Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Po wymianie tłoczka w pompie wtryskowej nie leci ropa do wtrysków..


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Dziś po jeździe z silnika zaczął się wydobywać taki dźwięk :gwizdanie: Coś jakby popychacze chyba :mysli:

Untitled

Opublikowano

Hydroregulator zaworu

A co to takiego i gdzie się znajduje :decayed:
Opublikowano

Koledze chodzi o popychacze hydrauliczne. Nie był bym taki pewien czy to ich wina. Równie dobrze może to być któryś wtryskiwacz.

Opublikowano

Właśnie wróciłem i oglądałem wtryski. Zaden nie jest luźny przynajmniej ręką jak ruszałem to wszystkie się trzymały. Którą grupę logów zrobić odnośnie wtrysków to wieczorem zrobię i wkleje :gwizdanie:

Opublikowano

Możesz sprawdzić korekcje 013 ale wcale nie musi być dużych odchyłek jeśli któraś końcówka wtrysku się lekko zawiesiła. Możesz spróbować zalać na pół baku 0.25L mixolu S lub 0,5L na bak to powinno pomóc jeśli to końcówka. Wiem, że pewnie znowu ktoś będzie przeciwny dolewaniu mixolu, ale jest tyle zwolenników co przeciwników, jednak jeszcze nikomu to nie zaszkodziło.

Opublikowano

Ok czyli logi statyczne grupa 013 :good:

Opublikowano

na filmiku widać, że masz nie przykręconą tę plastikową rurę od dolotu :gwizdanie:

pozdro,

Opublikowano

Zakładam, że odgłos pochodzi z głowicy i posprawdzałeś wszystkie elementy które mogą być nie dokręcone :decayed: .

Opublikowano

No to jest tak. Jest jeden błąd który po skasowaniu od razu wyskakuje i jest to

01268 - Quantity Adjuster (N146)

18-10 - Upper Limit - Intermittent

A logi wyglądają tak

013.jpg

Opublikowano

1268-blad nastawnika.Grupa 13 nie wyglada ciekawie.Zrob jeszcze 001,a najlepiej komplet statycznych

Opublikowano

Dobra jutro porobię komplet logów bo dziś już mi się nie chce schodzić na dół. Pisząc nie wygląda ciekawie co masz na myśli :gwizdanie: :kwasny:

Opublikowano

zapaliła się kontrolka świec? równie dobrze nastawnik może szwankować :naughty:

Opublikowano

zapaliła się kontrolka świec? równie dobrze nastawnik może szwankować :naughty:

Nie kontrolka zapala się tylko na chwilę po przekręceniu zapłonu
Opublikowano

No ze korekcje dziwnie stoja w miejscu i na jednym cylindrze prawie -2 . To juz nie jest ok.Najlepiej zrob komplet logow.Tylko ze od nastawnika nie bedzie klepal.

Opublikowano

ciekawy jestem rozwiązania sprawy kolega w passacie b3 ma tak samo i prxzy tym jak przy gazuje mu strasznie dymi ciekaw jestem co wyjdzie u ciebie

Opublikowano

jak by to był problem ze szklankami to by na zimny silniku było cichsze klepanie a na rozgrzanym głośniejsze

na początek jak dawno nie wymieniałeś filtra paliwa no to wymień, w tych logach co wkleiłeś widać że układ paliwowy szwankuje, korekcje powyżej +/-1.0 są tego dowodem, zrób komplet logów według tego opisu: http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=18478.0 bo to co można sprawdzić na podstawie logów należy zrobić najpierw.., a tu masz opis jak sprawdzić wtryski:

Niesprawne wtryskiwacze mogą powodować silne stukanie silnika i przyczyniać się do uszkodzenia łożysk. W przypadku wystąpienia takiej niesprawności należy pozostawić silnik na biegu jałowym i odkręcać nakrętki przewodów wysokiego ciśnienia. Jeśli stukanie ustanie po odkręceniu kolejnej nakrętki, to uszkodzony jest należący do niej wtryskiwacz. Niesprawne wtryskiwacze można wyszukiwać także, odkręcając nakrętki przewodów wysokiego ciśnienia, gdy silnik pracuje z przyspieszoną prędkość obrotową biegu jałowego. Jeśli po poluzowaniu nakrętki prędkość obrotowa silnika nie ulegnie zmianie, wskazuje to na uszkodzenie wtryskiwacza. Drugi sposób to posłuchać przez drewnianego kija jak pracuje każdy wtrysk.

Opublikowano

jak by to był problem ze szklankami to by na zimny silniku było cichsze klepanie a na rozgrzanym głośniejsze

na początek jak dawno nie wymieniałeś filtra paliwa no to wymień, w tych logach co wkleiłeś widać że układ paliwowy szwankuje, korekcje powyżej +/-1.0 są tego dowodem, zrób komplet logów według tego opisu: http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=18478.0 bo to co można sprawdzić na podstawie logów należy zrobić najpierw.., a tu masz opis jak sprawdzić wtryski:

Niesprawne wtryskiwacze mogą powodować silne stukanie silnika i przyczyniać się do uszkodzenia łożysk. W przypadku wystąpienia takiej niesprawności należy pozostawić silnik na biegu jałowym i odkręcać nakrętki przewodów wysokiego ciśnienia. Jeśli stukanie ustanie po odkręceniu kolejnej nakrętki, to uszkodzony jest należący do niej wtryskiwacz. Niesprawne wtryskiwacze można wyszukiwać także, odkręcając nakrętki przewodów wysokiego ciśnienia, gdy silnik pracuje z przyspieszoną prędkość obrotową biegu jałowego. Jeśli po poluzowaniu nakrętki prędkość obrotowa silnika nie ulegnie zmianie, wskazuje to na uszkodzenie wtryskiwacza. Drugi sposób to posłuchać przez drewnianego kija jak pracuje każdy wtrysk.

Filtr paliwowy był wymieniany w sierpniu. Wtryski mają gdzieś 30tys nalotu. Czyli dynamiczne też mam zrobić :gwizdanie: Te wtryski też posprawdzam :good:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...