Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AWX] 1.9++ który nie lubi hamowni ;)


MAGIC87

Rekomendowane odpowiedzi

Na moim pasie jechało. Na tym co więcej dostałem. Ale się nie tłumacze twoje lepiej jedzie:decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Magic, Ty sie lepiej zastanow czy chcesz cokolwiek "naprawiac " w swoim samochodzie;) z Tego co widze poza kreskami lepiej moze nie byc:) Obaj macie BRD?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i wierzysz w to że masz 166 konia?? 8.0 sek do 100 ciężko wykręcić AVF po chipie pod 190koni, są filmiki na yt

Ja w to wierzę. Liczy się moc tylko w tym zakresie w którym jeździsz w czasie takiej kreski. A jak on ma od 3.000 obrotów 160ps a ja mam 140ps a pod koniec dopiero 180ps dlatego nie ma różnicy. Madzia na samym początku mi ucieka bo mu o wiele szybciej turbina wstaje a potem jadą praktycznie identycznie bo jeden z przejazdów odpuściłem bo auto jechało przede mną.

185/390 vs. 166 366

startujecie z kreski z zapewne 2 tyś obr, więc jeżeli uważasz że jemu wstaje wcześniej turbina, to PUMA masz bardzo c**jowy program, bo od 2-2.2 powinieneś mieć max moment. To samo jeżeli masz 140PS przy 3 tyś to bardzo kiepsko. MAGIC może przy tym momencie mieć max 155 konia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i wierzysz w to że masz 166 konia?? 8.0 sek do 100 ciężko wykręcić AVF po chipie pod 190koni, są filmiki na yt

Ja w to wierzę. Liczy się moc tylko w tym zakresie w którym jeździsz w czasie takiej kreski. A jak on ma od 3.000 obrotów 160ps a ja mam 140ps a pod koniec dopiero 180ps dlatego nie ma różnicy. Madzia na samym początku mi ucieka bo mu o wiele szybciej turbina wstaje a potem jadą praktycznie identycznie bo jeden z przejazdów odpuściłem bo auto jechało przede mną.

185/390 vs. 166 366

startujecie z kreski z zapewne 2 tyś obr, więc jeżeli uważasz że jemu wstaje wcześniej turbina, to PUMA masz bardzo c**jowy program, bo od 2-2.2 powinieneś mieć max moment. To samo jeżeli masz 140PS przy 3 tyś to bardzo kiepsko. MAGIC może przy tym momencie mieć max 155 konia.

Ja nie tuner program w ecu zrobiony cały czas czekam na wykres od nich bo zapomniałem zabrać jak tam byłem. Te 140ps to był przykład:wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no bo jeżeli przy tym 185/390 miał byś mieć przy 3tyś obr 140ps to było by 330nM - bardzo kiepsko. Będziesz miał wykres to oblookamy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moze ktos sie wypowie w temacie. :naughty: podjerzewam na 99% ta opcje skoro PD, VACUM zmienione a mocy dalej brak

A sprawdzałeś synchronizację wałka rozrządu? vag kanał 4 ostatnia wartość ma być 0,0?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moze ktos sie wypowie w temacie. :naughty: podjerzewam na 99% ta opcje skoro PD, VACUM zmienione a mocy dalej brak

A sprawdzałeś synchronizację wałka rozrządu? vag kanał 4 ostatnia wartość ma być 0,0?

nie sprawdzałem:wink:

dzieki za podpowiedz. sprawdze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

od 30 z 2 biegu i kreciłem do konca 4 czyli 180 na budziku (4500obr)

Ja mam dosc dluga skrzynie i jak sie ganiam to przy 5 biegu mam 190 i wbijam 6 bieg. Co ty masz za skrzynie ?

Pewnie 5 biegową bo tam 4 bieg jest okropnie długi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak 5G. bo to AWX:wink:

wczoraj baty dostałem od leona II 196/430. dostałem 2 dł.

waga leosia 1400

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moze ktos sie wypowie w temacie. :naughty: podjerzewam na 99% ta opcje skoro PD, VACUM zmienione a mocy dalej brak

A sprawdzałeś synchronizację wałka rozrządu? vag kanał 4 ostatnia wartość ma być 0,0?

nie sprawdzałem:wink:

dzieki za podpowiedz. sprawdze

sprawdzales :facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

MAGIC, mógł byś nagrać filmik 60-140 na 4 biegu z widokiem na zegar licznika?? jestem ciekaw wyniku

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nagram cos:wink:

tyle ze 4 bieg i 60 km/h to troche małe obroty...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie szkodzi, z ciekawości chce porównać, ja dziś nagrałem jest na yt

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiesz turbo AWX.AVF a BRD to co innego... nie te zakresy....

wiem ze na 5 biegu jak miałem AWX to lepiej sie zbierał od 100-150

mniejsze turbo inna zabawa:wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

MAGIC mam pytanko, bo Ty masz FMIC, czy w upalne dni po jeździe samochodem jak otworzysz maskę i dotkniesz rury dolotu to jest piekielnie gorąca? Bo nie wiem czy to się nagrzewa od silnika, czy po prostu smic tam się grzeje :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja mam cały kwas nie izolowany jak się zatrzymam i odrazu dotknę to jest chłodna a przed IC możan się poparzyć:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kurka 900zł wyjdzie mnie fmic, bez spawania, od góry od plastiku ucięta rura i już kwas, do turba całość kwas

potrzebne części:

fmic.jpg

+ objemki.

Póki co muszę odpuścić bo mam inne wydatki, ale te korzyści z jego bycia mnie korcą :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kurka 900zł wyjdzie mnie fmic, bez spawania, od góry od plastiku ucięta rura i już kwas, do turba całość kwas

potrzebne części:

http://img843.imageshack.us/img843/8020/fmic.jpg

+ objemki.

Póki co muszę odpuścić bo mam inne wydatki, ale te korzyści z jego bycia mnie korcą :decayed:

pospawaj to, jak najmniej tych łączek:wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...