hertz 5 Opublikowano 2 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2011 Witam, ostatnio wymieniłem czujnik temperatury płynu chłodzącego (kupiłem org.), ponieważ wywalało mi jego błąd. Po wymianie błąd już się nie pokazuje, natomiast temperatura jaką wskazuje na desce to ok 85-87 stopni po rozgrzaniu i nie chce wejść na 90. Przy jeździe bez obciążenia (np. na biegu z góry) wskazanie potrafi jeszcze nieco spaść - ok 82 stopnie. Ostatnio zaobserwowałem również, że po wyłączeniu silnika i ponownym przekręceniu samego zapłonu na desce pojawiło się równo 90 a po odpaleniu spadło znowu do 87. Czy to termostat, czy może coś z czujnikiem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mar_92 0 Opublikowano 2 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2011 Podłącz kompa i będzie wiadomo :> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hertz 5 Opublikowano 2 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2011 W jaki sposób można to stwierdzić? Po podłączeniu nie wykazuje żadnych błędów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mar_92 0 Opublikowano 2 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2011 zrób logi i wrzuć na forum Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pepik 1 Opublikowano 2 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2011 Sprawdz na klimatroniku jaką temp. Ci pokazuje a najlepiej podepnij vaga i sprawdz wskazania temperatury. Wszystko wskazuje na uszkodzony termostat. Ostatnio zaobserwowałem również, że po wyłączeniu silnika i ponownym przekręceniu samego zapłonu na desce pojawiło się równo 90 a po odpaleniu spadło znowu do 87. Czy to termostat, czy może coś z czujnikiem? To akurat normalne po zgaszeniu silnika temp. przez chwilę będzie rosła.[br]Dopisany: 02 Listopad 2011, 18:05_________________________________________________Poczytaj ten temat i wszystko będziesz wiedział: http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=4535.0 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hertz 5 Opublikowano 2 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2011 Przepraszam ale w obsłudze Vag'a jestem laikiem - rozumiem, że mam sprawdzić odczyty z kanałów 49 i 51 w cliamtroniku? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pepik 1 Opublikowano 2 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2011 Przepraszam ale w obsłudze Vag'a jestem laikiem - rozumiem, że mam sprawdzić odczyty z kanałów 49 i 51 w cliamtroniku? Głownie 49 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hertz 5 Opublikowano 2 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2011 nie wiem czy to kwestia programu (mam polski vag 2.5) czy mojej niewiedzy, ale nie mogę odczytać wartości z kanału 49. Przeglądając forum trafiłem na inny sposób: -analiza grupy 007 w grupie 01-Engine - tutaj miałem 78 stopni -analiza grupy 003 poz. 1 w grupie 17-Instruments - tutaj 77 stopni w tym czasie wskazanie na desce było w okolicach 80-83 stopnie Czy to wystarczy aby postawić jakąś diagnozę? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati9151 0 Opublikowano 2 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2011 Ja bym na twoim miejscu wymienił termostat. Miałem podobnie i teraz jak złapie 90st. to stoi i wszystko gra. Termostat kupiłem WAHLER-a 35zł. Ori jest strasznie drogi także decyzja należy do Ciebie. pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mar_92 0 Opublikowano 2 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2011 Ja kupiłem http://allegro.pl/termostat-oryginalny-044121113-vw-audi-seat-skoda-i1901647625.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kermit1 0 Opublikowano 30 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2011 Witam, ostatnio wymieniłem czujnik temperatury płynu chłodzącego (kupiłem org.), ponieważ wywalało mi jego błąd. Po wymianie błąd już się nie pokazuje, natomiast temperatura jaką wskazuje na desce to ok 85-87 stopni po rozgrzaniu i nie chce wejść na 90. Przy jeździe bez obciążenia (np. na biegu z góry) wskazanie potrafi jeszcze nieco spaść - ok 82 stopnie. Ostatnio zaobserwowałem również, że po wyłączeniu silnika i ponownym przekręceniu samego zapłonu na desce pojawiło się równo 90 a po odpaleniu spadło znowu do 87. Czy to termostat, czy może coś z czujnikiem? Mam dokładnie to samo co ty Możesz opisać co ci padło?? termostat czy czujnik?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pakotomasz 0 Opublikowano 30 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2011 Miałem niedawno podobny problem. Wymieniłem termostat (kupiony u kolegi maciejek) i jak na razie wszystko jest ok, na desce wskazówka po osiągnięciu 90C trzyma ją bez problemu do końca jazdy, a wcześniej było to praktycznie niemożliwe :> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michail55 4 Opublikowano 30 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2011 termostat sto procent kupuj tylko ori w aso 90zl okolo pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kermit1 0 Opublikowano 1 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2011 termostat sto procent kupuj tylko ori w aso 90zl okolo pozdro No właśnie kupiłem w ASO czekam na wymianę ale koszt termostatu do mojego AVJ to 380zł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michail55 4 Opublikowano 1 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2011 no bo u ciebie jest inaczej niz u mnie w avfie ty tam cos bardziej skomplikowanego masz z tego co paietam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Proof 0 Opublikowano 3 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2011 Panowie mam takie pytanie,jak jadę spokojnie to temp na wzkaźniku nie dochodzi do 90st,stoi tak 3mm przed kreską 90st,jak dynamicznie jadę to jest 90st,jak jadę z góry na biegu to spada nawet o jedną kreskę,poza tym dłużej się nagrzewa.Wg mnie wszystko wzkazuje na termostat bo czujnik temp. wymieniałem rok temu na ori z ASO.Jaka wasza opinia, i powiedzcie ile roboty jest żeby wymienić termostat,czy łatwy jest do niego dostęp? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michail55 4 Opublikowano 3 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2011 na forum jest wszystko rozpisane cale fotostory Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Proof 0 Opublikowano 13 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2011 Termostat zmieniony,kupiłem ori w ASO,teraz wskazówka pionowo stoi,szybciej się nagrzewa,także wszystko ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michail55 4 Opublikowano 13 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2011 ile cie kosztowalo?? gdzie kupiles moze u beltowskiego?? jakie sa oznaczenia tej czesci?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pakotomasz 0 Opublikowano 18 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2011 Czy móglby mi ktoś podać nr ori czujnika temp. cieczy chłodzącej do AVF? Dzis jadąc do pracy wskazówka na desce zaczęła sobie latać od 50 do 90, więc chyba konieczna będzie wymiana tego czujnika (przynajmniej tak wyczytałem na forum, że falująca wskazówka jest objawem uszkodzonego czujnika). Obecnie mam zamontowany czujnik koloru zielonego. Z tego co udało mi się znaleźć to chyba ten nr: 059 919 501 A, ale wolałbym, żeby mi ktoś to potwierdził. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się