Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AMB] Utrata mocy? Auto nie ciągnie.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam!

I tak się nacieszyłem autkiem, ale nie za długo.

Wszystko wydawało się że dobrze działa, ustawiłem LPG i chodziło, ale już na trasie zauważyłem, że raz ciągnie raz nie.

Od wczoraj już kompletnie ześwirował. I to nie na gazie.

Po odpaleniu, mam missfire. Auto nie pracuje równo, dławi się jakby miał podawaną za małą dawkę paliwa. Gaśnie podczas jazdy i jak stoi, kiedy mu się podoba.

Sprawdziłem przepływkę, jest git, turbo się wkręca, ale auto nie ciągnie jak wcześniej. Przewody raczej nie popękane, nigdzie nie świszczy.

Co mu jest? Już pomysłu nie mam. Błędów żadnych innych nie pokazuje.

Opublikowano

świece? wykręć i zobacz czy nie okopcone, bład niekoniecznie może wyskoczyć

Opublikowano

Ale świece mogą sobie być okopcone, niech mi tam pokazuje tego missfire ale tu chodzi o to, że on nie idzie. Jak stoi i mu się przygazuje, wszystko, na słuch jest ok.

Już myślim czy to czujnik wału korbowego padł, dlatego sobie gaśnie, ale on raczej nie ma nic do mocy (pchania autka).

Napiszę jeszcze, że auto było mapowane spory czas temu, wszystko chodziło ok. Padł mi dwumas, wali niemiłosiernie, ale w poniedziałek wrzucam już nowy.

[br]Dopisany: 12 Listopad 2011, 20:03_________________________________________________Znalazłem podobny problem, kolega z forum miał zapchanego kata na maksa, Wywalił dziurę i autko zaczęło chodzić dobrze. Możliwe że i u mnie to samo?

Opublikowano

Ja bym na twoim miejscu najpierw dobra diagnostyke zrobil Vagiem a dopiero potem w ostatecznosci kata ruszal ale to tylko moje skromne zdanie :cool1:

Zrobisz jak uwazasz oby szybko furka zaczela smigac jak powinna :decayed:

Opublikowano

Doberek!

Vag nic nie pokazuje prócz tych missfire.

Opublikowano

Witam,odkręć kata pewnie jest zatkany po jeździe na lpg.Ja tak miałem w skutek czego pękła obudowa części gorącej turbiny

Opublikowano

Hehe. Now właśnie do takich wniosków doszliśmy, jak poczytałem u innego kolegi ten sam problem. Dziwne, bo lpg założone stosunkowo niedawno i mapowany też był około 6 miesięcy temu.

Opublikowano

Gdyby był zatkany kat. to na LPG było by tak samo jak na Pb ( blokada przepływu spalin ) ,a z tego co zrozumiałem to na LPG jest ( prawie ) dobrze , ma moc i jeździ OK . Sprawdź korekty , może miał za ubogo i rozjechało je ?

Opublikowano

Witam!

I tak się nacieszyłem autkiem, ale nie za długo.

Wszystko wydawało się że dobrze działa, ustawiłem LPG i chodziło, ale już na trasie zauważyłem, że raz ciągnie raz nie.

Od wczoraj już kompletnie ześwirował. I to nie na gazie.

Po odpaleniu, mam missfire. Auto nie pracuje równo, dławi się jakby miał podawaną za małą dawkę paliwa. Gaśnie podczas jazdy i jak stoi, kiedy mu się podoba.

Sprawdziłem przepływkę, jest git, turbo się wkręca, ale auto nie ciągnie jak wcześniej. Przewody raczej nie popękane, nigdzie nie świszczy.

Co mu jest? Już pomysłu nie mam. Błędów żadnych innych nie pokazuje.

czesc,

Mialem podobnie, jechalem sobie 80/90 po wcisnieciu gazu stracil moc, zaczal sie dusic i zwalniac, myslalem ze gaz sie konczy, przezucilem na benzynke i to samo. Zatrzymalem się. Wylaczylem silnik i uruchomielm jeszcze raz. (check engine zaczął mrygać) i slychac bylo ze silnik pracuje na 2 cylindrach => 2 cewki padły. Wymieniłem i wszystko jest OK. ( w ASO wymieniają cewki za free - chyba ze juz miales taką wymiane zadzwon i po VIN sprawdzą)

Pzdr

Opublikowano

Ale świece mogą sobie być okopcone, niech mi tam pokazuje tego missfire

No jak ty tak podchodzisz do naprawy to niestety nic nie poradzimy niestety....

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...