Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AVF] Wyłączająca się TURBINA


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

wróc do seryjnego programu to raz.

zrob logi to dwa.

jedz do ,, normalnego tunera''

Teraz własnie wychodza te kwiatki za 500 zł po garazach robione

Nm :facepalm: górka i na łeb na szyje leci

Opublikowano

to nie jest czasem tak, że w piku dostaje overboosta i wchodzi w tryb awaryjny? może się tak to odbywać?

Opublikowano

kolego retrikal właśnie już mi ktoś mowił że turbo może przeładowywać i to jest problem. a co do zmiany softa to chyba właśnie tak zrobię że bedzie wizyta u renomowanego tunera żeby to na hamowni ustawił jak trzeba i bedzie dobrze a co do perełki to przecież to moja sprawa co z nią zrobię i proszę o wypowiedzi na temat problemu a nie krytykowanie co robie ze swoim autem.

Opublikowano

no tak, ale dlaczego przeładowuje? może właśnie dlatego, że ktoś doj**ał koksu i turbo mówi papa...

a co do krytykowania, to niestety, ale potwierdzasz kolejny raz schemat...

garażowy chip za 500zł, a potem szukanie przyczyny w intercoolerze i pytania czy ktoś się z tym spotkał... odpowiedź brzmi tak - przy chipie za 5 stów to normalka, więc nie dziw się, że są takie, a nie inne opinie...

Opublikowano

mnie to się zdaje ze problem jest w turbinie i łopatkach, ja i kolega mamy praktycznie te same programy robione przez jednego człowieka i jemu czasem zrobi to co tobie a mnie ani razu

Opublikowano

No dobrze zgadzam się z tym że robienie chipa za 500 zł to nie jest rozważna sprawa ale było tam kilku chłopaków wcześniej i było u nich wszystko OK wiec i ja sie skusiłem ale dodam że oni tak delikatnie dokładali do swoich. Pierwsze co to auto idzie do poprawy programu a potem bede szukał przyczyn jeżeli nadal bedzie występował problem.

Opublikowano

Jedź do Rogala np w W-wie to ci i program ogarnie i ewentualną naprawę - czy czyszczenie turbo - ale tak jak ktoś już wspomniał ja bym najpierw uderzył do tej firmy która czyściła wcześniej

Opublikowano

nie wiem czy widziałeś wykresy innych, którzy robili 'tam' programy, ale po Twoim wykresie widać, że program nie jest dobry...przejrzyj sobie wykresy na forum i zobaczysz różnicę...oczywiście abstrahując od wartości, które pokazała hamownia v-techu, bo te też do wiarygodnych nie należą...

Opublikowano

a co do perełki to przecież to moja sprawa co z nią zrobię i proszę o wypowiedzi na temat problemu a nie krytykowanie co robie ze swoim autem.

Jeśli Ciebie kolego zabolała moja wypowiedź to po co zakładałeś taki temat i pisałeś że program ( gotowiec) robiłeś w garażu ..... :thumbdown:

Co do perełki .... to specjalnie napisałem żebyś zrozumiał , że żle zrobiłeś . AVF i Q to bardzo dobre połączenie a tu taka wpadka . Miałem Ciebie pochwalic za to :wallbash: Co do wypowiedzi nie na temat problemu to myślę że szkoda gadać :thumbdown: a pisząc że zrobisz ze swoim autem co chcesz zaprzeczasz sam sobie pytając nas o poradę - pomoc .....

Zyczę kolego wszystkiego dobrego i myślę że nie czas i miejsce na strzelanie :foch: , bo tu każdy chce pomóc Tobie .

Koniec OT :hi:

Opublikowano

Dziś po podpięciu do kompa pokazało opis typu "regulacja zakresu doładowania poza granicami", fachura twierdzi że to zawor N75.

Kolego PIXI zgadzam sie co do tego że program nie jest full profeska, ale gość sprawdzony i sam się prosiłem o taką zmianę, bo 1.9 + Q to jest słabe połączenie, ja wiem że diesel to nie silnik sportowy ale teraz ma dla mnie zadowalające osiągi. Choć wolałbym żeby ten wykres momentu był bardziej płaski.

Opublikowano

Dziś po podpięciu do kompa pokazało opis typu "regulacja zakresu doładowania poza granicami", fachura twierdzi że to zawor N75.

zrob logi dynamiczne , bedzie mozna cos wiecej powiedziec ...

Opublikowano

"regulacja zakresu doładowania poza granicami"

dalej wygląda na kierownice w turbinie - ale logi powiedzą wszystko - nie daj sobie w ciemno wymieniać N75 no chyba że na chwilę od kogoś dla sprawdzenia...

Opublikowano

no wlasnie mam go od znajomego ma 3 sztuki i beda proby a dzis na spcie sprobuje zrobic logi

Opublikowano

Jak dla mnie to jest za duzo dołożonego koksu w pewnej parti i dlatego są przeładowania. Tak jak kolega Spanky mówił. Zrób logi dynamiczne i będzie wiadomo co i jak.

Opublikowano

Panowie problem się rozwiązał po założeniu wiekszego intercoolera, auto według mnie jest bardziej dynamiczne i turbo się przestało wieszać.

Opublikowano

Panowie problem się rozwiązał po założeniu wiekszego intercoolera, auto według mnie jest bardziej dynamiczne i turbo się przestało wieszać.

bez sensu
Opublikowano

Panowie problem się rozwiązał po założeniu wiekszego intercoolera, auto według mnie jest bardziej dynamiczne i turbo się przestało wieszać.

problem powroci ... kwestia czasu

Opublikowano

A i jeszcze jedno pytanie czy AVF ma 2 zaworki N75 ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...