Jarol Opublikowano 18 Października 2011 Opublikowano 18 Października 2011 Witam Mam taki problem że jak jadę po nierównej drodze i auto się kołyszę to słuchać piszczenie dochodzące z tylnego prawego koła. Prawdopodobnie uszkodzone są jakieś tuleje na wahaczach. Czy koś miał z tym problem co należy wymienić żeby pozbyć się tego pisku?? Czy przy rozbieraniu zawieszenia z tyłu i po wymianie tulei w wahaczach trzeba ustawiać geometrię?? Z góry dzięki za pomoc.
pioteros Opublikowano 18 Października 2011 Opublikowano 18 Października 2011 jak piszczy to moze byc peknieta sprezyna, geometrie zawsze lepiej ustawic po kazdej ingerencji w zawieszenie
danielo Opublikowano 18 Października 2011 Opublikowano 18 Października 2011 A jak na postoju bujasz autem to też popiskuje,i jak podnosisz auto na podnośniku też piszczy?Czy tylko jak jedziesz?Bo może to być amortyzator.Takie piski dochodziły do mojego ucha spryskałem amorek WD40 i teraz jest cisza. :>
Wiczel Opublikowano 18 Października 2011 Opublikowano 18 Października 2011 Słuchaj a jesteś pewien że to zawieszenie? Posadź kogoś z tyłu jak będziesz jechał i niech posłucha. Wiem na swoim przykładzie, że może to piszczeć nawet roleta bagażnika ( w sumie to nie bo masz sedana) czy niedomknięte fotele z tyłu lub też nawet głupi plastik
Jarol Opublikowano 18 Października 2011 Autor Opublikowano 18 Października 2011 Tak dochodzi to z zawieszenia, jest to takie skrzypienie z piszczeniem, słychac to jak auto zacznie się bujać jak jade po nierównej drodze. Na postoju jak pobujam autem to tego nie słychac. No faktycznie amortyzator to też może być. A jesli chodzi o tuleje wahaczy z tyłu to co się najczęściej wymienia??
Wiczel Opublikowano 18 Października 2011 Opublikowano 18 Października 2011 Słuchaj a przypomniała mi się sytuacja ale z Meganki. Na progach zwalniających, w różnych zagłębieniach i przy podjazdach na krawężniki. Miałem takie coś jak dźwięk skręcanej sprężyny (skrzypiącej) połączony z cichym piskiem. Przyczyną było wyrobione gniazdo (taki zestaw gum) gdzie łączy się amortyzator z karoserią. Może tam trzeba posłuchać? Części dość tanie ale rozbierania dużo...
fly07 Opublikowano 19 Października 2011 Opublikowano 19 Października 2011 Po wymianie osłon amortyzatorów i odbojów na nowe piszczy mi delikatnie cały tył. Można psiknąć WD-40, ale mi się nie chce.
danielo Opublikowano 19 Października 2011 Opublikowano 19 Października 2011 Można psiknąć WD-40, ale mi się nie chce. To ja już wcześniej pisałem,najłatwiejszy sposób aby sprawdzić o co kaman :gwizdanie:
Grewal Opublikowano 22 Października 2011 Opublikowano 22 Października 2011 u mnie piszczy górny wahacz z tyłu, na początku na nierównościach, a teraz ciągle sprawdź tuleje, podnieś auto i poruszaj wahaczami
Gość Autonet Opublikowano 23 Października 2011 Opublikowano 23 Października 2011 U mnie piszczało ale to był zuzyty klocek :gwizdanie:
danielo Opublikowano 23 Października 2011 Opublikowano 23 Października 2011 U mnie piszczało ale to był zuzyty klocek :gwizdanie: Ja jak miałem zużyte klocki to nie piszczało tylko był odgłos tarcia metal o metal,a tak w ogóle to kolega pisze,że odgłosy piszczenia dochodzą podczas jazdy na nierównościach a nie podczas hamowania
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się