Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 1Z] Kąt wtrysku


maniek1983

Rekomendowane odpowiedzi

lepiej kup kabel vag ja tez chciałem sprawdzić kąt wtrysku za samo podłączenie u mnie wołają w granichach od 50zł w górę a wiec kupiłem kabel za 50zł + plus program :gwizdanie: :kox::naughty: i sam sprawdziłem kąt wtrysku ustaiłem go prawidłowo i to już drugi raz po za tym bedziesz mogł kasowac inspekcje za które tez wołaja w podobnych cenach i oczywiscie diagnozowac auto co do ustawienia kąta wtrysku nawet jest porada ze zdjeciami jk to zrobic a wiec lepiej kup kabelek do audiczki:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no wlasnie sek w tym ze takich komputerowo-mechanicznych sprawach to jestem zielony jak limonka i jak sam zaczne grzebac to potem najlepszy magik nie bedzie sie mógł połapać jak poskładac fure do kupy :decayed: wiec wole zapłacić zeby ktoś to zrobił... tylko ktoś ogarniety. w jednym serwisie mi powiedzieli ze trzeba cały przód rozbierac dlatego tak drogo :wallbash: ten wątek o ustawianiu tego samemu widzialem i czytałem dlatego wiem ze to robota nie dla mnie, bo moze byc tylko gorzej :embarrassed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jest dosyć proste. Ja w swoim samochodzie ustawiałem i chyba jest ok. Chyba bo od 2 miesięcy nie chce mi się podłączać kompa. Jedno co mnie powaliło to jak niewielki ruch pompą miał ogromny wpływ na wskazania VAGa. Pompa przymocowana jest z przodu(chyba 3 śruby) i z tyłu jedną. Porobiłem ślady po młotku na pompie (oczywiście w granicach rozsądku) zanim dowiedziałem się o tej z tyłu. :kox:

Ustawiając z 10 razy kręciłem w lewo i w prawo ale udało się, przejechałem się z km i sprawdziłem, było ok.

Żeby odkręcić tę śrubę z tyłu jest trochę gimnastyki, ja zastosowałem broń na zamówienie :kox:

Tryczka/grzechotka, przedłużka około 15cm, przegub, ponownie przedłużka i nasadka. Trzeba było okiełznać te bestie. Dobre narzędzia, dobre światło i dach i się uda. Ktoś na homiku miał książkę sam naprawiam... :kox: :kox: :kox: :kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prosze o pomoc idzie zima

przyczyne masz w 004 jak na dloni ... zrob logi z nastaw podstawowych (basic settings) - kanal 004
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

leo czyi mam zrobic jeszcze raz logi w grupie 004? teraz jak zrobiło sie zimno i swiece sie załaczają to pali na dotyk :naughty: ale ak jest powyzej +5C to pierwsze odpalanie jest tragiczne[br]Dopisany: 13 Listopad 2011, 16:18_________________________________________________to jest log 004

http://vaglog.rtnet.pl/marcinkarpinski315_62809.html

faktycznie jest cos nie tak różnią sie te wartości od tych jakie powinny być ale czego one dotyczą przepływomierza? egr?[br]Dopisany: 13 Listopad 2011, 17:40_________________________________________________aha chyba pompy ;( o c chodzi z tymi wartościami co zrobić żeby były praidlowe????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witajcie. dużo się naczytałem na temat kąta wtrysku na tym forum i się już pogubiłem. i w końcu już nie wiem czy mam za wczesny ten kąt czy za późno ustawiony. zaczęło się od wymiany rozrządu, potem poleciały do wymiany szklanki. a i tak mi się nie podoba praca silnika. choć inni mówią, że ładnie pracuje mi silnik, ja się dosłuc**je metalicznego dźwięku. logi na 013 wychodzą wręcz idealnie porównując je z tymi na forum. w 000BS pokazuje mi 41-43. nie mam żadnych problemów z zapaleniem na zimnym jak i na ciepłym silniku. i teraz nie wiem czy sobie odpuścić czy przestawić na te 49-51.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie pomocy i o co chodzi z tymi parametram to mój log

004 http://vaglog.rtnet.pl/marcinkarpinski315_62809. :confused4: :confused4: :confused4: :confused4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie pomocy i o co chodzi z tymi parametram

daj z BS a nie z blokow pomiarowych ... pompa jest zle ustawiona - dla twojego silnika ustawienie kata wtrysku to 2 do 3' przed GMP - a tu masz 8 ...

004 z BS potwierdzi/zaprzeczy tej teorii

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzieki leo... ale ten log jest w BS A co do tej pompy jesli jest źle ustawiona to na rozrządze tak :wallbash: :wallbash:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co do tej pompy jesli jest źle ustawiona to na rozrządze tak

tak
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wydaje mi się ze chodzi leo...żebyś zrobił takiego loga

http://vaglog.rtnet.pl/tomekkarauda_26107.html

a tu masz do porównania ten co zrobiłeś

http://vaglog.rtnet.pl/tomekkarauda_26117.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

aha ok dziekijuz wiem jak sie loguje grupe 004 czeka az pojawi sie w drugim okienku Late i logowac 50 sekund ok[br]Dopisany: 14 Listopad 2011, 15:49_________________________________________________dzis wieczorem zrobie logi i moze cos sie wyjasni tyko panowie takie mam pytanie poniewaz jesli pompa jest przestawiona to objawem bedzie tylko złe odpalanie po dłuzszym postoju jak swiece sie nie załączają? no silnik tez troche drży ale moze być to od poduszek :mysli:[br]Dopisany: 14 Listopad 2011, 16:11_________________________________________________Witam

Panowie mam problem otóż chciałem logowac grupe 004 w BS według tego:

- grupa 004 > basic settings: logować całość przez ok. 50s [pompa będzie się cyklicznie przestawiać].

W przypadku tej grupy ważne jest, by wcisnąć przycisk LOG w chwili, gdy nastawnik ustawi się na Late [będzie to widać w polu drugim], a następnie, natychmiast rozpocząć logowanie przyciskiem START

i mam problem ponieważ nie chce pojawić sie te Late a czekałem około minuty moze za krótko?? weczorkiem jeszcze raz sprawdzę.

to co zrobłem to tylko to

Program_Manager_2011_11_16_15_43_58.jpg

Program_Manager_2011_11_16_15_49_31.jpg

http://vaglog.rtnet.pl/marcinkarpinski315_63086.html

ne wiem dlaczego nie chciało sie pojawić te Late hmmmmm ae jeszcze raz sie z tym zmierze :disgust:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

aha to moze bym sie zaczekał az to sie pojawi :kox: a wiec panowie czy po tym logu z grupy 004 można stwierdzić że własnie mam żle ustawioną pompe na rozrządzie???????? jesli tak to jade poprawic rozrząd czy mam cos jescze sprawdzic ????

pozdrwaiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...