiosne jak ma pęknąć 400KM+

Edytowane przez McGiver
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...