akjam Opublikowano 14 Listopada 2011 Opublikowano 14 Listopada 2011 Witam. Samochód nie odpala. Przed tą awarią przy odpaleniu słychać było kilka "stuknięć" i podczas jazdy nierówna praca silnika w zakresie 1800-2000 obrótów. Po przejechaniu kilku km i krótkim postoju samochód już nie odpalił. Dodatkowo po kręceniu akumulator rozładowany. Oto błędy: Po skasowaniu błędów i naładowaniu aku samochód dalej nie odpala. Błędów przy kolejnym skanowaniu brak. Z góry dzięki za pomoc.
antonio Opublikowano 14 Listopada 2011 Opublikowano 14 Listopada 2011 ten pierwszy jest w silniku i wyraźnie widać po błędzie, że było wypadanie zapłonów na 4 cylindrze które powstało na biegu jałowym paliwo w filtrze jest??? drugi błąd w klimie - w przypadku braku możliwości silnika nie ważny
akjam Opublikowano 14 Listopada 2011 Autor Opublikowano 14 Listopada 2011 Właśnie ten pierwszy błąd mnie martwi. Jak będę przy samochodzie to sprawdzę jak z filtrem.
antonio Opublikowano 14 Listopada 2011 Opublikowano 14 Listopada 2011 jak auto chodziło mogłeś zrobić loga korekcji PD
akjam Opublikowano 14 Listopada 2011 Autor Opublikowano 14 Listopada 2011 jak auto chodziło mogłeś zrobić loga korekcji PD Nie sądziłem, że tak się to skończy. Po odpaleniu i chwilowej nierównej pracy raczej wszystko wróciło do normy i przejechałem może 3 km i zgasiłem samochód. Po tym już nie odpalił.
antonio Opublikowano 14 Listopada 2011 Opublikowano 14 Listopada 2011 prawdopodobnie problem z paliwem lub pompowtryskiwaczem
akjam Opublikowano 14 Listopada 2011 Autor Opublikowano 14 Listopada 2011 prawdopodobnie problem z paliwem lub pompowtryskiwaczemTego się właśnie obawiam.
akjam Opublikowano 14 Listopada 2011 Autor Opublikowano 14 Listopada 2011 Brak ciśnienia to pewnie tak właśnie się stało... Jeśli tak jest to jest sens ją reanimować? Gdzieś słyszałem o magiku, który regeneruje te Siemensy za ok. 200pln... :gwizdanie:
akjam Opublikowano 14 Listopada 2011 Autor Opublikowano 14 Listopada 2011 a Ty masz siemensy? No tak mi się wydaje. Powiedz mi antonio co myślisz jeszcze o temp.? Zimny silnik a wskazuje ponad 65 stopni...
Robson04 Opublikowano 14 Listopada 2011 Opublikowano 14 Listopada 2011 Z ETKI wynika, że BLB ma pompki Bosha nr 03G 130 073 G. Jeżeli 1-wszy zrzut przedstawia pracę zimnego silnika, to masz walnięty czujnik G62. Wypadanie zapłonu może być spowodowane brakiem lub zbyt niskim ciśnieniem sprężania, albo pompka padła. Nie wiem jak w tym silniku jest, ale czytałem na jednym z for, że w przypadku pompek Simensa, gdy jedna pada, motor nie odpali.
antonio Opublikowano 14 Listopada 2011 Opublikowano 14 Listopada 2011 ale BLB nie ma siemensów 03G130073G BNA, BLB, BRE, BRF, BVF, BVG
akjam Opublikowano 24 Listopada 2011 Autor Opublikowano 24 Listopada 2011 Z ETKI wynika, że BLB ma pompki Bosha nr 03G 130 073 G. Jeżeli 1-wszy zrzut przedstawia pracę zimnego silnika, to masz walnięty czujnik G62. Wypadanie zapłonu może być spowodowane brakiem lub zbyt niskim ciśnieniem sprężania, albo pompka padła. Nie wiem jak w tym silniku jest, ale czytałem na jednym z for, że w przypadku pompek Simensa, gdy jedna pada, motor nie odpali. Muszę więc sprawdzić co tam jest czy Siemens czy Bosch? A wracając do temp to miałem info na FISie coolant... (ale tylko przy jednej próbie zapalenia)... I to by się chyba zgadzało z tym czujnikiem. Ale czy to mogłoby mieć wpływ na błąd i problem z odpaleniem? ale BLB nie ma siemensów 03G130073G BNA, BLB, BRE, BRF, BVF, BVG Dzięki. [br]Dopisany: 14 Listopad 2011, 22:11_________________________________________________Pożyczyłem jedną pompkę i autko jeździ ale teraz mam pytanko i dylemat. Czy bawić się wymianę wszystkich wtrysków czy tylko ten jeden, który padł? Jeśli wszystkie to kupić nowe czy używki? Jeśli jeden to kupić nowy czy używka? O kosztach nie będę pisał bo wiadomo jak jest...
spanky Opublikowano 24 Listopada 2011 Opublikowano 24 Listopada 2011 wymien jeden , najlepiej nowy no chyba ze masz dojcie do sprawdzonych uzywanych [najlepiej po regeneracji]
akjam Opublikowano 28 Listopada 2011 Autor Opublikowano 28 Listopada 2011 A co z listwą? Póki co jeżdżę na pożyczonym ale będę musiał go w tym tygodniu oddać i chcę skompletować graty i się przygotować do wymiany.
spanky Opublikowano 28 Listopada 2011 Opublikowano 28 Listopada 2011 A co z listwą? Póki co jeżdżę na pożyczonym ale będę musiał go w tym tygodniu oddać i chcę skompletować graty i się przygotować do wymiany. wiazke tez mozesz wymienic , lubia padac
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się