karol2984 Opublikowano 18 Listopada 2011 Opublikowano 18 Listopada 2011 Witam, chyba zaczeła mi wyć pompa wspomagania, zauważyłem że ten cieńszy wąż wychodzący ze zbiorniczka jest mokry tak jak by ciekło na łączeniu a ma on 3 zaciski, też tak macie orginalnie? Płyn ledwo co zakrywa sitko i ma kolo brązowy, jaki mam kupić najlepiej na dolewkę i jak można najłatwiej uszczelnić ten wąż. ps: jak skręcę kierownica na maksa dość głośno słychać pompę i jak by auto przyciskało to ziemi, jakoś tak zauważyłem. Naczytałem się trochę i sam nie wiem czy szukać pompy od razu czy raczej to wina małego poziomu płynu i wycieku płynu.
rikardo Opublikowano 18 Listopada 2011 Opublikowano 18 Listopada 2011 Witam, chyba zaczeła mi wyć pompa wspomagania, zauważyłem że ten cieńszy wąż wychodzący ze zbiorniczka jest mokry tak jak by ciekło na łączeniu a ma on 3 zaciski, też tak macie orginalnie? Płyn ledwo co zakrywa sitko i ma kolo brązowy, jaki mam kupić najlepiej na dolewkę i jak można najłatwiej uszczelnić ten wąż. ps: jak skręcę kierownica na maksa dość głośno słychać pompę i jak by auto przyciskało to ziemi, jakoś tak zauważyłem. Naczytałem się trochę i sam nie wiem czy szukać pompy od razu czy raczej to wina małego poziomu płynu i wycieku płynu. Jak olej ledwo zakrywa sitko to masz za niski poziom, ponadto wyciek wskazuje na nieszczelny układ i nie dziw się, że wyje pompa gdyż w takim wypadku ma prawo się zapowietrzać. Oryginalnie na przewodach jest jeden zacisk widocznie ktoś już tam coś kombinował a dalsze jeżdżenie spowoduje, że pompa kleknie jeżeli już to się nie stało.
karol2984 Opublikowano 19 Listopada 2011 Autor Opublikowano 19 Listopada 2011 Właśnie dopiero wczoraj zaczeło wyć i bardziej było słychać w kabinie niż pod maską a jeżeli olej jest brązowy to jaki kolor miał na początku, zielony?
rikardo Opublikowano 19 Listopada 2011 Opublikowano 19 Listopada 2011 Właśnie dopiero wczoraj zaczeło wyć i bardziej było słychać w kabinie niż pod maską a jeżeli olej jest brązowy to jaki kolor miał na początku, zielony? Zarówno oryginalny olej o symbolu G002000 jak zamiennik Febi jest zielony lecz po zalaniu zmienia kolor na bursztynowy. Producent powyższy oryginalny olej zamienił na nowy o symbolu G004000M2 który nie zmienia koloru i cały czas jest zielony. W twoim przypadku po uszczelnieniu układu wymienił bym już ten olej na nowy G004000M2.
sołtys85 Opublikowano 19 Listopada 2011 Opublikowano 19 Listopada 2011 Dolej płynu i sie przekonasz czy przestanie wyć. Jeśli nie to trzeba pompę zmienić a przy okazji prześlwietlić ten waż czy jest taki jak pownien.
MATIUS Opublikowano 20 Listopada 2011 Opublikowano 20 Listopada 2011 kolego zrób porządek z tym wężem zastosuj nową obejmę i umyj zbiorniczek przepłukaj układ nowym płynem i zalej np ATF 2 czerwonym powinno pomóc (zaraz będzie że ten olej się nie nadaje tydzień temu regenerował maglownie mój brat pogadałem sobie z właścicielem itp itd.... i mówi że atf jak najbardziej się nadaje do ukłądów spomomagania audi...) prowadzi ten warsztat już kilka dobrych lat więc pewnie nie wali ściemy
karol2984 Opublikowano 20 Listopada 2011 Autor Opublikowano 20 Listopada 2011 Puki co zrobiłem transfuzje na swag-a bo tylko taki mieli na sklepie 40zł litr, pompa ucichła, wogle po nocy już nie było jej słychać ale i tak wymieniłem płyn i własnie dziwi mnie ten przewód że ma 3 zaciski co jakieś 3-5cm te jednorazowe. A ten cieńszy przewód o którym piszę to gdzie idzie ze zbiorniczka?
sołtys85 Opublikowano 20 Listopada 2011 Opublikowano 20 Listopada 2011 Jak działa to nie ma co sie przejmować. A jakie jednorazowe obejmy tam masz bo za bardzo nie wiem o co Ci chodzi? Zobacz w wezach na allegro są takie dwa zgrubienia na wężu i to są podobno jakies dławiki, ale raczej nie są jednorazowe.
karol2984 Opublikowano 20 Listopada 2011 Autor Opublikowano 20 Listopada 2011 http://allegro.pl/szczypce-do-opasek-oetiker-opaska-zaciskowa-i1916320990.html o takie coś mi chodzi pewnie ktoś nimi uszczelniał przewód
sołtys85 Opublikowano 20 Listopada 2011 Opublikowano 20 Listopada 2011 Ja też przyznam, że kombinowałem z uszczelnieniem mojego przewodu za pomocą opasek ale zaciskowych ślimakowych i guma napompowała sie olejem tak, że aż wystrzeliła i pękła wzdłuż. Radzę poszukać ori przewodu bo jak na trasie padnie to makabra. Szukaj używki bo ori to szok cenowy albo oddaj do regeneracji ten oprzewód tylko muszą koniecznie zostawić ten dławik.
karol2984 Opublikowano 20 Listopada 2011 Autor Opublikowano 20 Listopada 2011 a gdzie on idzie, ciężko go wymienić? http://moto.allegro.pl/audi-a4-passat-b5-wspomaganie-zborniczek-i1893036532.html tu znalazłem coś takiego i już wiem gdzie jest podłączony i też ma 3 opaski kolo zbiorniczka
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się