pietruszek Opublikowano 4 Marca 2008 Opublikowano 4 Marca 2008 Witam mam problem z centralnym zamkiem. Mianowicie: kiedy zamykam auto z pilota to alarm sie uzbraja lecz drzwi sie nie zamykaja. W pompce centralnego zamka slychac wyrazne "cykanie" przekaznika lecz pompka nie pompuje. Rowniez nie moge zamknac auta przyciskiem ktory znajduje sie wewnatrz do blokowania zamkow. Krotko mowiac musze recznie wciskac rygielki w drzwiach zeby zmknac auto. Otwieram z pilota i wszystko dziala jak nalezy. Przestal dzialac komfort domykania szyb. Pozyczylem od handlarza czesciami urzywanymi pompke centralnego zamka (numer ten sam tylko ze z literka L) i podlaczylem do swojego auta i stala sie dziwna sprawa. Teraz auto moglem zamknac ale nie moglem go otworzyc!!! Nie wiem co może być przyczyna czy pompka centralnego zamka czy cos innego??? Prosze o pomoc..
Adrian A4 Opublikowano 4 Marca 2008 Opublikowano 4 Marca 2008 miałem podobny problem z pompkai okazalo sie ze magnesy sie rozsypały niemogłem dostac takiej pompki bo podobno roznica ,,tylko literka '' na końcu jest bardzo wielka wiec postanowiłem doszlifowac magnesy ze starszego mobelu i działa jak nalezy tylko teraz mi zamokła i piloty sie rozkodowaly wiec nieweim co bedzie okarze sie na poczatek wyjmij ja i rozkręć zobacz magnesy silniczek i styki moze bedzie mozna wiecej powiedziec i oczywiście sprawdz czy nie posiadasz jakiegos błedu.miłego sprawdzania
axel Opublikowano 10 Czerwca 2008 Opublikowano 10 Czerwca 2008 Koledzy tez mam ciekawy problem bo w AFN z 96 znalazłem pompke z audi 80 oznaczenie 4 A0 862 257 A nie bardzo wiem czy teraz gdy wstawie taka jaka byc powinna u mnie sie nic nie pokaze... PS jaka pompka byc powinna, tzn z jaka literka ? mam centr + pilot + alarm. Zastanawiam się czy po wymianie na model taki jaki jest wstawiony bedzie ok bo jak narazie działa ale tylko w niskich temperaturach...
sLoDkI Opublikowano 10 Czerwca 2008 Opublikowano 10 Czerwca 2008 nie mogłem dostac takiej pompki bo podobno roznica ,,tylko literka '' na końcu jest bardzo wielka Mam prośbę. Mam podobną furkę do Twojej: A4 B5 AFN '99 po 2gim lifcie, napisz proszę jaki masz symbol pompki. Ja u siebie mam 8D0 862 257 "C" ale nie wiem czy jest właściwa, bo nie mogę zakodować kluczyka. Szukam przyczyny. Może chłopaki z elektrody pomogą mi zorientować się czy moja pompka posiada obsługę pilota (wątek: http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtopic.php?p=5233662). Pozdrawiam.
sap12 Opublikowano 28 Lipca 2008 Opublikowano 28 Lipca 2008 Witam. Koledzy ja również , tak jak chyba większośc z nas miałem problemy z pompką a mianowicie tak jak kolega pietruszek cykanie w pompce przy zamykaniu autka. Zaryzykowałem wymianął przekaźników , opis naprawy: http://www.audi80.pl/viewtopic.php?t=13704 i efekt oczywiście rewelka pozdrawiam.
domelq Opublikowano 29 Lipca 2008 Opublikowano 29 Lipca 2008 pietruszek miałem ten sam problem z zamykaniem (uzbraja alarm a nie zamyka centralnego) i otwieraniem auta z pilota z alarmem (rozbraja i otwiera). U mnie prlbem lezał w centralce alarmu, zużyła się . Gdzieś już elektronika siadała
roman0012 Opublikowano 30 Lipca 2008 Opublikowano 30 Lipca 2008 witam kolegow mialem podobny problem z centralka...cykala ale nie zalanczala...powodem byly tgz.zimne luty na plytce w pompce...proponuje dokladnie przejrzec,najlepiej przez lupe :decayed:ewentualnie po podlanczeniu pod zasilanie.W A4 zimne luty to b.czesty powud awari c.zamka
Andrzej073 Opublikowano 2 Sierpnia 2008 Opublikowano 2 Sierpnia 2008 Ja też miałem problem z pompką rozleciał się w środku wirniczek ,i nie koniecznie trzeba kupować inną bo też niweiadomo ile pochodzi tylko można naprawić waszą wtedy wszystko działa jak dawniej . Ja tez prubowałem zakładać inne pompki ale nic z tego musi być taki sam numer i litera , litera jest bardzo wazna świadczy ona o wyposarzeniu auta czyli bajery szyber .szyby elektr.domykane.bagażnik elektr. w kombi,itd w Starym Sączu jest gośc co bawi się tylko tym polecam.Jak ktoś będzie chciał do niego kontakt to piszcie .Pozdrawiam miłośniów Audi v6
Barni Opublikowano 2 Sierpnia 2008 Opublikowano 2 Sierpnia 2008 Ja miałem podobnie. Po dobraniu się do pompki okazało się iż zaśniedziały styki na wtyczkach.Poczyściłem przesmarowałem i jak ręką odjął. Niedługo jednak cieszyłem się działającą pompką. Po kilku dniach pompka przestała pompować mimo iż załączała się. Rozebrałem ją . Okazało się iż grafitowy wirnik rozleciał się w kawałki silniczek działał . Chciałem kupić same grafity ale niestety nie można było dostać. Skończyło się na zakupie drugiej pompki na Allegro. Koszt 350 zł trafiłem pompkę z tymi samymi oznaczeniami więc znowu wszystko działa. Moim zdaniem konstruktor zle usytuował pompkę to raz a po drugie to że leży na boku też jest złe-grafitowy pierścień wyciera się najbardziej w jednym miejscu co powoduje po jakimś czasie wypadanie tych prostokątnych kamieni i uszkodzenie wirnika pompki No cóż zawsze są jakieś mankamenty...
raptus Opublikowano 10 Października 2008 Opublikowano 10 Października 2008 U mnie ostatnio pojawił się podobny problem... przyczyna jednak jest nieco inna... otóż rozsypał się wirniczek w moim module 8D0 862 257 "C"... Niestety nie mogę nigdzie dostać podobnej... a raczej nie ma sensu kupować całej... Prosiłbym o namiar do kogoś kto mógłby dorobić sam wirniczek..
krzysztof_waldi Opublikowano 18 Marca 2009 Opublikowano 18 Marca 2009 Tez proszę o namiary na tego speca.
Enerwate Opublikowano 27 Listopada 2011 Opublikowano 27 Listopada 2011 Witam, Odświeżę ten temat trochę . Słyszałem, że można sprawdzić jaki się powinno mieć typ tej pompki (tę literę na końcu symbolu). Sam bym to sprawdził w ETKA ale coś nie mogę ściągnąć działającej wersji, a na stronie http://www.vagcat.com/epc/ nie znalazłem jednoznacznej odpowiedzi. Zna się ktoś na tym? I wie jak to sprawdzić? Mam A4 b5 1.6 z centralką, bez szyberdachu, mam alarm ale raczej na pewno dokładany, el. szyby ... nie wiem jakie jeszcze info jest potrzebne . Chce sprawdzić bo nie wiem czy mam odpowiednią, która z kolei już szwankuje. Nie mam pomysły jak to naprawić. Kupiłem za 40zeta pompkę od 80-ki i zamieniłem silniczek i było podobnie, zamieniałem w różnych kombinacjach wirniczki z silniczkami i było podobnie. Słychać przekaźniki i nic, a czasami ruszała ale nie dawała rady zamknąć.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się