Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Quattro do wożenia sprzętu foto ;)


Żywiec

Rekomendowane odpowiedzi

Ok więc nadszedł czas przedstawić wszystkim moją niunie :)

A4 B5 Avant Quattro 1.9TDI AFN 97'

Wyposażenie full (czarne skóry, drewno, klima itd, jedynie tylne szyby na korbke i bez podgrzewanych siedzeń)

W paru miejscach niestety musiało być muśniete (różnice w lakierze z tyłu i zderzak z a4 posiadającej czujniki parkowania), za bardzo zależało mi na 1.9TDI w połączeniu z quattro.

Póki co wygląda dobrze. Kupione z przebiegiem 200 000 (pewnie było więcej...) z Holandii.

W momencie kupna posiadało śliczne felgi 17stki OZ-Racing (odrobinke porysowane) i zaślepiony EGR

Posiadam od czerwca i od tamtej pory zrobione:

-komplet rozrząd + olej 10w40 castrol

-pare drobnostek jak prawy dolny tylni wahacz i końcówki stabilizatora w tyle

-wymiana gumowych wieszaków układu wydechowego

Przeprowadzonych zmian brak

Plany dotyczące auta do zrealizowania w okolicy grudnia/stycznia (w czasie przerwy swiątecznej będzie czas na dłubanie)

- katalizator - pozbawić go wkładu, wspawać rurkę

- dolot- pobawić sie w rzeźbę i wstawić FMIC na bazie chińczyka 550x180x65, kolektor dolotowy od AWX, wywalić zupełnie EGR

- wymienić końcówki wtrysków na 216 (i tu do kogo radzicie wysłać swoje na wymiane końcówek? )

- w przypadku problemów z wychamowaniem wymiana tarcz i klocków na lepsze?

Na wiosne program wycelowany w około 150-160KM i około 310Nm i przyciemnić tylne szybki :thumbup:

A teraz pare zdjęciów :)

img0991wi.jpg

img1008gh.jpg

img1038jg.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok z czasem coś dorzuce z środka... wtedy jakoś nie było czasu na zabawy bo jeszcze 80 B4 coupe kolegi fociłem :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A teraz pare zdjęciów :)

img0991wi.jpg

img1008gh.jpg

img1038jg.jpg

siema zapraszamy na lubelskie :good:

jakis rzeznik wpakowal czujniki parkowania po chamsku, zamaluj je chociaz troche w kolor zdesia.

Ladna srebrznaka :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Quattro :naughty: Wszystkie plany dotycza silnika, czy zamierzasz troszke porezac i z zew? Bo koza straszliwa na tych 17' :>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A to sie zobaczy... na razie finans starczy na silnik - to jest najważniejsze bo troszke już mi mało mocy niestety :/

Jeśli zmiany z zew to będą to przyciemniony szybki, przód polift/zmiana lamp, ewentualnie zderzak jakiś bardziej pasujący pod FMIC, felgi póki co mi wystarczają chociaż z czasem pewno sie zastanowie nad 18' ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Elegancka maszyna ;) Ja bym tylko osobiście pomalował czujniki cofania te z tylnego zderzaka pod kolor, bo trochę za bardzo się w oczy rzucają...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

150km w Q nie jeżdzi :gwizdanie: jak idziesz w silnik to turbo BRD/230/FMIC i jesli wyrobisz finansowo to 11ka i jest 180km i 370nm, wtedy to Q jakos bedzie sobie radzić :wink4: ale dłubanie w silniku ciagnie za sobą wydatki :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no tej pompki 11 troche sie boje ze względu na mocno większe spalanie już wtedy :/

Do w miare przyjemnej jazdy myśle że 150 mi starczy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Okresle to tak, 150km w Q jeżdzi jak 130 w ośce niestety :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale jest różnica:

-wycięcie kata - 0

-FMIC - 400

-216 - 600

-program 1000

-dolot (kolektor przejsciowka) 200

Suma 2200

i mieć moc ok. 160km, rozsądne spalanie ok 7 przy spokojnej i jeszcze pojeździc na aktualnym sprzęgle

a dołóż do tego

-pompa 600?

-turbo 800 (licząc że moje jest ok i je potem sprzedam)

- sprzęgło 700 (bo stare ten moment by po prostu zmielił)

więc to jakies dodatkowe ok 2000 spalanie 8 przy spokojnej (tak myśle)

źle mówie ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale jest różnica:

-wycięcie kata - 0

-FMIC - 400

-216 - 600

-program 1000

-dolot (kolektor przejsciowka) 200

Suma 2200

i mieć moc ok. 160km, rozsądne spalanie ok 7 przy spokojnej i jeszcze pojeździc na aktualnym sprzęgle

a dołóż do tego

-pompa 600?

-turbo 800 (licząc że moje jest ok i je potem sprzedam)

- sprzęgło 700 (bo stare ten moment by po prostu zmielił)

więc to jakies dodatkowe ok 2000 spalanie 8 przy spokojnej (tak myśle)

źle mówie ?

źle :wink4:

- FMIC za 400 zrobisz kupując jakiegoś używanego dziada którego tak czy tak bedziesz musiał przespawać, wiec chcąc nie chcąc nie wyjdzie on wiecej niz 400zł, no chyba ze sam spawasz :wink4:

- 216ki mówisz o używkach, za tyle kupuje sie same końcówki, do tego przełozenie i wyregulowanie +/- 200zł za kpl

Z tych gratów nie bedziesz miał 150km nawet :wink4:

Jeśli sprzęgło masz dobre i program bedzie mądrze napisany to zaoszczedzisz wydatków na sprzęgle, ale jeśli masz przebieg grubo ponad 300 to dolicz sprzęgło, moje po korekcie padło po miechu a wyszło 15Xkm :wink4:

Ja bym proponował turbo AWX(Kupisz uzywke spokojnie za 600zł) 216ki i nie zawysoki FMIC bo bedziesz miał laga :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czy ci seryjne turbo dmuchnie na 160km, jesli chcesz tanio i w miare zaaplikuj 216 i zrob chipsa bedzie 150 i nie trzeba zezbic fmicka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

- FMIC za 400 zrobisz kupując jakiegoś używanego dziada którego tak czy tak bedziesz musiał przespawać, wiec chcąc nie chcąc nie wyjdzie on wiecej niz 400zł, no chyba ze sam spawasz :wink4

http://www.re5pect.pl/intercooler-550x230x65-mm-polerowane-aluminium.html

lub

http://www.re5pect.pl/intercooler-550x180x65-mm-polerowane-aluminium.html

słaba chińszczyzna?

Aby rurki doliczyć, a spawanie itd mam załatwione za wykonanie paru sesji zdjęciowych :)

- 216ki mówisz o używkach, za tyle kupuje sie same końcówki, do tego przełozenie i wyregulowanie +/- 200zł za kpl

A to co sie ogłaszają po 700zł za komplet na allegro to kicha? Myślałem o wysłaniu swoich na przerobienie końcówek aby i wyregulowanie.

Ehhh no fajnie by było mieć te 170km ale koszta wzrastają...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ICek ok, ale pomijasz pare ważnych rzeczy, musisz kupić redukcje sylikonowe, złączki i pare zacisków jeszcze

Jesłi spawanie masz za free to tyle dobrze bo by doszło drugie tyle :wink4:

Tu masz końcówki http://allegro.pl/listing.php/search?sg=0&string=ko%C5%84c%C3%B3wki+216

za Bossio masz 4x150zł+KW(módl sie aby koleś je sprawdził przed wysyłką) musisz pojechać z tym do pompiarza na złozenie i wyregulowanie na 220/300b :wink4: jeśli nic nie podrozało to 50zł/szt

Ps. bez zmiany turbo jeśli wyskoczy 150 to bedzie dobrze :wink4: druga sprawa będzie kopcił, FMIC spokojnie wystarczy Ci 14cm, obejdzie sie bez ciecia belki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To nie ma co sie zwracać do takich osób:

http://moto.allegro.pl/sportowe-wtryski-216-tuning-1-9-tdi-wiecej-mocy-i1895304328.html

czy

http://allegro.pl/wtryski-dsla150p502-nowe-bosch-tuning-ael-afn-1z-i1895779738.html

????

musze sobie w głowie to wszystko uporządkować i pomyśleć jak to finansowo ogarnąć

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Te pierwsze chinole, mowia ze na 40k km sa ok, a te drugie niby ori a ahy ale nie polecam tego sprzedajacego...Czekam na paczke juz 3ci tydzien :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A z forum nikt sie tym nie zajmuje tak żebym wyciągnął swoje z auta i wysłał i powiedzmy za tydzień miał spowrotem już zrobione ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...