Simon Opublikowano 4 Marca 2008 Opublikowano 4 Marca 2008 Mam pytanie bo szukałem i czytałem ale nie spotkałem się z takim przypadkiem dokładnie: Wymieniłem termostat na ori i temperatury w kanale 49 i 51 praktycznie stoją na 90'C skoleji na liczniku wskazuje ciągle 88-89'C podobnie VAG pokazuje to samo co na liczniku...który czujnik mam zwalony?Jaki ile styków i jaki kolor w tym silniku jak go opisać sprzedawcy? Termostat jest oki bo nie ma jakiś historii typu jadę szybko i spada tem.po prostu chcę mieć temp na 90'C jak w poprzednim autku... Z góry dziękuję za pomoc!!!
slaweq Opublikowano 4 Marca 2008 Opublikowano 4 Marca 2008 Jesli faktycznie widzisz z taką dokładnością 89 stopni na zegarach to szacun Wydaje mi sie ze szukasz problemu którego nie ma.
lukaszr Opublikowano 4 Marca 2008 Opublikowano 4 Marca 2008 Wielkie gratulacje za dobre oczy, a jeżeli chodzi o wskazania, to nigdy nie będą one dokładnie takie same - różnice we wskazaniach wskazówka/VAG mogą być nawet kilka stopni.
Musashi Opublikowano 4 Marca 2008 Opublikowano 4 Marca 2008 pomiedzy kreskami jest 10C roznicy zastanawiam sie jak dostrzec 2C? nie prosciej wejsc VAG-iem w zegary? poza tym sprobuj poprawic wtyczke czujnika temperatury plynu chlodzacego silnika. moze pomoze. kostka jest wspolna dla obydwóch pomiarow
YATES Opublikowano 4 Marca 2008 Opublikowano 4 Marca 2008 Hehehe 89 stopni na liczniku i się przejmujesz :> .Przecież gdzieś było to napisane,że licznik ma jakąś tolerasncję +/- 5 stopni. A tak swoją drogą jak odczytałeś ,że to jest 89 stopni,a nie np 88 stopni - masz cyfrowy licznik temeratury cieczy chłodzącej czy na analogowym podziałkę co pół stopnia,a może za pomocą lupy ??? Ja mam od roku 60-70 stopni ( tylko w korkach czasami dobija pod 90 stopni) i mam to w d*pie - jeżdzę ,a spalanie mam na bardzo niskim poziomie.
lukaszr Opublikowano 4 Marca 2008 Opublikowano 4 Marca 2008 Ja mam od roku 60-70 stopni ( tylko w korkach czasami dobija pod 90 stopni) i mam to w d*pie - jeżdzę ,a spalanie mam na bardzo niskim poziomie. Współczuję Tobie, silnikowi i osobie, która kupi po Tobie to auto - przez takich ludzi i takie niedbanie o silniki potem jest tyle problemów i komplikacji.
YATES Opublikowano 4 Marca 2008 Opublikowano 4 Marca 2008 Ja mam od roku 60-70 stopni ( tylko w korkach czasami dobija pod 90 stopni) i mam to w d*pie - jeżdzę ,a spalanie mam na bardzo niskim poziomie. Współczuję Tobie, silnikowi i osobie, która kupi po Tobie to auto - przez takich ludzi i takie niedbanie o silniki potem jest tyle problemów i komplikacji. Lukaszr - dlatego z tym nic nie robię,bo wiem,że na 99% silnik jest dogrzany.To będzie wina czujnika temp. gdyż na klimatroniku w kanale 51 pokazuje mi 90 stopni już po 6-7 minutach jazdy i trzymie taką temperaturę stale. Termostat też będzie dobry gdyż po pierwsze dolny obieg chłodnicy w czasie dogrzewania samochodu jest cały czas zimny czyli termostat trzyma mały obieg cieczy chłodzącej,a po drugie spalanie jest na bardzo zadawalającym poziomie .Chyba ważniejsza dla kondycji silnika jest temperatura jego samogo od temperatury cieczy ??
Musashi Opublikowano 4 Marca 2008 Opublikowano 4 Marca 2008 ale YATES powinienes napisac jasno, to we wczesniejszym poscie. ja rozumiem ze mozna sie nie przejmowac wskazaniami jezeli wiadomo na 100% ze temperatura jest wlasciwa. z twojego posta wynikalo tak jak lukasz napisal ze masz 60 st i sie tym nie przejmujesz. przeciez to forum jest po to zeby mowic o wlasciwej eksploatacji. a nie propagowac beztroske.
YATES Opublikowano 4 Marca 2008 Opublikowano 4 Marca 2008 No sorry - zapomniałem dodać,że temp. silnika cały czas mam na poziomie 90 stopni. A tak swoja drogą jakbym miał 89 stopni to nie byłby to dla mnie nawet najmniejszy powód do niepokoju.
baskecior Opublikowano 5 Marca 2008 Opublikowano 5 Marca 2008 Mam pytanie bo szukałem i czytałem ale nie spotkałem się z takim przypadkiem dokładnie: Wymieniłem termostat na ori i temperatury w kanale 49 i 51 praktycznie stoją na 90'C skoleji na liczniku wskazuje ciągle 88-89'C podobnie VAG pokazuje to samo co na liczniku...który czujnik mam zwalony?Jaki ile styków i jaki kolor w tym silniku jak go opisać sprzedawcy? Termostat jest oki bo nie ma jakiś historii typu jadę szybko i spada tem.po prostu chcę mieć temp na 90'C jak w poprzednim autku... Z góry dziękuję za pomoc!!! Wszystko masz w najlepszym porządku.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się