Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 1Z] Kąt wtrysku


maniek1983

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Panowie rok temu kupiłem auto słabo paliło kąt wtrysku był w granicah takich:

VAG_COM_Measuring_Blocks_Basic_Settings_2010_11_17_18_56_26.jpg

i ustawiłem kat wtrysku na 49-53 i było ok auto paliło jak marzenie niestety roszczelniła mi ie pompa i mechanik mi ja wyjał do uszczelienia potem sam zamotował i ustawił na słuch i było tak:

Program_Manager_2011_10_20_16_56_31.jpg

i wszystko było ok ale teraz jak zrobiło sie chłodniej cos koło +8 stopni znów jak zapaałem auto to z 3 sekundy musiałem trzymac zeby odpaliło wiec ustawiłem kat wtrysku tak

Program_Manager_2011_10_31_15_25_50.jpg

i teraz auto musze krecic z 5 sekund oczywiscie jak swiece sie nie załącza dlaczego tak sie stało????? czy musze znów ustawic na 72?????????

Prosze o pomoc idzie zima

POZDRAWIAM

Program_Manager_2011_10_31_15_25_28.jpg

dodam tylko że to sie dzieje np po nocy albo jak wracam z pracy tzn jak auto stoi okolo 8 godzin potem pali od strzała jesli swiece podgrzeja to niewiem jak pali bo narazie jest ciepło i swiece sie nie załączją dlaczego po zminie kata wtrysku z okolo 70 na 50 gorzej zapala?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmmmmm może i masz racje ogion dzięki za podpowiedz jutro zaczynam szukać :hi: :hi:[br]Dopisany: 31 Październik 2011, 19:36_________________________________________________aha mam jeszcze takie fotki

image.jpg

image.jpg

image.jpg

image.jpg

image.jpg

[br]Dopisany: 31 Październik 2011, 20:07_________________________________________________i jeszcze take błedy mam ten pierwszy to mam i mam już rok ale ten drugi to niedawno wpadł i chyba bo tym moim ustawianiu kąta wtrysku co to może być???? 00000 end of output?????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zrób loga 001 i 013, oba rób na rozgrzanym silniku, loguj po 2 min każdy, nagraj filmik jak zapala bo może zapala w normie jak na 16 latka, filtr paliwa jak dawno nie wymieniałeś wymień, idąc dalej wypadało by sprawdzić przewody aku-rozrusznik, zregenerować rozrusznik, dolać wody destylowanej do aku i go naładować, idąc na całość sprawdzić kompresje, pompę oraz wtryski, i zakończyć zabawę korektę dawki startowej lub wymianą któregoś elementu :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

- jak zapale auto to silnik chodzi równo

tak tak jak piszesz ciahciah wszystko sprawdzę, zrobie te logi

- filtr paliwa wymieniony 6 m-cy temu wiec wymienie

- paliwo tylko verva ale wiadomo ze verva nie znaczy ze epsze :confused4:

- co do tego że ma 16 lat to wiem że już jest dziadkiem ale mnie to niepokoi to że palil od strzała dopóki temperatura nie spadła po niżej +10 C wtedy musiałem krecic ze 3 sekundy rozrusznikiem i okazało sie że kąt wtrysku mam w okolicach 72-74 a wiec zmieniłem go na 49-53 i zamiast poprawy to teaz musze krecic 5 sekund

ale nie ma co zgadywac zrobie logi i posprawdzam co napisałes

pozdrawiam

[br]Dopisany: 01 Listopad 2011, 10:25_________________________________________________jeszcze jedno jak krece go 5 sekund zapali i jak zaraz go zgasze i za moment odpalę to pali już od strzała :mysli: moze byc to wina filtra??? bo jak tak to w pierwszej kolejności to jutro zrobie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co w tym dziwnego ze na kacie 74 pali 3 sek a na 50 5sek.Wiadomo im szybszy zaplon tym lepiej zapali,ustawisz 100 i jeszcze lepiej bedzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie tez pojawil sie podobny problem jak u autrora tematu jak postoi kilka godzin to zapala dopiero za drugim razem. Swiece raczej grzeja bo jak w pazdzierniku temperatury sapadaly kilka razy do 0 lub ponizej to palil od starzala a tu dzisiaj zonk rano ide do pracy 7 stopni na plusie a dopiero po drugim zakreceniu zapalil pierwszym razem krecilem chyba z 6sek i nic oczywiscie taka sama sytuacja gdy wsiadalem do samochodu po pracy. Ostatnio wymienilem filtr powietrza auto oczywiscie przy mocniejszym wcisnieciu pedalu gazu podczas jazdy kopci ostro na czarno. Kolejna dziwna sprawa jest to ze podczas przyspieszania w kabinie slyszalny jest taki jaby swist szum cos takiego (od strony pasazera tak jakby dochodzi ten dzwiek) Dolot niby sprawdzalem i jest ok

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

świeczki są ok chociaż i tak sie nie włączją bo u mnie na razie jest temperatura około 10 stopni

tu mam logi

001 http://vaglog.rtnet.pl/marcinkarpinski315_61676.html

013 http://vaglog.rtnet.pl/marcinkarpinski315_61677.html

a tu filmik jak auto odpala rano po nocy zapala opornie ale jak go zgasze po paru sekundach i zapalę to jest juz ok

a tu auto odpalajak jest rozgrzane

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dla mnie rozrusznik, gdyby aku to by piszczało na desce cos...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

rozrusznik do regeneracji i będzie zapalał cacy, logi miały za zadanie określić czy nastawnik jest do czyszczenia, masz skoki napięcia 1,360-1,500V a max 1,340-1,540V więc jest w górnej granicy określającej prawidłową prace nastawnika, za rok lub dwa auto możesz zacząć szarpać i nie równo pracować wtedy trzeba będzie nastawnik wyczyścić, na chwile obecną nastawnik działa prawidłowo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie jest problez z zapalaniem i szarpaniem np jadac na trzecim biegu ze sciagnieta noga z gazu samochodem wlasnie szarpie i tak jest na kazdym biegu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wczoraj do aku dolałem wody i nałodowałem i rano auto zapaliło na 4+ ale dodam że temperatura była po niżej +5C stopni i świeczki się załączyły wiec pewnie datego czyli jutro jade pogadać o tym rozruszniku do mechanika żeby coś zrobił Dzięki Wielkie[br]Dopisany: 03 Listopad 2011, 21:16_________________________________________________na obejrzenie rozrusznika jestem dopiero umówiony na środę :kwasny:

ale mam takie pytanie jesli rozrusznik by słabo krecił rano to dlaczego potem kreci już dobrze?

jeszcze jedno dziś temperatura była +3C i swiece sie załączyły i auto zapaliło ale tak jak na filmiku nawet ciut gorzej :wallbash: moze dlatego że auto stało nie zapalane 28h zauważyłem że im dużej stoi tym gorzej zapala (swiece rok temu wymieniałem na beru) aha jak auto zapale rano to dopóki sie nie rozgrzeje to silnik chodzi głośniej i dziwnie jak by nierówno ale obroty na zegarze są ok poprostu chodzi bardziej twardo i po tym opornym zapaleniu zasmierdzi dziwnie ropą potem jest już wszystko ok Co do mocy jest szystko ok nawet gdy zmieniłem kąt wtrysku z 70 na 50 to auto jak by zwawsze sie zrobiło :wink4: nie mam pojęcia co może mu dolegac filtr paliwa dopiero bende miał w piątek a wiec zmienie filtr paliwa, sprawdze rozrusznik pomierze napiecie aku i juz nie iem co dalej jak nie bedzie palil lepiej bo jak przyjdzie mróz -15 to czuję że go nie odpalę

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pytanko mam takie moze troche nie na temat ale moze zna ktos jakis ograniety warsztat w którym bede mogl sprawdzic i ewentualnie ustawic kat wtrysku w rozsądnych pieniadzach (tak w okolicach wawy), bo na dwa serwisy które pytalem to wycenili mi usługe na 350-500zł netto ( LOL )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...