Skocz do zawartości
IGNOROWANY

VW Passat CC już po liftingu


Rekomendowane odpowiedzi

VW Passat CC już po liftingu

c8d671f4a83ae1b2aae55ceaff03f4e7,21,1.jpg

Volkswagen Passat CC przeszedł face lifting. Odświeżone auto zadebiutuje w tym miesiącu na targach motoryzacyjnych w Los Angeles, ale wiadomo już, jak będzie wyglądało.

97fe8d03d39b114ca6696a5abd96d9b6,21,1.jpg

Trudno w to uwierzyć, ale Passat CC jest obecny na rynku już od blisko 4 lat. Decyzja o liftingu auta nie jest jednak tylko podyktowana chęcią odświeżenia wizerunku modelu. Volkswagen ma ambicje, aby jego 4-drzwiowe auto w stylu coupe stało się jeszcze bardziej ekskluzywne i przekonało do siebie nową grupę klientów.

f0ba807fa4b27ad4181354bfb8302c11,21,1.jpg

Inżynierowie odpowiedzialni za modernizację Passata CC skupili się na przedniej i tylnej części auta oraz na jego wyposażeniu. Dzięki nowym przednim lampom, atrapie chłodnicy i masce, usportowiona limuzyna Volkswagena upodobniła się do innych modeli ze stajni w Wolfsburgu. Na uwagę zasługują też tylne lampy wykonane w technologii LED. Dzięki nim samochód prezentuje się bardziej nowocześnie.

1c18c05376c72d0e01ed071655946c8a,21,1.jpg

We wnętrzu auta nie dokonano rewolucyjnych zmian, ale do listy wyposażenia dołączyło kilka nowych pozycji. Wśród nich znalazł się system zapobiegający zaśnięciu kierowcy, ułatwiający ruszanie pod górę oraz asystent pasa ruchu. Dodatkowo klienci będą mogli wyposażyć swoje auto w panoramiczny dach, fabryczny zestaw głośnomówiący czy klimatyzowane fotele.

2998729b429381811457152dc445d363,21,1.jpg

W gamie silnikowej zmodernizowanego Passata CC znajdą się jednostki benzynowe i wysokoprężne. Wszystkie motory wysokoprężne będą seryjnie wyposażone w system Start-Stop i tryb rekuperacji (odzysk energii hamowania). W funkcję rekuperacji wyposażono także jednostki benzynowe. Silniki TDI będą rozwijały moc 140 KM i 170 KM. Moc silników benzynowych (w europejskich wersjach CC) wyniesie 160 KM, 210 KM i 300 KM. W USA CC pojawi się na rynku z silnikiem 200 KM (TSI) i 280 KM (FSI).

Sprzedaż odświeżonego Volkswagena nie rozpocznie się wcześniej niż wiosną w 2012 roku. Oficjalny debiut samochodu zaplanowano na listopadowe targi w Los Angeles.

Żródło: Moto.Onet.pl

BTW: Pierwszy VW, który mi się bardzo podoba :hi:.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

podoba mi się :good: ładniejszy niż obecny CC (który też jest piękny). mam tylko nadzieję, że zmienią sportowe fotele na takie jakie są w Audi :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a mi nowy kierunek designu VW nie podoba się ,te kanciaste przody i wielkie kartkowane chromowane grille wygladajace jak kaloryfery... stary CC był lepsiejszy!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Od kiedy Passat CC pojawił się na rynku, nie mogę zrozumieć, dlaczego normalny Passat tak nie wyglądał od samego początku.

Przecież byłby wtedy najlepiej sprzedającym się sedanem segmentu D na świecie.

Bo jak postawić obecnego Passata obok Passata CC, to wygląda jak kupa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

CC w sumie nie jest dużo droższy chyba od zwykłego a nie sprzedaje się tak dobrze :mysli:

Aż z ciekawości sprawdziłem i faktycznie - różnice są minimalne, a w niektórych wersjach CC jest nawet tańszy od zwykłego Paska :blink: :blink: :blink: :blink:

Nie kumam klientów VW :no: :no: :no:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

CC w sumie nie jest dużo droższy chyba od zwykłego a nie sprzedaje się tak dobrze :mysli:

bo do pewnego czasu CC był oferowany tylko w wersji 4-osobowej :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Takie małe porównanie wyglądu:

Volkswagen-Passat_2011_photo_05.jpgVolkswagen-Passat_CC_2013_photo_03.jpg

Volkswagen-Passat_2011_photo_0c.jpgVolkswagen-Passat_CC_2013_photo_0b.jpg

Volkswagen-Passat_2011_photo_14.jpgVolkswagen-Passat_CC_2013_photo_12.jpg

Volkswagen-Passat_2011_photo_09.jpgVolkswagen-Passat_CC_2013_photo_08.jpg

VW Passat nie porywa swoim wyglądem, a VW Passat CC to elegancka limuzyna dla prezesa :decayed:.

Wnętrza mają identyczne.

Gdybym miał wybierać pomiędzy VW Passat, a VW Passat CC to wybrał bym Passata CC :hi:.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja też, a argument, że CC jest (był?) rejestrowany na 4 osoby jakoś do mnie nie trafia :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale to go skresla z listy u sporego procentu osob chcacych kupic auto z tego segmentu ktorzy dodatkowo maja dzieci i wieksza rodzine

CC jest stworzony po to aby wypelnic luke w ofercie VW, to samo bylo z CLSem ktory jako pierwszy wytyczyl nowy segment aut limuzyna-coupe, ktory tez jest 4 osobowy i ktory tez jest konwersja E-klasy - jest to typowe auto reprezentatywne ale z tej nizszej jeszcze polki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja też, a argument, że CC jest (był?) rejestrowany na 4 osoby jakoś do mnie nie trafia :decayed:

nadal jest 4ro osobowy, ale od 2010 roku była możliwość wersji 5cio osobowej, za dodatkowe 900zł :decayed: ale niestety ceny używanych Passatów CC (dobrze wyposażonych) są moim zdaniem za wysokie... za te same pieniądze są wypasione B8, albo np takie A5 jak moje :wink4: dlatego między innymi nie jeżdżę Passatem CC (do którego się przymierzałem)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale niestety ceny używanych Passatów CC (dobrze wyposażonych) są moim zdaniem za wysokie

więc tym bardziej nie rozumiem klientów kupujących nowe zwykłe passaty gdzie za tą samą cenę mają o niebo ładniejsze autko które dodatkowo mniej traci na wartości :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U nas w firmie mają nowe passaty (nie CC) i na prawdę szału nie ma.. Mi też nie podoba się obrany kierunek względem nowych modelów, nowy CC też jest "taki se".

Audi górą ! :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ceny w PL VW CC (bo teraz tak się nazywa) zaczynają się od 103 490 :wink4:

skonfigurowałem sobie pod siebie i wyszło mi prawie 184 tys :shocked: trochę sporo.. 2.0 tdi 170ps DSG.. szkoda, że nie ma większego diesla niż 2.0...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cena jest ok, hierarchia w koncernie zachowana, CC 2.0 Tdi 170 z dsg podstawa 133k zł, A5 Sportback 2.0 TDi mulitronic fwd 166k, trochę spora różnica ponad 30k...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...