pawel830 Opublikowano 6 Listopada 2011 Opublikowano 6 Listopada 2011 Witam od miesiąca jestem użytkownikiem Audi a4 [b6 BFB] problem polega na tym ze na dzień bobry zaczęły się problemy :/ strasznie nie równa praca silnika jak by nie chodził na wszystkie gary,nie równe obroty,i coś wysokie spalanie.Na pożyczonym wagu 5053 odczytał błąd ''17705.P1297'' Turbosprężarka /przepustnica,wąż łączący -spadek ciśnienia.została wyczyszczona przepustnica ale nie mogę jej za adoptować na tym wagu 5053 to znaczy jest taka funkcja ale adaptacja nie może się zakończyć chyba ze muszę czekać jakiś długi czas na to żeby się operacja ukończyła ... nigdy tego nie robiłem wcześniej wiec możliwe ze robię coś nie prawidłowo lub jest coś uszkodzone i dlatego jest problem z adaptacją wiem ze nie może wag pokazywać żadnych błędów, dodatkowo zauważyłem dziwnie zachowującą się wskazówkę od temperatury dość szybko zmienia swoje położenie lub stoi mniej więcej na granicy 60 stopni.czyż by mógł za tą nie równą pracę odpowiadać zawór G62 ? tylko ze wag nie wykrył G62 proszę forumowiczów o pomoc może ktoś miał podobny problem. przy okazji może ktoś ma dostęp do kupienia modułu komfortu o symbolu 8EO959433BA szukałem na allegro ale z końcówką BA jest ciężko do znalezienia Dziękuje z góry za pomoc.
wrclaguna Opublikowano 7 Listopada 2011 Opublikowano 7 Listopada 2011 Za duzo rzeczy na raz pytasz jezeli chodzu o nirowna prace silnika to do sprawdzenia w pierwszej kolejnosci ida swiece i cewki O MK poczytaj tutaj http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=129290.0
tomek20stencel5 Opublikowano 7 Listopada 2011 Opublikowano 7 Listopada 2011 Co do G62 to nie zawór tylko czujnik, a jeżeli skacze Ci tak temp. a na Vagu nie ma błędów z czujnika, a dodatkowo więcej Ci pali to obstawiałbym raczej termostat.
pawel830 Opublikowano 7 Listopada 2011 Autor Opublikowano 7 Listopada 2011 Oj tak może trochę za bardzo się rozpisałem... świece wymieniłem co do cewek zakupiłem na razie jedną i sprawdzałem po kolei każdy cylinder nie było poprawy no chyba ze uszkodzone są dwie a nie jedna ? a ktoś może już miał problem z tym błędem ''17705.P1297'' Turbosprężarka /przepustnica,wąż łączący -spadek ciśnienia ?
kred Opublikowano 7 Listopada 2011 Opublikowano 7 Listopada 2011 gdzieś po drodze gubi cisnienie. do sprawdzenia zawór dv oraz przewody, opaski łączące. zloguj przepływke coś może tam nie hula. termostat do wymiany lub czujnik temp w głowicy na pierwszy ogień. wymien czujnik bedzie taniej i zobaczysz co dalej. dodatkowo mozesz przeniezyc doladowanie na vagu. obstawiam jednak nieszczelnośc dlatego silnik ci wariuje.
Rafal-L Opublikowano 7 Listopada 2011 Opublikowano 7 Listopada 2011 Ja obstawiam ze blad jest od zaworka ktory odpowietrza skrzynie korbowa, a siedzi on na trojniku pod kolektorem ssacym. Numer zaworka 035 103 245 G Co do przepustnicy odlacz ja, podlacz ponownie i odpal zaplon, poczeka troche, a sama powinna sie zaadoptowac... Jezeli trzesie Ci silnikiem i skacza obroty, to jestem przekonany w 99% ze to wina zaworka... sciagnij waz chwile po odpaleniu z przepustinicy i zobacz czy wali ci bardzo mocne ciesnienie na dekielek jak tak to napewno wina cisnienia ze skrzyni korbowej;) Pozdrawiam
Zaleczeq Opublikowano 7 Listopada 2011 Opublikowano 7 Listopada 2011 Rafał dobrze mówisz ten zaworek sieje błędami na prawo i lewo jak jest rozwalony i objawem sa skaczace obroty i trzesacy sie silnik Tu masz Paweł link do tego topicu z tym zaworkiem o ktorym wpsomina Rafał http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=191411.0
pawel830 Opublikowano 9 Listopada 2011 Autor Opublikowano 9 Listopada 2011 Witam awaria nie równej pracy silnika i wypadających zapłonów okazał się jednak zaworek otpowietrzenia skrzyni korbowej tak jak powiedział Rafal-L i udało się dzięki koledzy za pomoc !! Ale mam jeszcze trochę rzeczy do sprawdzenia i na pewno do wymiany z tego względu ze auto ma 230tys km... i od jakiegoś czasu poprzedni właściciel nic nie robił.Tak jak Kred napisał DV też jest do sprawdzenia ale już na spokojnie pozdrawiam
Zaleczeq Opublikowano 9 Listopada 2011 Opublikowano 9 Listopada 2011 no to fajnie ze usterka usunieta taki jak napisał Rafał ten zaworek to zmora BFB
arek Opublikowano 22 Listopada 2011 Opublikowano 22 Listopada 2011 koledzy czy w BEXie takie same objawy z takimi samymi błędami mogą oznaczać dokładnie to samo - czyli zawór odpowietrzania skrzyni korbowej.???
grzes1150 Opublikowano 22 Listopada 2011 Opublikowano 22 Listopada 2011 koledzy czy w BEXie takie same objawy z takimi samymi błędami mogą oznaczać dokładnie to samo - czyli zawór odpowietrzania skrzyni korbowej.??? Moga ale wcale nie muszą :gwizdanie:
gregoor Opublikowano 28 Listopada 2011 Opublikowano 28 Listopada 2011 Witam od miesiąca jestem użytkownikiem Audi a4 [b6 BFB] problem polega na tym ze na dzień bobry zaczęły się problemy :/ strasznie nie równa praca silnika jak by nie chodził na wszystkie gary,nie równe obroty,i coś wysokie spalanie.Na pożyczonym wagu 5053 odczytał błąd ''17705.P1297'' Turbosprężarka /przepustnica,wąż łączący -spadek ciśnienia.została wyczyszczona przepustnica ale nie mogę jej za adoptować na tym wagu 5053 to znaczy jest taka funkcja ale adaptacja nie może się zakończyć chyba ze muszę czekać jakiś długi czas na to żeby się operacja ukończyła ... nigdy tego nie robiłem wcześniej wiec możliwe ze robię coś nie prawidłowo lub jest coś uszkodzone i dlatego jest problem z adaptacją wiem ze nie może wag pokazywać żadnych błędów, dodatkowo zauważyłem dziwnie zachowującą się wskazówkę od temperatury dość szybko zmienia swoje położenie lub stoi mniej więcej na granicy 60 stopni.czyż by mógł za tą nie równą pracę odpowiadać zawór G62 ? tylko ze wag nie wykrył G62 proszę forumowiczów o pomoc może ktoś miał podobny problem. przy okazji może ktoś ma dostęp do kupienia modułu komfortu o symbolu 8EO959433BA szukałem na allegro ale z końcówką BA jest ciężko do znalezienia Dziękuje z góry za pomoc. Hej, Pawel a powiedz prosze jak wyglądaly te nierówne obroty. (ostatnio wymienilem wszystkie cewki i swiece) przestał drgac silnik, z mocą jest wszystko ok (bo czasami brakowało-nie chodzil cylinder) ale w dalszym ciagu mam taka akacje ze np: stoje na skrzyzowaniu, wcisne lekko pedał gazu i puszczę, a obroty rosną do 4 tys same, troche spadną i rosną jeszcze raz. Po chwili wszystko wraca do nomry i spokój na ok miesiac... Czy u Ciebie tez tak to wyglądało? Aha no i VAGa nie podpinalem
pawel830 Opublikowano 29 Listopada 2011 Autor Opublikowano 29 Listopada 2011 Witam Kamil ! proponuje ci najpierw podpiąc VAGa może coś pokaże ciekawego ...u mnie to trochę inaczej wyglądało obroty same rosły i stały przez chwilkę w miejscu mniej więcej na 2 tyś i zaraz opadały... porostu wariowały ale nie aż do 4 tyś i to działo się cały czas po odpaleniu silnika. I co najgorsze silnik chodził nie na wszystkie cylindry przez ten zaworek to był jakiś koszmar w życiu bym się nie domyślił ze taka malutka rzecz może robic takie problemy,proponuje ci go sprawdzic tak jak chłopacy piszą to jest zmora BFB koszt jest nie duży mniej więcej 45zł w ASO i czas wymiany od 10 do 30 min pozdrawiam.
arek Opublikowano 29 Listopada 2011 Opublikowano 29 Listopada 2011 U mnie było bardzo podobnie, obroty też tak nie wariowały i tez problemem był zaworek :>
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się