Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B5] Migająca ikona wykrzyknika


piotrbundz

Rekomendowane odpowiedzi

na Twoim miejscu nie rozpinałbym pompy ABS bo jej pozniej nie odpowietrzysz

przełóz sterownik i zobacz co sie dzieje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie moge odkrecic sterownika bo mi śrubki zaplombowali farbką ;p inaczej pozniej nie zwróce jak by cos nie działało... a samego sterownika nie chcieli na szrocie sprzedać ;/ we wtorek jestem umówiony na warsztacie na wymiane pompy i podstawy filtra oleju, bo mi gdzies lekko przecieka ;] po całej imprezie zdam relacje co i jak ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a w którym miejscu znajduje sie ten sterownik

przy bloku ABS

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolego najlepiej jest zregenerowac twój sterownik na aleg.....o znajdziesz gosci kturzy to robią jak rozmątować znajdziesz na youtube instrukcjie . 15 minut roboty do czasu naprawy morzesz jeżdzić bez sterownika. pozdrawiam :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podaj mi nr z bloku ABS, prawdopodobnie mam zdrowa pompe ze sterownikiem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam ten sam problem tylko że mi zaczęło świecić po tym jak zapaliła się kontrolka od zużycia klocków.

Właściwie nie świeci cały czas tylko na łukach albo przy agresywniejszej jeżdzie, mrugnie ze 3 razy. Wymienię klocki i mam nadzieje że problem zniknie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podepnę się pod temat licząc na jakąś mądrą radę...

U mnie zapaliła się kontrolka ABS-u razem z wykrzyknikiem z pseudo FIS-a oraz sygnałem dźwiękowym. Zgasiłem auto a po zapłonie wszystko wróciło do normy. Dzisiaj przy porannym odpalaniu znowu ta sama sytuacja i gaszenie nie pomogło. Po kilku minutach jazdy zrobiłem przerwę w pracy silnika a po zapłonie znowu spokój. Nic nie ruszałem, nic nie wymieniałem. Poziom DOT jak zawsze OK. VAGa jeszcze nie miałem kiedy zapiąć. No i o co mu biega...?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podepnę się pod temat licząc na jakąś mądrą radę...

U mnie zapaliła się kontrolka ABS-u razem z wykrzyknikiem z pseudo FIS-a oraz sygnałem dźwiękowym. Zgasiłem auto a po zapłonie wszystko wróciło do normy. Dzisiaj przy porannym odpalaniu znowu ta sama sytuacja i gaszenie nie pomogło. Po kilku minutach jazdy zrobiłem przerwę w pracy silnika a po zapłonie znowu spokój. Nic nie ruszałem, nic nie wymieniałem. Poziom DOT jak zawsze OK. VAGa jeszcze nie miałem kiedy zapiąć. No i o co mu biega...?

Kolego na 99% padnięty sterownik pompy ABS. Jak podepniesz VAGA wyskoczy ci błąd połączenia ze sterownikiem.

Sterownik do naprawy. Przerabiałem to :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...