l_krupinski Opublikowano 9 Marca 2008 Opublikowano 9 Marca 2008 Witam. Chciałbym prosić o kilka cennyh porad jak za pomocą VAG-COM Release 311-2 ustawić kąt wtrysku?? Obecnie w moim jest ustawiony kąt na wartości 41 a chciałbym oczywiście coś w przedziale 49-52. Pozdrawiam
grabalaba Opublikowano 9 Marca 2008 Opublikowano 9 Marca 2008 http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=10913.0
lukjar7 Opublikowano 9 Marca 2008 Opublikowano 9 Marca 2008 Witam. Chciałbym prosić o kilka cennyh porad jak za pomocą VAG-COM Release 311-2 ustawić kąt wtrysku?? Obecnie w moim jest ustawiony kąt na wartości 41 a chciałbym oczywiście coś w przedziale 49-52. Pozdrawiam po pierwsze kolego kąt wtrysku sprawdza sie w grupie 000 BS poz 2. Nie robi się tego w blokach pomiarowych ponieważ steronik silnika ma możliwość wysterowania kąta bodajże o 15 stopni. kąt wtrysku się przestawia fizycznie obracając pompą. ale jak masz 41 to nie ma co sobie glowy zawracać. przestawiony(nie mało nie dużo) kąt wtrysku odpowiada za złe odpalanie rano.
l_krupinski Opublikowano 9 Marca 2008 Autor Opublikowano 9 Marca 2008 Mi rano to w miare dobrze odpala, chociaż to też zależy od dnia. Najgorzej jest jak jest rozgrzany do 90 stopni i po zgaszeniu chcę go na nowo odpalić. Wtedy muszę go już dłużej kręcić (około 5 sekund). I co może być za to odpowiedzialne??
lukjar7 Opublikowano 9 Marca 2008 Opublikowano 9 Marca 2008 chodzi o samochód z silnikiem afn co masz w profilu ?? czy moze agr lub alh ??
l_krupinski Opublikowano 9 Marca 2008 Autor Opublikowano 9 Marca 2008 Oczywiście AFN tak jak w opisie
lukjar7 Opublikowano 9 Marca 2008 Opublikowano 9 Marca 2008 Oczywiście AFN tak jak w opisie uuuu a myslałem ze chodzi o agr który ma szeroko znany problem przy odpalaniu na ciepłym,
arabicus Opublikowano 9 Marca 2008 Opublikowano 9 Marca 2008 u mnie z odpaleniem klekota z rana jest w porządku, ale potem, po kilku sekundach odczuwam mulenie; kiedyś miałem podobne odczucie w a4 1.8T, tak jakby dziura.......chciałby sie zerwać , ale nie może.... gdy już silnik nabierze temperatury wszystko wraca do normy...ale ruszenie z 1 biegu to 3 sekundy oczekiwania ("myślenia silnika") a potem zryw... czyżby sprawcą tego był kąt wtrysku ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się