pastaldo Opublikowano 20 Października 2011 Opublikowano 20 Października 2011 Witam, Nie traktuje tego jak usterkę chyba że tak jest bardziej pytam z ciekawości. Ostatnio Padła mi linka przy pedale gazu więc rozebrałem osłonę nad nogami kierowcy. Po złożeniu do kupy gazu postanowiłem sprawdzić czy gaz dobrze reaguje jeszcdze przed przykręceniem osłony. No wszystko jest niby OK ale jedna rzecz mnie zastanowiła a mianowicie cykanie przekaźnika. Jak na postoju zrobiłem przegazówke to tak jakby koło 2000rpm cykał przekaźnik i potem jak spadają obroty znowu przy tej prędkości obrotowej silnika jest cyknięcie i tak za kazdym razem. Wcześniej prawdopodobnie tego nie zauwazyłem. Ale teraz w czasie jazdy jak się przysłuchać tez sa te pyknięcia. Podpowie ktos co to za przekaźnik? Do czego służy? Czy tak powinno byc? VAGa nie podpinałem narazie bo nie wiem czy jest konieczne. Pozdrawiam
kalik Opublikowano 20 Października 2011 Opublikowano 20 Października 2011 Jak się zimniej robi u mnie też jakiś przekaźnik pyka. Nie wiem czy to nie przypadkiem od podgrzewacza cieczy chłodzącej. Dobrze myślę?
pastaldo Opublikowano 20 Października 2011 Autor Opublikowano 20 Października 2011 Jak się zimniej robi u mnie też jakiś przekaźnik pyka. Nie wiem czy to nie przypadkiem od podgrzewacza cieczy chłodzącej. Dobrze myślę? A wiesz że może faktycznie? No bo skoro przekaźnik pyka to jakieś wysokie prądy muszą byc włączane no a inne podzespoły w trakcie działania silnika nie potrzebuja chyba takich wysokich prądów i może to te świece. Co fakt jak sie przysłuchiwałem to silnik temperatury jeszcze nie złapał
kalik Opublikowano 20 Października 2011 Opublikowano 20 Października 2011 U mnie gdzieś od tygodnia pyka, jak się zimniej zrobiło i przy przyspieszaniu tylko. Zapewne jak silnik wchodzi w wyższe obroty to się wyłączają. Gdzieś na forum był wątek o tych świecach. Ps. Popraw błąd w temacie "cpyka" na "pyka".
pastaldo Opublikowano 20 Października 2011 Autor Opublikowano 20 Października 2011 U mnie gdzieś od tygodnia pyka, jak się zimniej zrobiło i przy przyspieszaniu tylko. Zapewne jak silnik wchodzi w wyższe obroty to się wyłączają. Gdzieś na forum był wątek o tych świecach. Ps. Popraw błąd w temacie "cpyka" na "pyka". Co do tych świec pewnie masz rację. Przed zimą jeszcze dla pewności je sprawdze A "cpyka" było specjalnie uzyte Ale poprawie
vauxhall95 Opublikowano 20 Października 2011 Opublikowano 20 Października 2011 a klimy nie macie wlaczonych bo tak wlasnie sie dzieje,ze przekaznik wylacza sprezarke przy gwaltownym przygazowaniu
kalik Opublikowano 20 Października 2011 Opublikowano 20 Października 2011 a klimy nie macie wlaczonych bo tak wlasnie sie dzieje,ze przekaznik wylacza sprezarke przy gwaltownym przygazowaniu Jak uchylę okna i szyber to mi się klima włącza Innej niż ta za oknem nie mam niestety...
pastaldo Opublikowano 20 Października 2011 Autor Opublikowano 20 Października 2011 a klimy nie macie wlaczonych bo tak wlasnie sie dzieje,ze przekaznik wylacza sprezarke przy gwaltownym przygazowaniu no ja mam klime. Nie wiedziałem że przy przyśpieszaniu wyłacza sie sprzeżarka. Czyli rozumiem że jesli chodzi na wysokich obrotach silnik to sprezarka jest rozłączona? Nie bardzo mi sie widzi bo przecierz jadąc na autostradzie powiedzmy w poblizu 3,5krpm by nie dzialała klima. Chyba że to tylko przy przyspieszaniu ale u mmnie jak wkręce na obroty to pyka ponownie dopiero jak obroty spadna.
marcelinho Opublikowano 2 Lipca 2012 Opublikowano 2 Lipca 2012 dlaczego przekaźnik rozłącza klimę?bo u mnie dzieje się tak i przy gwałtownym i normalnym starcie i co gorsza ostatnio na postoju.dopiero po przegazowaniu włącza się klima.dodam że wentylator nie włącza się na ostatnim biegu co powinno chyba nastąpić przy 35 st na zewn.błędów brak
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się