lester0071 0 Opublikowano 10 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2008 Powiedzcie koledzy jakie są róznice miedzy silnikiem 1,9TID AFN a 1,9TDI AJM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzyniek 3 Opublikowano 10 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2008 ajm jest na PD (czyli pompowtryskach) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tukan 2 Opublikowano 10 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2008 Bylo wiele razy na forum o tych silnikach..Wystarczy poczytac porównac i bedzie wszystko wiadomo :th: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lester0071 0 Opublikowano 10 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2008 ajm jest na PD (czyli pompowtryskach) a afn na czym ? jak mozecie to pomózcie znalesc jak najwiecej róznic i ktory z tych silników jest lepszy i który jest nowoczesniejszy ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tukan 2 Opublikowano 10 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2008 Nowoczesniejszy jest AJM,AFN jest na pompie..AJM ma wiecej mocy i Nm...Jest to pierwszy silnik z PD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marinero 0 Opublikowano 11 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2008 pod względem technologicznym ajm jest nowocześniejszy i lepszy, pod względem kosztów utrzymania zdecydowanie lepszy jest afn :notworthy: moj AJM leci fajowsko ale pali 1 litr wiecej srednio od AFN Iversona - softy sa podobne!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzik 22 Opublikowano 11 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2008 ajm jest na PD (czyli pompowtryskach) a afn na czym ? jak mozecie to pomózcie znalesc jak najwiecej róznic i ktory z tych silników jest lepszy i który jest nowoczesniejszy ? AFN to pierwszy silnik 110 ps oparty o pompę VP37. Mówią że najlepszy z VP do modów i wtryski od AFN naleją najwięcej. Pali mniej, tańszy w eksploatacji i na pewno bardziej niezawodny. AJM to pompowtrysk wg wielu dość wadliwy/usterkowy porównując do nowszych. Potencjał jest ich podobny choć wiadomo AJM to zdecydowanie nowsza konstrukcja. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacko998 0 Opublikowano 11 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2008 AJM - 115 Km-moment obrotowy 285Nm AFN - 110 Km - moment obrotowy 235 Nm Jeżdzę juz ponad rok i żadnej awarii nie miałem. Kolega ma AFN-a i rzeczywiście pali ok. 1 litra mniej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzyniek 3 Opublikowano 11 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2008 pod względem technologicznym ajm jest nowocześniejszy i lepszy, pod względem kosztów utrzymania zdecydowanie lepszy jest afn :notworthy: moj AJM leci fajowsko ale pali 1 litr wiecej srednio od AFN Iversona - softy sa podobne!! marinero a Ty masz po małym chipsie? bo z tego co kojarzę to kolega Iverson ma chyba coś ok 140km, czyli chip. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Iverson 1 Opublikowano 11 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2008 tak Marinero też ma dłubniętego ale przez Niemców w postaci boxu, ładnie mu to śmiga :> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzyniek 3 Opublikowano 11 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2008 tak Marinero też ma dłubniętego ale przez Niemców w postaci boxu, ładnie mu to śmiga :> aha, o rzesz kufa szkoda że nie wiedziałem, bo jak był u nas na spocie to bym przetestował, a dokładnie to na ile ma zrobionego ajm_a? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Iverson 1 Opublikowano 11 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2008 hmm nie był na hamowni ale: Nm ma napewno więcej ode mnie ja mam 305 on myslę jakieś 340, i kucy też chyba więcej 5-10ps Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marinero 0 Opublikowano 11 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2008 hmm nie był na hamowni ale: Nm ma napewno więcej ode mnie ja mam 305 on myslę jakieś 340, i kucy też chyba więcej 5-10ps ja moment szacuje na 340 i km na 140-145 ale hamownia prawde powie!! sie wybieram kiedys wiec jak dojade to poinformuje!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lester0071 0 Opublikowano 11 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2008 no fajnie sie rozmawia ale przestaliscie pisac na temat zazucony na początku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kris_lpgcars 1 Opublikowano 12 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2008 a co do AJM przesiadlem sie z M/T APT na A/T AJM z malym przebiegiem i mam pytanie czy jest to dobry material do rezania wiekszej stadniny i czy warto, jak na razie cyka jak zegarek. Ale co do spalania to nie jest za fajny w miescie.......... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tukan 2 Opublikowano 12 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2008 Ile koni docelowo z AJM-a chcesz wycisnac???AJM maja kiepskawy dól ale do 180-190 powino byc ok,ale kazdy egzemplaz jest inny :th: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lester0071 0 Opublikowano 12 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2008 co znaczy kiepski dół ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marinero 0 Opublikowano 12 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2008 co znaczy kiepski dół ?? znaczy ze w dolnym zakresie obrotow mozna wyjsc z auta i isc obok wkreca sie dopiero od 2000 - samym programem dorobisz do 150 km bezpiecznie potem turbina lepsz, wieksze wtryski i jazda wyzej!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
audia4s4 0 Opublikowano 12 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2008 AFN 110ps / AJM 115ps PD, a jeszcze byly ATJ to chyba 6-biegów? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tukan 2 Opublikowano 12 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2008 co znaczy kiepski dół ?? znaczy ze w dolnym zakresie obrotow mozna wyjsc z auta i isc obok wkreca sie dopiero od 2000 - samym programem dorobisz do 150 km bezpiecznie potem turbina lepsz, wieksze wtryski i jazda wyzej!! :polew: Dobre bardzo dobre ,kiepski dół to znaczy ze jak przesadzisz z moca to sie silnik moze rozwalic,dolna czesc silnika jest malo wytrzymala Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się