Lukasz120 Opublikowano 11 Listopada 2011 Opublikowano 11 Listopada 2011 Witam mam pytanie, zmieniałem skrzynię w moim audi z automata na manual, w sumie to nie ja tylko jak się teraz okazało jakieś paparuchy, no ale do tematu, auto w ogóle nie reaguje na dodanie gazu, daje caly pedał a obroty jakby bez reakcji rosną bardzoo powoli, od czego zacząć szukanie przyczyny?
daw2 Opublikowano 11 Listopada 2011 Opublikowano 11 Listopada 2011 Od podpięcia vag i zczytaniu błędów...
Lukasz120 Opublikowano 11 Listopada 2011 Autor Opublikowano 11 Listopada 2011 No jutro z samego rana mam taki zamiar.... dam znać jak wyniki.
kamilg.86.86 Opublikowano 11 Listopada 2011 Opublikowano 11 Listopada 2011 a czy sterownik silnika został przekodowany na manuala?
Lukasz120 Opublikowano 11 Listopada 2011 Autor Opublikowano 11 Listopada 2011 Przyznam szczerze że nie wiem, autko od tych głąbów odbierał tata bo ja byłem w szpitalu. jak to sprawdzę?
fusse Opublikowano 12 Listopada 2011 Opublikowano 12 Listopada 2011 to napewno nie przekodowali szukaj informacji o przekodowaniu sterownika z automatu na manual.
markus85 Opublikowano 13 Listopada 2011 Opublikowano 13 Listopada 2011 Błędy czujnika skrzyni są niewykasowane w ECU, dlatego auto nie jedzie, musisz wykasować błędy wtedy będzie ok, przy okazji przekoduj sterownik na manualną skrzynię. Aha jeśli masz quattro to wtedy wartość kodowania jest "00003". Kodowanie robisz następująco: trzeba w Vagu wejść w 01 Engine i w okienku przy opisie "Soft. Coding" będziesz miał aktualne kodowanie: "00001" . Będziesz miał również pozycję RECODE po jej kliknięciu wpisujesz wartość "00002" i akcepujesz. Zamykasz Vaga, przekręcasz kluczyk w stacyjce w pozycję OFF a następnie w ON i po ponownym wejściu do Vaga będziesz miał już zmienione kodowanie na skrzynię manualną. Pozdrawiam
Lukasz120 Opublikowano 13 Listopada 2011 Autor Opublikowano 13 Listopada 2011 575 Ciśnienie w przewodzie dolotowym różnica dorególowania - BŁĄD SPORADYCZNY Brak błędów Witam po podpięciu się vagiem wyskoczyły następujące błędy. Dodam że udało mi się połączyć tylko z silnikiem, z żadnym innym urządzeniem już nie a przed wymianą skrzyni mogłem to robić bez problemu, po wykasowaniu błędów narazie jest czysto, tyle że dalej brak reakcji na gaz. Ide przekodować sterownik tak jak kolega napisał. Dam znać czy coś pomogło. 519 Czujnik ciśn.w przewodzie dolotowym-G 71 zwarcie do plusa - BŁĄD SPORADYCZNY 553 Przepływomierz masowy powietrza-G70 przerwa lub zwarcie do masy 765 Czujnik położenia zaworu suwakoworegulacyjnego-G149 brak osprzętu / nie związany ze sprzętem 1268 Nastawnik objętości-N146 brak osprzętu / nie związany ze sprzętem 1268 Nastawnik objętości-N146 nieprawidłowy sygnał
vauxhall95 Opublikowano 13 Listopada 2011 Opublikowano 13 Listopada 2011 A co bylo grzebane cos z pompa.Bo wywala blad ze bylo cos grzebane z RSW. Przekodowanie nic nie da.Tylko obroty sie podniosa na 861
Lukasz120 Opublikowano 13 Listopada 2011 Autor Opublikowano 13 Listopada 2011 No właśnie, przekodowałem i nic. Dalej jadąc po dodaniu gazu nie ma reakcji autko muli jak głupie. Nie mam pojęcia czy coś grzebali z pompą ale po wykasowaniu błędów i przejechaniu kilki kilometrów narazie nie wywaliło żadnych... co dalej ?
vauxhall95 Opublikowano 13 Listopada 2011 Opublikowano 13 Listopada 2011 Zrob grupe 000BS 011 dyn przynajmniej do 2800 obr od 1000 i 001 stat
olovski Opublikowano 13 Listopada 2011 Opublikowano 13 Listopada 2011 moze to wogole nie zwiazane z tematem ale zobacz przewod z gruchy na turbinie ja nie modzilem nic z przekladka na manual ale jak ten wezyk sie zsynal mialem podobne objawy auto zamulone strasznie
Lukasz120 Opublikowano 16 Listopada 2011 Autor Opublikowano 16 Listopada 2011 oto logi, sorki że tak późno ale brakowało mi ciągle czasu. http://zapodaj.net/d6af691a5bf0.bmp.html http://zapodaj.net/6c1cc121521a.bmp.html
fusse Opublikowano 16 Listopada 2011 Opublikowano 16 Listopada 2011 to teraz poczytaj jak sie robi dynamiczne logi,bo to co pokazales to lekko mówiąc nic nie warte cyferki.
Lukasz120 Opublikowano 21 Listopada 2011 Autor Opublikowano 21 Listopada 2011 nigdy tego wczesniej nie robiłem, jutro poprawię.[br]Dopisany: 16 Listopad 2011, 19:54_________________________________________________Problem powierzchownie został rozwiązany, raz jeszcze przeglądałem podłączenia wężyków i doszedłem że w jednym z węzyków który powinnien dawać cisnienie na turbine nie daje go w ogole, więc podłączyłem pod wejscie od serwa od hamulców były tam dwa zaślepione wejscia podłączyłem i turbina ruszyła, i jest ok autko ma moc i chodzi ładnie ale, przy ok 100 km/h turbo się odłancza i aby ponownie chodziło musze zgasic i zapalic silnik. Przyczyny szukac w tym ze węzyk nie powinnien byc podłączony tam gdzie jest czy moze zawor N75 ?
fusse Opublikowano 21 Listopada 2011 Opublikowano 21 Listopada 2011 Kolego, nie jezdzij tak jak teraz bo w tym momencie turbo przeladowywuje Ci na maksa, moze sie to skonczyc awaria turba oraz powazna awaria silnika, lacznie z ,,choroba szalonych diesli" . sluchaj ,poszukaj metoda prób i blędów zaczynajac szukanie od serwa. jak na serwie jest podcisninie to to na wezyku idacym od niego tez bedzie podcisnienie. jak nie bedzie to gdzies musi byc dziura, i tak szukaj az dojdziesz z podcisnieniem do n75. wg mnie masz zle podpiete wezyki przy n75. szukaj schemat na forum tutaj to napewno bedziesz wiedzial o co chodzi. inna sprawa jakbys wrzucil logi to bysmy Ci odrazu to powiedzieli ;p
Lukasz120 Opublikowano 21 Listopada 2011 Autor Opublikowano 21 Listopada 2011 http://zapodaj.net/4890beb21c5f.jpg.html tutaj foro połączenia o którym pisałem. Błędy jakie pokazał vag to : 1117 Syngał obciążenia zacisku alternatora DF nieprawidłowy sygnał 575 Ciśnienie w przewodzie dolotowym róznica dorególowania 550 Regulacja początku wtrysku różnica dorególowania[br]Dopisany: 21 Listopad 2011, 14:43_________________________________________________no z logami jest problem bo mam windowsa 7 i mam problem z instalacją vag coma ( ale juz sciągam virtualną maszynkę i mam nadzieje wszystko pójdzie ładnie)[br]Dopisany: 21 Listopad 2011, 14:45_________________________________________________Teraz jeszcze jedno pytanie co do połączenia na zdjęciach http://zapodaj.net/c8b780b9868c.jpg.html , kolor czerwony do EGR, zielony wchodzi gdzieś w deske rozdzielczą, a niebieski idzie do zaworu przy tirbinie , pytanie brzmi czy w zielonym który idzie gdzies w głąb deski rozdzielczej ma być ciśnienie? i czy w ogóle dobrze one są podłączone ?
fusse Opublikowano 21 Listopada 2011 Opublikowano 21 Listopada 2011 widze,ze nie czaisz o czym mowie, to wrzuce Ci pare schematów ukladu podcisnienia w tdi. popatrz, wydrukuj sobie i idz pod maske, ladnie wszystko zobaczysz i sam dojdziesz do tego, jak to powinno byc poskladane. ten jest bardzo dobry:
Lukasz120 Opublikowano 22 Listopada 2011 Autor Opublikowano 22 Listopada 2011 Rozumie co do mnie piszesz, tylko chodzi o to że na wyjściu z podciśnienia go nie ma , http://zapodaj.net/a6399cb8b602.jpg.html mowa o niebieskim wężyku, a co do tego czerwonego po prawej stronie (idzie on z komputera) no to podłączyłem go pod zielone wejście zaznaczone w rurze, ale auto nie chodzi płynie, tylko przy dodaniu gazu jest tak jakby turbina sekunde działała sekundę nie. [br]Dopisany: 22 Listopad 2011, 09:39_________________________________________________ jak widzisz na tym schemacie jest inaczej niż na Twoim, który mi wysłałeś gdyż na Twoim zaznaczony czerwony wąż idzie na turno a tutaj na filtr i N18 więc już sam nie wiem jak ma być ?
fusse Opublikowano 22 Listopada 2011 Opublikowano 22 Listopada 2011 wiec tak, ten co idzie do komputera musi byc wppiety w wąż dolotowy, to jest mus, bo w komputerze jest czujnik cisnienia, czyli map sensor. bez tego , bedzie Ci sypal bledy na kompie, a auto bedzie wpadalo w tryb awaryjny (wiecej jak 120 nie pojedziesz). dalej, na wężyku zaznaczonym czerwonym na twoim zdjeciu(ten co ma niebieska gumke i idzie w lewą strone, tam musi byc podcisnienie, musi byc bo idzie przeciez od pompy vacum. ten zaznaczony na niebiesko idzie do zaworku n18, i wpina sie go w króciec ten najmniejszy na zaworku. (widac na schematach ktory to jest najmniejszy) podlacz wszystko wg Twojego schematu, jest bardzo dobry. w tym pierwszym jest tylko taki błąd, ze ten wezyk co idzie na turbo juz, powinien byc wpiety w ten duzy króciec ktory jest zaraz obok tego mniejszego króćca,a nie na odwrót. widac to na Twoim schemacie, ktory notabene jest ok nie ma na nim tylko zaznaczonej gruszki zasobnika podcisnienia (idzie do niego wezyk oznaczony cyfra 6 na schemacie) na schemacie zazaczony jest (cyfra 12) zaworek zwrotny, na tym wlasnie wezyku na ktorym on jest musi, MUSI BYC PODCISNIENIE. jesli go nie ma, a jest ono na pompie vacum, to masz gdzies dziurawy wężyk . podlacz wg Twojego schematu, musi dzialac.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się