tomato Opublikowano 16 Listopada 2008 Opublikowano 16 Listopada 2008 Dopisany: 12 Marzec 2008, 19:56_________________________________________________wymieniłem olej po raz drugi i pomogło teraz 2 wchodzi gładko, zalałem ori olej do skrzyni i był on trochę rzadszy niż zlany stary może w tym tkwił problem Witam mam dokładnie taki sam problem . Możesz napisać jaki dokładnie zalałeś olej ? Będę bardzo wdzięczny
Kaczmarek Opublikowano 6 Października 2009 Opublikowano 6 Października 2009 Ja tak samo miałem problem z biegami po wymianie na (niby niemiecki) MAXXUS za dwa dni zmieniłem na stary, dolałem ori i jest git PS: Na stronie castrola w katalogu pisze zeby lac tylko ori a nie castrola.
Daimos Opublikowano 6 Października 2009 Opublikowano 6 Października 2009 wiec jak to jest z tego co czytalem w sam naprawiam itp nie zaleca sie wymiany oleju lecz dolanie ubytku, wiec jak to jest z wymiana mozna wymieniac zaleca sie czy nie Oczywiście, że powinno się wymieniać olej, szczególnie jak ktoś ma już z 200tyś km przejechane. A olej z ASO to nic innego jak Castrol TAF-X 75W90, innego się nie zaleca.
pablosan Opublikowano 7 Października 2009 Opublikowano 7 Października 2009 Mam podobny problem, z tym, ze cięzko wchodzi mi 1 bieg i wsteczny, reszta bardzo gladko. Problem z jedynka jest tylko i wylacznie jak auto sie całkowicie zatrzyma, bo nawet z minimalnego toczenia wszystko wchodzi super. Czy to kwestia oleju w skrzyni jak napisano powyzej czy raczej coś innego?
pawel1985 Opublikowano 7 Października 2009 Opublikowano 7 Października 2009 Czy to kwestia oleju w skrzyni jak napisano powyzej czy raczej coś innego? gdyby to była kwestia oleju to wszystkie biegi by ci tak samo ciężko wchodziły
Musashi Opublikowano 8 Października 2009 Opublikowano 8 Października 2009 Czy to kwestia oleju w skrzyni jak napisano powyzej czy raczej coś innego? gdyby to była kwestia oleju to wszystkie biegi by ci tak samo ciężko wchodziły dokladnie, to jest akurat zbieznosc. ochlodzilo sie, a wysluzony mechanizm zmiany biegow w autach grupy VW jest wrazliwy na spadek temperatury. zbyt duze luzy, powoduja ze zmiana wymiarow elementow przy niskich temperaturach uniemozliwia wlaczenie biegow lub ustawia zla pozycje powodujaca zgrzyty. do wymiany laczniki - jest watek w ktorym dokladnie wyjasniono ktore
pablosan Opublikowano 8 Października 2009 Opublikowano 8 Października 2009 Te biegi wchodza ciężko przez cały rok, więc raczej kwestia temperatury odpada, w takim razie to łączniki, dziekuję za pomoc
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się