Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B6] Piszczenie w tylnym kole


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Mam taki problem że jak jadę po nierównej drodze i auto się kołyszę to słuchać piszczenie dochodzące z tylnego prawego koła.

Prawdopodobnie uszkodzone są jakieś tuleje na wahaczach. Czy koś miał z tym problem co należy wymienić żeby pozbyć się tego pisku??

Czy przy rozbieraniu zawieszenia z tyłu i po wymianie tulei w wahaczach trzeba ustawiać geometrię??

Z góry dzięki za pomoc.

Opublikowano

jak piszczy to moze byc peknieta sprezyna, geometrie zawsze lepiej ustawic po kazdej ingerencji w zawieszenie

Opublikowano

A jak na postoju bujasz autem to też popiskuje,i jak podnosisz auto na podnośniku też piszczy?Czy tylko jak jedziesz?Bo może to być amortyzator.Takie piski dochodziły do mojego ucha spryskałem amorek WD40 i teraz jest cisza. :>

Opublikowano

Słuchaj a jesteś pewien że to zawieszenie? Posadź kogoś z tyłu jak będziesz jechał i niech posłucha. Wiem na swoim przykładzie, że może to piszczeć nawet roleta bagażnika ( w sumie to nie bo masz sedana) czy niedomknięte fotele z tyłu lub też nawet głupi plastik

Opublikowano

Tak dochodzi to z zawieszenia, jest to takie skrzypienie z piszczeniem, słychac to jak auto zacznie się bujać jak jade po nierównej drodze. Na postoju jak pobujam autem to tego nie słychac. No faktycznie amortyzator to też może być.

A jesli chodzi o tuleje wahaczy z tyłu to co się najczęściej wymienia??

Opublikowano

Słuchaj a przypomniała mi się sytuacja ale z Meganki. Na progach zwalniających, w różnych zagłębieniach i przy podjazdach na krawężniki.

Miałem takie coś jak dźwięk skręcanej sprężyny (skrzypiącej) połączony z cichym piskiem.

Przyczyną było wyrobione gniazdo (taki zestaw gum) gdzie łączy się amortyzator z karoserią.

Może tam trzeba posłuchać?

Części dość tanie ale rozbierania dużo...

Opublikowano

Po wymianie osłon amortyzatorów i odbojów na nowe piszczy mi delikatnie cały tył. Można psiknąć WD-40, ale mi się nie chce.

Opublikowano

Można psiknąć WD-40, ale mi się nie chce.

To ja już wcześniej pisałem,najłatwiejszy sposób aby sprawdzić o co kaman :gwizdanie:

Opublikowano

u mnie piszczy górny wahacz z tyłu, na początku na nierównościach, a teraz ciągle :D sprawdź tuleje, podnieś auto i poruszaj wahaczami :hi:

Opublikowano

U mnie piszczało ale to był zuzyty klocek :gwizdanie:

Ja jak miałem zużyte klocki to nie piszczało tylko był odgłos tarcia metal o metal,a tak w ogóle to kolega pisze,że odgłosy piszczenia dochodzą podczas jazdy na nierównościach a nie podczas hamowania :mysli:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...