kojot_84 0 Opublikowano 9 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2008 Od niedawna zaowazylem ze mam na biegu jalowym mam za niskie obroty 819obr/min podczas jazdy nie czuc spadku mocy jezdzi idealnie. Zanim wezme sie za przepustnice to chce poszukac jakiegos innego powodu, mozy Wy wiecie jaki jest powod takiego czegos. Bardzo prosze o pomoz Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek98igo 0 Opublikowano 9 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2008 ja tez mam u siebie okolo 820obr/min nie sadze ze to sa zbyt niskie obroty...to jakie miales wczesniej te obroty ze teraz sa wedlug Ciebie niskie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kojot_84 0 Opublikowano 9 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2008 nie wiem jakie byly wczesniej ale od niedawna na wolnych trzesie troche a jak jest zimny silnik to chodzi cala buda i jak sie spojrze na kierownice to cala chodzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wihajster 31 Opublikowano 10 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2008 powinno byc 860 standardowo pewnie wystarczy mu dawke zwiekszyc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek98igo 0 Opublikowano 10 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2008 u mnie sie buja 788-844obr i nic nie trzesie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
demoralizator 0 Opublikowano 10 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2008 ale to zapewne na klimatroniku masz te wskazanie bo troszkę za mocno skacze jak na wskazanie z vaga Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek98igo 0 Opublikowano 10 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2008 tak z klimatronica Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
audia4s4 0 Opublikowano 10 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2008 860 to jest norma tez mialem tak w AFN ma klimatronicu, a moze klimatronik zle pokazuje? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kojot_84 0 Opublikowano 10 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2008 Mam wlasnie zamiar zmienic na jakies 860 ale szukam pszyczyny czemu tak sie stalo samo raczej w komputerze sie nie przestawilo. chyba Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi 13 Opublikowano 10 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2008 sprawdzales czy bledow nie ma? zrob logi statyczne. Zanim wezme sie za przepustnice to chce poszukac jakiegos innego powodu, przepustnice w dieslu? jedyna jaka jest w AFN to zawor EGR Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baskecior 2 Opublikowano 12 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2008 Od niedawna zaowazylem ze mam na biegu jalowym mam za niskie obroty 819obr/min podczas jazdy nie czuc spadku mocy jezdzi idealnie. Zanim wezme sie za przepustnice to chce poszukac jakiegos innego powodu, mozy Wy wiecie jaki jest powod takiego czegos. Bardzo prosze o pomoz Pozdro Co pokazuje VAG ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kojot_84 0 Opublikowano 12 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2008 819/min i wlanie glowie sie caly czas co jest przyczyna, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baskecior 2 Opublikowano 13 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2008 Sprawdź w adaptacjach w bloku silnika, jaką wartość masz ustawioną. 32768 ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się