Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B5] Wymiana żarówek w oświetleniu zegarów


aro_majster

Rekomendowane odpowiedzi

Łapiesz to tak od góry i pociągasz ale nie na hama. Zatrzaski sa po obu stronach prawej i lewej, od gory nie ma zadnego zatrzasku a na dole po prawej i lewej stronie sa takie jakby hakowate zaczepy. Za dol nie ciagnij bo polamiesz ale za gore nie powinno nic sie stac. A nawet jak sie stanie to nie tragedia. Na sylikon zamocujesz, kto to bedzie pozniej wyciagal. Dwie krople silikonu i bedzie sie trzymac a jak bedziesz chcial zdemoontowac to tez nie problem. Ale te plastiki to nie taki badziew wiec smialo pociagnij od gornej czesci do siebie. :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

MAm takie pytako.

Spaliło mi sie kilka żaróeczek i czas na wymianę. Z tego co sie doczytałem to o kolorze poświetlenia nie decyduje kolor żarówki:(.

Jak wygląda sprawa zmiany koloru poswietlenia?

Chcialbym zmieć poświelenie zegarów na biało jakimiś mocnym diodami a wzkazowki zostawić czerone. Da rade?

Pozdorawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobrałem się do tego, zdjąłem już ten plastik i udało się odkręcic jeden wkręt z dwóch i to z wielkim trudem. Drugi wkręt trzyma jak by był przyspawany :shocked: Normalnie nie da się go odkręcic, próbowałem już pare razy i klops :wallbash: Podejrzewam, że tam już ktoś grzebał bo niektóre plastiki są podłamane. Tylko ten wkręt mnie denerwuje, bo im więcej razy go próbuje odkręcic to widze, że główka tego wkrętu sie zaraz zjedzie i będzie dopiero porażka.

Wy też mieliscie takie problemy z odkręceniem tych wkrętów?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wy też mieliscie takie problemy z odkręceniem tych wkrętów?

Tak jak Ci pisałem początku postu wymina u mnie trwała chwile. Zarówno zdjęcie plastikowej zaślepki i odkręcenie śrub nie sprawiło żadnego klopotu, po prostu kierownica na maksa do siebie i w dół i spokojnie odkręciłem śruby wyciągnęłem ostrożnie zegary odpiełem kostki są po obu stronach zegarów i wymiana żarówek. Jeśli śruba Ci się wyrobiła to może kombinerkami będziesz musiał próbować odkręcić. Powodzenia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobrałem się do tego, zdjąłem już ten plastik i udało się odkręcic jeden wkręt z dwóch i to z wielkim trudem. Drugi wkręt trzyma jak by był przyspawany :shocked: Normalnie nie da się go odkręcic, próbowałem już pare razy i klops :wallbash: Podejrzewam, że tam już ktoś grzebał bo niektóre plastiki są podłamane. Tylko ten wkręt mnie denerwuje, bo im więcej razy go próbuje odkręcic to widze, że główka tego wkrętu sie zaraz zjedzie i będzie dopiero porażka.

Wy też mieliscie takie problemy z odkręceniem tych wkrętów?

mialem ten sam problem, sruba po lewej stronie była bardzo mocno dokrecona. Nie dalem rady odkrecic tego zwyklym srubokretem wiec użyłem solidnej grzechotki 1/4 i z przdłużką grota i zakończoną grotem krzyżakowym. Docisnałem i poszło... :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Musze się pochwalic, że się udało! Spędziłem w garażu ponad 5 godzin, ale teraz wszystko fajnie świeci. Wielkie dzięki za pomoc! :th:

P.S. U mnie poprzedni własciciel już tam "grzebał" i dokręcił ten wkręt tak mocno, że niedało go odkręcic, ale pomogłem sobie wiertarką rozwiercając go i zastępując nowym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

też mam spalone dolne żarówki wiec panowie tu moje pytanie bo nigdy w audi nie wymieniałem żarówek w liczniku może ktoś mi zrobić fotorelacje jak wymienić te żarówki znaczy się jak otworzyć dokładnie ten licznik bo juz wiem że ten plastyk trzeba zdjąć

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kilka postów wyżej masz moj opis (w sumie zdjęcia są zbędne jak sam się przekonasz wyjęcie zegarów jest banalne).

Wy też mieliscie takie problemy z odkręceniem tych wkrętów?

Tak jak Ci pisałem początku postu wymina u mnie trwała chwile. Zarówno zdjęcie plastikowej zaślepki i odkręcenie śrub nie sprawiło żadnego klopotu, po prostu kierownica na maksa do siebie i w dół i spokojnie odkręciłem śruby wyciągnęłem ostrożnie zegary odpiełem kostki są po obu stronach zegarów i wymiana żarówek. Jeśli śruba Ci się wyrobiła to może kombinerkami będziesz musiał próbować odkręcić. Powodzenia

Nie zapomnij najpierw odłączyć aku, jak wyciągniesz juz zegary i odłączysz kostki będziesz mógł wymienić żarówki które masz spalone.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

MAm takie pytako.

Spaliło mi sie kilka żaróeczek i czas na wymianę. Z tego co sie doczytałem to o kolorze poświetlenia nie decyduje kolor żarówki:(.

Jak wygląda sprawa zmiany koloru poswietlenia?

Chcialbym zmieć poświelenie zegarów na biało jakimiś mocnym diodami a wzkazowki zostawić czerone. Da rade?

Pozdorawiam

niestety sama wymiana żarówek na inny kolor nic nie da.

trzeba kupić nowe blaty pod kolor jaki byś chciał. Na allegro dostaniesz juz od 30 do 150 zł gotowe blaty i po prosty wymieniasz je...

Takie tarcze znajdziesz na Allegro.pl->motoryzacja-> części samochodowe-> tuning-> optyczny-> tarcze zegarów

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...