Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B5] Zapowietrzone hamulce?


oras

Rekomendowane odpowiedzi

witam, mam problem tego typu ze po wymianie klockow tylnych i odkreceniu rurki z jednego zacisku mam zapowietrzone hamulce (przynajmniej tak mi sie wydaje) hamulce dosc dlugo i po kilka seri odpowietrzalem z kumplem. po kilku seriach pedal byl jak beton dobry i twardy zlecialo pol litra starego plynu ale caly czas byl sprawdzany stan w zbiorniczku i dolewany swierzy plyn. wszystko wydawalo sie byc ok ale do momentu odpalenia silnika- po odpaleniu pedal zrobil sie znacznie miekki i po wduszaniu slychac "syk" przy pedale... :blink: nie czaje nic z tego moze ktos da rade odpisac co moze byc przyczyna tego ? :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego, możesz odpowietrzac sto razy i nic to nie da

tylne zaciski odpowietrza sie w reku,

sciągasz zacisk z jarzma i wyciskasz tłoczek jakieś 1.5mm

pootem go blokujesz jakims klockiem i energicznie potrząsasz

nastepnie odkrecasz odpowietrznik i tak kilka razy

potem wkrecasz tłoczek i montujesz na jarzmo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

quuurrrwaa nie 1.5 milimetra tylko 1.5 centymetra :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash:

żle napisałem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie no trząchać zaciskami żeby odpowietrzyć heble?!co raz ciekawiej.

odkręc zacisk i przewód, wylej z niego cały płyn, przykrec przewód, zamontuj na jarzmie i odpowietrz

P O W O D Z E N I A ! ! ! ! ! ! ! ! :polew: :polew: :polew: :polew: :polew: :polew:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

szarpaki ????? hamulce to nie zawieszenie :doh1: :doh1: :doh1: :doh1:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak przyjdzie Ci wymieniac uszczelnienia w zaciskach i bedziesz odpowietrzał hamulce to naleje Ci sie w uszy, juz widziałem kilkunastu kozaków którzy z płaczem przyjezdzali po takim zabiegu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na co dzień się tym zajmuje i puki co jest :good: co prawda są ewenementy ale i na nie jest sposób,a same uszczelniacze tłoczków to prosta sprawa,ale jak ktoś ma za proste życie to niech sobie utrudnia,nie mam na myśli Ciebie devastation.Najlepszego i powodzenia w sprzedaży auta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja tez to robie codziennie od 25 lat i wiem dokłądnie co pisze

inaczej nie wymóżdzałbym sie tutaj, to bez sensu

dziele sie swoim doswiadczeniem po to aby kazdy mógł pewnie i miarę szybko ogarnąć problem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.Devastation ma całkowitą rację,kto nie wierzy-jego rzecz.W pozycji zamontowanej zawsze pozostanie odrobina powietrza.Wielki szacun,devastation.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a od kiedy odpowietrza sie hamulce na zgaszonym silniku ????? jakieś nowe patenty widzę sie tworzą.

Devastation mam pytanko a w jakim celu trzeba potrząsać zacisk i co to daje bo powiem szczerze ze pierwszy raz z taka praktyką sie spotykam, ludzie którzy zajmują sie układem hamulcowym przeważnie maja odpowietrzacz podciśnieniowy czy jakoś tak.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Potrząsanie ma sens chodzi o ulokowanie bąbelków czasem się zablokują pod jakąś pionową "płaszczyzną" najlepiej kupić pompkę próżniową 70-90zł allegro masz ABS ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kazde a4 ma abs, chyba ze ma zje....bany to nie ma

potrzasanie zaciskiem ma sens gdy zacisk by kompletnie rozbierany

kto widzial rozebrany zacisk to wie o czym mowie,

standartowe odpowietrzenie na jarzmie nie daje 100% skutecznosci odpowietrzenia

dlatego tez trzeba nim potrzasac podczas odpowietrzania, mamy wowczas pewnosc ze jest ok

mozna sprawadzi czy zacisk jest dobrze czy nie, ale nie do konca go polecam

wystarczy na tylnych przewodach zacisnac szczypce Morse'a z jednej i z drugiej strony

potem nacisnac hamulec, jezeli jest wyczuwalnie twardszy mamy odpowiedz

oczywiacie po takim zabiegu polecam wymiane tych przewodow

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z dobrym sprzętem nic nie trzeba trząść co do ABS faktycznie pytanie było zbędne

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O jakim sprzecie mowa ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...