Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Quattro do wożenia sprzętu foto ;)


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

A z forum nikt sie tym nie zajmuje tak żebym wyciągnął swoje z auta i wysłał i powiedzmy za tydzień miał spowrotem już zrobione ?

Cowboy i olek_wroc

Opublikowano

Kowi87 a że tak spytam ile kucy u Ciebie? bo buda, silnik i napęd widze ten sam.

Trzeba sie poważnie przymierzyć i opracować plan :)

Opublikowano

Kowi87 a że tak spytam ile kucy u Ciebie? bo buda, silnik i napęd widze ten sam.

Trzeba sie poważnie przymierzyć i opracować plan :)

tylko 165 :disgust: ale zapas jest spory tylko wtryski musze dac wieksze i map sensor, ale juz mi sie nie chce dłubać w tym aucie, taki setup co teraz posiadam jest bezpieczny dla silnika, mozna smiało jeszcze jeżdzic z pedałem w podłodze :decayed:

Opublikowano

no i mnie taka moc mniej więcej interesuje :) to aż turbo trza mieniać :/ ? 160 nie nadmucha?

Opublikowano

no i mnie taka moc mniej więcej interesuje :) to aż turbo trza mieniać :/ ? 160 nie nadmucha?

niestety trzeba, u mn ie to jeszcze pompa swoje zrobiła bo bym pewnie nie złapał tych 160km bez tego

Opublikowano

no i mnie taka moc mniej więcej interesuje :) to aż turbo trza mieniać :/ ? 160 nie nadmucha?

nie nadmucha :wink4:

nawet turbo AWX może mieć problem żeby wyciągnąć z AFN'a ponad 160KM, wszystko zależy od ogólnego stanu motorowni

Opublikowano

Więc właściwie co powinienem wymienić zanim pojade na program (program zrobie raczej dopiero wiosną w okolicy maja/czerwca)

-kat do wywalenia

-wtryski 216

-FMIC

-turbo od AWX?

z czego wymiana turbo najważniejsza?

Opublikowano

Więc właściwie co powinienem wymienić zanim pojade na program (program zrobie raczej dopiero wiosną w okolicy maja/czerwca)

-kat do wywalenia

-wtryski 216

-FMIC

-turbo od AWX?

z czego wymiana turbo najważniejsza?

to bedzie najlepsze, chyba ze chcesz wiecej koxu to 230ki i BRD, cenowo podbnie wychodzi, ale w każdej opcji moze dojsć wymiana sprzegła :gwizdanie:

Opublikowano

tzn 230 i BRD to chyba już na 200kucy a wtedy to i pompka ?

Trzeba będzie turbo poszukać ;)

Opublikowano

tzn 230 i BRD to chyba już na 200kucy

nawet nie wiesz jak się mylisz :gwizdanie: :tongue4:

Opublikowano

Dobra dobra... to teraz jakiś chętny mądry który już przeszedł te męki niech powie co jest optymalne czego szukać i jaki koszt przeróbek mniej wiecej jest

Moc jaka mnie uraduje to 150-170 kucy jakos ten przedział.

Przeróbki stopniowo. Co jakiś czas coś wsadzone (np grudzien/styczen turbo+wtryski, marzec dolot) dlatego najlepiej żebym mógł tym jeszcze jeździć przed zestrojeniem, które zrobie z opóźnieniem.

Opublikowano

1. Turbo - P&P są tylko AWX i BRD, co do kosztów to zależy jak trafisz 800-1400zł, AWX łatwiej dostępny ale mniej wydajny niż BRD, za to BRD gorzej ładuje od dołu i trzeba mieć trochę szczęścia żeby ją kupić

2. Wtryskiwacze - do wyboru od 0,216 do 0,260, gotowe i ustawione wtryski z nowymi kocówkami FRATELI BOSIO to ok 1000-1200zł, BOSCH będzie trochę droższy

3. Pompa - do mocniejszych setupów wskazana jest tzw 11, to też koszty rzędu 1000zł wzwyż, ale trafienie jedenastki w dobrym stanie to jak 6 w totka, ciekawą alternatywą jest więc regeneracja seryjnej 10 z użyciem gratów z 11 - o koszty pytaj Kowiego albo Armisteada

4. Intercooler - Fmica kupisz za +/- 400pln do tego trochę rurek, opasek i łączników, jeśli ktoś zrobi Ci to po znajomości to zamkniesz może się w 700zł, jeśli nie to wiadomo że będzie drożej

5. Strojenie - zależy gdzie 800-1500zł

6. Sprzęgło - zależy od mocy w jakie celujesz, sprzęgło z AWX to ok 400-500zł +koszty wymiany i do powiedzmy 170-180KM powinno wystarczyć

do tego oczywiście dochodzą koszty pierdół tj uszczelki, przewody albo np mapsensor

na ostateczny wynik wpływa ogólny stan motorowni, więc nie ma się co nastawiać na konkretne cyferki :wink4:

powtarzalne wyniki 150-160KM: turbo AWX, 0,216, FMIC

160-170KM: BRD, 0,230, FMIC

170 i wyżej: BRD, 0,230 lub 0,260, FMIC, pompa 11 i kupa mniejszych modyfikacji

u siebie mam takie graty: turbo BRD, 0,230, FMIC + cały dolot z kwasówki, kolektor ssący AWX, wywalony EGR i katalizator, mapsensor z AWX do 3barów, pompa seryjna, sprzęgło AWX + nowy dwumas, wynik: łagodne i równe 175KM@360Nm

Opublikowano

Ok nic nie napisałem ale czas odrobine ruszyć tematem.

Kat wywalony, wsadzona rurka

Odnowione felgi (zostało O-Z ale już nie jest takie odrapane)

Trzeba zacząć modzić :)

Felgi

oz1r.jpg

i na aucie

img0270tl.jpg

Jakby ktoś był zainteresowany malowaniem felg, czy usługami blacharsko lakierniczymi to śmiało odzywac sie :) Koledzy na felgach pokazali że umieją :D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...