mlody___ Opublikowano 17 Października 2011 Opublikowano 17 Października 2011 Jechałem ostatnio na trasie i podczas jazdy przy 100km/h auto w jednej chwili zgasło. W czasie jazdy na luzie próbowałem kilkukrotnie odpalić samochód. Odpalił dopiero za czwartym razem. Oprócz tego odczuwalne są szarpnięcia i falowanie obrotów. Niestety w czasie robienia logów nie zdarzyło się to ani razu. Nie oznacza to jednak, że jest dobrze bo mogę przejechać 50km i wrócić na lawecie(co już raz mi się zdarzyło, po zjechaniu z lawety, auto zachowywało się normalnie do dzisiaj). Od lawetowania przejechałem już 150km i nic się nie działo. Wszystko jednak w odległości nie większej niż 15km od miejsca zamieszkania(z obawy przed kolejnym powrotem na lawecie). Od początku 2011 roku w aucie wymieniono: - N75 - Filtr paliwa, powietrza - czyszczenie nastawnika(mechaniczne) - regeneracja pompy wtryskowej(wymiana uszczelnień i coś jeszcze łącznie za 600,-) - wymiana przekaźnika(coś ze stacyjką?) Logi: STAT: Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/xys.sikora_60366.html Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/xys.sikora_60362.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/xys.sikora_60365.html Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/xys.sikora_60363.html Grupy: 013 - http://vaglog.rtnet.pl/xys.sikora_60364.html BS: Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/xys.sikora_60370.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/xys.sikora_60369.html Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/xys.sikora_60368.html Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/xys.sikora_60367.html DYN: Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/xys.sikora_60375.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/xys.sikora_60374.html Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/xys.sikora_60372.html Grupy: 008 - http://vaglog.rtnet.pl/xys.sikora_60373.html Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/xys.sikora_60371.html p.s Błędów po pełnym autoskanie brak.
lukjar7 Opublikowano 17 Października 2011 Opublikowano 17 Października 2011 109 do sprawdzenia ew fab alarm
Sztomel Opublikowano 19 Października 2011 Opublikowano 19 Października 2011 Musisz odpowiedzieć na jedno pytanie : jeśli silnik zgaśnie i masz kilka nieudanych prób jego uruchomienia to czy w tym czasie po przekręceniu kluczyka w pozycję zapłon zapalała się w ogóle kontrolka świec żarowych - jeśli nie to wina leży po stronie przekaźnika zasilającego elektrozawór N109 na pompie wtryskowej, jeśli zapala się a mimo to silnik nie odpala to wina może leżeć w uszkodzonym kabelku idącym do N109. W obydwu przypadkach można sobie doraźnie poradzić z tym problemem poprzez podłączenie zasilania na N109 na "krótko" z + akumulatora i pociągnąć kabelek do kabiny na którym założysz sobie przełącznik. Jak silnik zgaśnie lub nie da się go uruchomić to przełącznikiem włączasz zasilanie na "Krótko" na N109 i silnik odpali ale pojedzie jednak w trybie awaryjnym czyli jak SDI do momentu aż nie zaskoczy zasilanie ze sterownika silnika - wtedy to od razu poczujesz bo odzyska w tym czasie normalną dynamikę. Jest to jednak rozwiązanie doraźne - awaryjne na wypadek gdyby stało się to znowu w trasie a nie miałbyś możliwości ani czasu się tym zając na miejscu. Jeśli winna będzie kostka stacyjki lub autoalarm to jest trochę więcej roboty.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się