Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AVF] Turbo padło, nowe z srodkiem ARL + wykres


Cuber

Rekomendowane odpowiedzi

Ja juz jestem umowiony w piatek na 8-30 rano o ile turbulum dojdzie dzisiaj bo juz kuriera wypatruje i go wypatrzyć nie mogę :kwasny: a ASO juz dzwoni gdzie tubo jest.....[br]Dopisany: 13 Marzec 2008, 12:02 _________________________________________________rzeźnik, jednak mnie nie bedzie jutro w Vtechu , bede dopiero w Poniedzialek o 11-stej bo Turbina dziś do mnie nie dojedzie tylko jutro.... :wallbash: ;(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cuber ile mialeś nalatane na tym turbo że juz powiedziało papa ? W tym ile na programie.

230 km/h hmm ja w środę z w helmutowie pociągnąłem do 220 i juz chyba był maks. Czyli program robi swoje :kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nalatane mam 250 tys i nie było nigdy wymieniane, na programie 52300 km

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ahaaa. ja właśnie machnąłem 200k więc chyba muszę sie zacząć powoli bac :chytry::)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ahaaa. ja właśnie machnąłem 200k więc chyba muszę sie zacząć powoli bac :chytry::)

nie - przebieg nie jest tu ..katem :no:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a co jest katem ? program?

turbo przecież nie jest niesmiertelne....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a co jest katem ? program?

turbo przecież nie jest niesmiertelne....

program robi swoje - nie łudź się

przebieg też - masz racje - ale nie jest powiedziane że każda trubawka rozpadnie się przy przebiegu 250 kkm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a co podpowiada serwis? , jak przywoziłem swoja z Niemiec usłyszalem jedno stwierdzenie przy 180 tys , uuuu turbinka jeszcze nie była wymieniana no to w niedalekej przyszłosci bedzie trzeba wymienić........pytam dlaczego ? przeciez trubina sie zuzywa....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chłopaku... nie twierdze że nie zużywa się :decayed: tylko nie zawsze wysypie się tak samo. Równie dobrze może zrobić na swojej jeszcze 100kkm

kumpel ma Passata z tym silnikiem - prawie 300 i turbo still alive :th: a są przypadki że i do 80 kkm nie dożyje więc wiesz - przedział istnieje ale różnie bywa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chłopaku... nie twierdze że nie zużywa się :decayed: tylko nie zawsze wysypie się tak samo. Równie dobrze może zrobić na swojej jeszcze 100kkm

kumpel ma Passata z tym silnikiem - prawie 300 i turbo still alive :th: a są przypadki że i do 80 kkm nie dożyje więc wiesz - przedział istnieje ale różnie bywa

mój tez ma paska i przy 340 tys zmieniał turbo juz dwa razy .... wiec wiesz nic jest dożywotnie i turbina czy z programem czy nie predzej czy póxniej sie wysypie.....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mój tez ma paska i przy 340 tys zmieniał turbo juz dwa razy .... wiec wiesz nic jest dożywotnie i turbina czy z programem czy nie predzej czy póxniej sie wysypie.....

jednak mnie nie zrozumiałeś ...

a co do mod'a - z programem szybciej poleci .. gdyby nie margines na którym właśnie bazuje program producent odrazu pakowałby taki program i zamiast 131KM miałbyś te 170 KM w serii ...nie zastanawiałęś się czemu odrazu tak nie robią :naughty:

Off topic nam się robi. Dobra Cuber ... co by nie mówić wszystko prędzej czy później padnie i nie ma się co przejmować - kupuje się nowe i lata dalej

EOT ..ide w kime

bye

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja tam uważam że lepiej żyć krótko a dobrze :naughty: w wolnym tłumaczeniu lepiej częściej turbo robić a autko niech dobrze śmiga . :rolleyes: ale co tam cuber taki przebieg to i tak duuuużo turbo wytrzymało . zakładaj grzebnij i zapier.... do następnego razu .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Swięta prawda. Po to wprowadzasz wszelkie mody, aby czerpać przyjemność z jazdy. Z ostrej jazdy.

Ktoś może powiedzieć, że ze 100KM i 90km/h też można mieć frajdę, ale do tego właśnie nudny "pasek" nadaje się idealnie. I wtedy turbina dłuugo polata.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to już jestem po wymianie TURBULUM, tak jak pisałem wsadzona Trubinka z bebechami od ARL-a..... wszystko chodzi jak tralala troszke ją słychac nie wiem czemu.... słychac tak jakby ośka sie kręciła.... no nic zobaczymy co bedzie po korekcie programu.

Okazało się równiez ze 2 litry oleju poszło w wydech.... musieli go demontowac i wylewac zrobili kilka rundek by wypalił sie ten olej.... zobaczymy co i jak choć mam takie wrazenie ze " chyba " lepiej ciągnie... sie okaze w Poniedziałek :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lepiej niż na seryjnym turbo i programie jak rozumiem ? :rolleyes:

Też jestem ciekaw co wyjdzie po hamowni. Czy takie turbo ma sens.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W Poniedzialek bede w V-Tachu to się okaze, napewno wkleje wykres z hamowni.....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak spytam ile auto z orginalnym turbo ARl ma w serii? Gdzie te turbo montowali, w A3??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

marcin j

ARl

ARL to 150 konny silnik produkcji VW (oczywiście 1,9 TDI)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

marcin j

ARl

ARL to 150 konny silnik VW

Rozumiem , że 2 zprzodu jest do osiągnięcia przy względnym obniżeniu żywotności silnika?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...