Bulczas Opublikowano 23 Października 2011 Opublikowano 23 Października 2011 Dziś po jeździe z silnika zaczął się wydobywać taki dźwięk :gwizdanie: Coś jakby popychacze chyba Untitled
Bulczas Opublikowano 23 Października 2011 Autor Opublikowano 23 Października 2011 Hydroregulator zaworu A co to takiego i gdzie się znajduje
Pretor Opublikowano 23 Października 2011 Opublikowano 23 Października 2011 Koledze chodzi o popychacze hydrauliczne. Nie był bym taki pewien czy to ich wina. Równie dobrze może to być któryś wtryskiwacz.
vauxhall95 Opublikowano 23 Października 2011 Opublikowano 23 Października 2011 przyjrzalbym sie wtryskom
Bulczas Opublikowano 23 Października 2011 Autor Opublikowano 23 Października 2011 Właśnie wróciłem i oglądałem wtryski. Zaden nie jest luźny przynajmniej ręką jak ruszałem to wszystkie się trzymały. Którą grupę logów zrobić odnośnie wtrysków to wieczorem zrobię i wkleje :gwizdanie:
Pretor Opublikowano 23 Października 2011 Opublikowano 23 Października 2011 Możesz sprawdzić korekcje 013 ale wcale nie musi być dużych odchyłek jeśli któraś końcówka wtrysku się lekko zawiesiła. Możesz spróbować zalać na pół baku 0.25L mixolu S lub 0,5L na bak to powinno pomóc jeśli to końcówka. Wiem, że pewnie znowu ktoś będzie przeciwny dolewaniu mixolu, ale jest tyle zwolenników co przeciwników, jednak jeszcze nikomu to nie zaszkodziło.
Bulczas Opublikowano 23 Października 2011 Autor Opublikowano 23 Października 2011 Ok czyli logi statyczne grupa 013
chris.lkr Opublikowano 23 Października 2011 Opublikowano 23 Października 2011 na filmiku widać, że masz nie przykręconą tę plastikową rurę od dolotu :gwizdanie: pozdro,
Pretor Opublikowano 23 Października 2011 Opublikowano 23 Października 2011 Zakładam, że odgłos pochodzi z głowicy i posprawdzałeś wszystkie elementy które mogą być nie dokręcone .
Bulczas Opublikowano 23 Października 2011 Autor Opublikowano 23 Października 2011 No to jest tak. Jest jeden błąd który po skasowaniu od razu wyskakuje i jest to 01268 - Quantity Adjuster (N146) 18-10 - Upper Limit - Intermittent A logi wyglądają tak
vauxhall95 Opublikowano 23 Października 2011 Opublikowano 23 Października 2011 1268-blad nastawnika.Grupa 13 nie wyglada ciekawie.Zrob jeszcze 001,a najlepiej komplet statycznych
Bulczas Opublikowano 23 Października 2011 Autor Opublikowano 23 Października 2011 Dobra jutro porobię komplet logów bo dziś już mi się nie chce schodzić na dół. Pisząc nie wygląda ciekawie co masz na myśli :gwizdanie:
Kali S4 Opublikowano 23 Października 2011 Opublikowano 23 Października 2011 zapaliła się kontrolka świec? równie dobrze nastawnik może szwankować
Bulczas Opublikowano 23 Października 2011 Autor Opublikowano 23 Października 2011 zapaliła się kontrolka świec? równie dobrze nastawnik może szwankować Nie kontrolka zapala się tylko na chwilę po przekręceniu zapłonu
vauxhall95 Opublikowano 23 Października 2011 Opublikowano 23 Października 2011 No ze korekcje dziwnie stoja w miejscu i na jednym cylindrze prawie -2 . To juz nie jest ok.Najlepiej zrob komplet logow.Tylko ze od nastawnika nie bedzie klepal.
goldi Opublikowano 24 Października 2011 Opublikowano 24 Października 2011 ciekawy jestem rozwiązania sprawy kolega w passacie b3 ma tak samo i prxzy tym jak przy gazuje mu strasznie dymi ciekaw jestem co wyjdzie u ciebie
ciahciah Opublikowano 24 Października 2011 Opublikowano 24 Października 2011 jak by to był problem ze szklankami to by na zimny silniku było cichsze klepanie a na rozgrzanym głośniejsze na początek jak dawno nie wymieniałeś filtra paliwa no to wymień, w tych logach co wkleiłeś widać że układ paliwowy szwankuje, korekcje powyżej +/-1.0 są tego dowodem, zrób komplet logów według tego opisu: http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=18478.0 bo to co można sprawdzić na podstawie logów należy zrobić najpierw.., a tu masz opis jak sprawdzić wtryski: Niesprawne wtryskiwacze mogą powodować silne stukanie silnika i przyczyniać się do uszkodzenia łożysk. W przypadku wystąpienia takiej niesprawności należy pozostawić silnik na biegu jałowym i odkręcać nakrętki przewodów wysokiego ciśnienia. Jeśli stukanie ustanie po odkręceniu kolejnej nakrętki, to uszkodzony jest należący do niej wtryskiwacz. Niesprawne wtryskiwacze można wyszukiwać także, odkręcając nakrętki przewodów wysokiego ciśnienia, gdy silnik pracuje z przyspieszoną prędkość obrotową biegu jałowego. Jeśli po poluzowaniu nakrętki prędkość obrotowa silnika nie ulegnie zmianie, wskazuje to na uszkodzenie wtryskiwacza. Drugi sposób to posłuchać przez drewnianego kija jak pracuje każdy wtrysk.
Bulczas Opublikowano 25 Października 2011 Autor Opublikowano 25 Października 2011 jak by to był problem ze szklankami to by na zimny silniku było cichsze klepanie a na rozgrzanym głośniejsze na początek jak dawno nie wymieniałeś filtra paliwa no to wymień, w tych logach co wkleiłeś widać że układ paliwowy szwankuje, korekcje powyżej +/-1.0 są tego dowodem, zrób komplet logów według tego opisu: http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=18478.0 bo to co można sprawdzić na podstawie logów należy zrobić najpierw.., a tu masz opis jak sprawdzić wtryski: Niesprawne wtryskiwacze mogą powodować silne stukanie silnika i przyczyniać się do uszkodzenia łożysk. W przypadku wystąpienia takiej niesprawności należy pozostawić silnik na biegu jałowym i odkręcać nakrętki przewodów wysokiego ciśnienia. Jeśli stukanie ustanie po odkręceniu kolejnej nakrętki, to uszkodzony jest należący do niej wtryskiwacz. Niesprawne wtryskiwacze można wyszukiwać także, odkręcając nakrętki przewodów wysokiego ciśnienia, gdy silnik pracuje z przyspieszoną prędkość obrotową biegu jałowego. Jeśli po poluzowaniu nakrętki prędkość obrotowa silnika nie ulegnie zmianie, wskazuje to na uszkodzenie wtryskiwacza. Drugi sposób to posłuchać przez drewnianego kija jak pracuje każdy wtrysk. Filtr paliwowy był wymieniany w sierpniu. Wtryski mają gdzieś 30tys nalotu. Czyli dynamiczne też mam zrobić :gwizdanie: Te wtryski też posprawdzam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się