RoBoPL Opublikowano 30 Października 2011 Opublikowano 30 Października 2011 Witam proszę o ocenę logów: -borykam się ze spalinami wydobywającymi się przy każdej dynamicznej zmianie biegów (dym niebieski) czasem czarny - druga sprawa jest trzęsie silnikiem po odpaleniu tak jakby sie dławił z Góry dzięki za pomoc Grupy: 007 - http://vaglog.rtnet.pl/barylka222_61439.html Grupy: 013 - http://vaglog.rtnet.pl/barylka222_61440.html Grupy: 010 - http://vaglog.rtnet.pl/barylka222_61441.html Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/barylka222_61442.html Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/barylka222_61443.html Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/barylka222_61444.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/barylka222_61445.html Grupy: 002 - http://vaglog.rtnet.pl/barylka222_61446.html Grupy: 008 - http://vaglog.rtnet.pl/barylka222_61447.html
vauxhall95 Opublikowano 30 Października 2011 Opublikowano 30 Października 2011 Chip siedzi,takiego kupiles? i logi za krotko robiles przynajmniej te 4tyś musza byc
RoBoPL Opublikowano 31 Października 2011 Autor Opublikowano 31 Października 2011 Tak już w brifie miałem wpite 114 KW czyli pewnie seryjny chip? ok jutro zrobię na nowo.Które logi sa najwazniejsze?[br]Dopisany: 30 Październik 2011, 17:33_________________________________________________o to nowe logi: Statyczne : Grupy: 007 - http://vaglog.rtnet.pl/robo888_61576.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/robo888_61577.html Grupy: 018 - http://vaglog.rtnet.pl/robo888_61578.html Grupy: 013 - http://vaglog.rtnet.pl/robo888_61579.html Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/robo888_61580.html Grupy: 023 - http://vaglog.rtnet.pl/robo888_61581.html Grupy: 001,001,001 - http://vaglog.rtnet.pl/robo888_61582.html Dynamiczne : Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/robo888_61583.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/robo888_61584.html Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/robo888_61585.html Grupy: 010 - http://vaglog.rtnet.pl/robo888_61586.html Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/robo888_61587.html Grupy: 008 - http://vaglog.rtnet.pl/robo888_61588.html
vauxhall95 Opublikowano 31 Października 2011 Opublikowano 31 Października 2011 Zacznij od termostatu.Cos nie ciekawie wygladaja korekcje na dwoch cylindrach,moga to byc pompki stad objawy ktore opisujesz
antonio Opublikowano 31 Października 2011 Opublikowano 31 Października 2011 poza tymi pompkami nie jest źle ile przebiegu ma auto i na ile jesteś go pewien?? trzeba zobaczyć pod pokrywę jak wygląda wałek rozrządu, oringi na pompkach i ewentualnie zamienić je miejscami i zobaczyć efekty
RoBoPL Opublikowano 31 Października 2011 Autor Opublikowano 31 Października 2011 pompo wtryski mówicie? najlepiej wymienić czy oringi same?? nie jestem mechanikiem przebieg 250 tys sprawdzony na serwisie rozrzad,turbina (regenerowana)wymieniana była 7 tys km temu
antonio Opublikowano 31 Października 2011 Opublikowano 31 Października 2011 no trzeba wymontować pompki aby zobaczyć chociażby stan oringów
RoBoPL Opublikowano 31 Października 2011 Autor Opublikowano 31 Października 2011 dzieki za podpowiedz:) a jeśli rozbiorę i okaże sie ze pompki sa juz do wymiany to znasz jakis zaufany sklep z pompkami? musza byc takie same jak ja mam czy mozna inne jakies? chodzi o firme itp
antonio Opublikowano 31 Października 2011 Opublikowano 31 Października 2011 allegro jeżeli nie planujesz większych modów na moc to takie same jeżeli w przyszłości więcej KM&Nm to szukaj wydajniejszych
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się