qrczak91 0 Opublikowano 30 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2011 Witam, Autkiem się cieszę już ponad rok. Jak do mnie przyjechała zawias był w idealnym stanie. Niestety dwa miesiące temu się przeprowadziłem do nowego domu i tutaj nie ma jeszcze drogi zrobionej. Są położone jedynie płyty betonowe. Dodatkowo od czasu do czasu auto zabiera mi ojciec, a jako że on na co dzień jeździ terenówką, to na dziury nawet nie patrzy. Efekt tego taki, że zawias zaczął stukać i rozregulowała się zbieżność. Czy jak przy najbliższym przeglądzie poproszę o sprawdzenie zawiasu i ustawienie zbieżności to coś pomoże? Nie widzi mi się wymiana tego, zwłaszcza, że już zostawiłem u mechaników 1300zł w ciągu ostatnich dwóch tygodni Zbieżność się delikatnie rozjechała, tzn kierownica jest przechylona w prawo o jakiś 1-2 stopnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ogion 0 Opublikowano 2 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2011 Zbieżność nie może się od tak sobie rozregulować. Winne może być bardzo wytłuczone zawieszenie, a może ktoś Ci wymienił końcówkę drążka i nie ustawił zbieżności? Jedno jest pewne jeśli winny jest zawias to przed ustawieniem zbieżności będzie trzeba wyeliminować wszelkie luzy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wiczel 0 Opublikowano 3 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2011 a robiłeś za te 1300zł coś z zawieszenia? bo z tego raczej będzie efekt, sprawdź sobie luzy na zawieszeniu, podnieś go na podnośniku i poruszaj kołami. A piszczy Ci na zakrętach? bo to są pierwsze objawy rozregulowanej zbieżności Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qrczak91 0 Opublikowano 4 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2011 nie piszczy nic, tylko po zaliczeniu kilku głębszych dziur dostał delikatne luzy i widzę, że mam delikatnie skręconą kierownicę. 1300 zostawiłem na rozrząd i inne rzeczy nie związane z zawieszeniem. Ale wkurzają mnie te luzy i się zastanawiam, czy da radę je usunąć niskim kosztem, czy nic się już z tym nie zrobi... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablo_ua4 0 Opublikowano 4 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2011 a kolego tez jak mówisz ze masz tam duze dziury a twój ojciec nie patrzy na to to mógł gdzies tak uderzyc ze az skrzywił któryś wahacz i dlatego mozesz mieć krzywo kierownice Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qrczak91 0 Opublikowano 4 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2011 czuję, że delikatnie ściąga na prawo przy hamowaniu czasami. Wynika to też z dośc szerokiej opony 225, ale jak już ściąga to tylko na prawo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Diablo 2 Opublikowano 4 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2011 Moim zdaniem luzy na sworzniach się zrobiły a one skrzypią i pukają oraz mogą delikatnie kierownicę przekręcić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dante0018 0 Opublikowano 4 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2011 Przy dużym zużyciu wahaczy, najczęściej górnych boże zbieżność się rozregulować. Tanim kosztem nie ma co robić....jedynie wymienić uszkodzone elementy, potem zrobić zbieżność bo szkoda niszczyć opony... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablo_ua4 0 Opublikowano 4 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2011 najlepiej zrobić całość i na bardzo długo będziesz miał święty spokój wymiana wszystkich wahaczy kosztuje chyba za części coś koło 1600zł+robota i śpisz spokojnie. a takie utykanie dziur to nie robota Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qrczak91 0 Opublikowano 4 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2011 tylko kurcze wahacze i cały zawias był robiony dokładnie rok temu, kompleksowo... Ale ojciec odebrał soje z warsztatu, ja jeżdżę ostrożnie to przestało trzeszczeć tylko jeszcze zbieżność poprawić, żeby ta kierownica prosto była. Normalny człowiek tego skrzywienia nawet nie zauważy, ale ja jestem pedantem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablo_ua4 0 Opublikowano 4 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2011 a z jakiej firmy kupowałes wahacze? i sprawdz czy nie masz skrzywionego któregos Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qrczak91 0 Opublikowano 4 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2011 to jeszcze robił poprzedni właściciel, ale z paragonów, które dostałem wynika, że Mastr-Sport - mam dwie karty gwarancyjne od nich i ze dwa paragony na inne wahacze, ale tam nie ma podanego producenta Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pepik 1 Opublikowano 4 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2011 Jak stuka to wahacze do wymiany, na szarpakach sprawdz które i wymień, jeśli masz końcówki drążków MS to też je wymień najlepiej na LMO. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się