Marks2004 0 Opublikowano 22 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2011 Witam, mam zamiar zmienić troszkę wydech w audi a4 3.0V6 mam zatem kilka pytań odnośnie jakiej średnicy są rury w 3.0 V6 bo nie mogłem doszukać się w szukajce oraz czy taki wydech o tych wymiarach będzie pasował ? co do firmy to mam bardzo dobre doświadczenie więc na nie się zdecydowałem http://allegro.pl/tlumik-sportowy-rm-motors-rm8-150mm-i1940070162.html lub ten model http://allegro.pl/tlumik-sportowy-rm-motors-rm8xxl-apexi-mugen-i1940070324.html Panowie robią wydechy z kwasówek i są w tym dobrzy , mam jeszcze pytanie czy jest ktoś z forum z Olsztyna kto ma 3.0V6 A4 ? jeżeli tak to prosiłbym aby się do mnie zgłosiła ew jeżeli macie jakieś propozycję do wydechu to mile widziane zależy mi na podkreśleniu V-ki [br]Dopisany: 19 Listopad 2011, 04:13_________________________________________________Nikt nie wie ? czy po prostu na forum audi czeka się miesiąc na odpowiedź ? (muszę przyznać że jednak fora bmw są bardziej dopracowane) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarownik3 1 Opublikowano 22 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2011 chyba mało jest tutaj ludzi z dużymi v6. Prędzej kolega uzyska odpowiedz na forum a6. Sam jestem ciekaw jaki efekt będzie po wycięciu środkowego tłumika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marks2004 0 Opublikowano 22 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2011 aha no myślałem że jest chociaż z 50 posiadaczy i są już jakieś doświadczenia w robieniu wydechu w tym motorku . W takim razie zdany jestem na siebie idę mierzyć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gelus 0 Opublikowano 27 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2011 ja u siebie wywalilem 4 katalizatory, jesli chodzi o brzmienie niestety za wiele sie nie zmienilo, tez poluje na jakies pozadne tlumiki koncowe... co by ladnie mruczala v-ka , kolega ghost1717 wycial srodkowy i podobno efekt jest... a niby to zwykla puszka rezonansowa przelotowa... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marks2004 0 Opublikowano 27 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2011 możliwe że wytnę też ten środkowy wydech przed końcowymi a dopiero później zdecyduję czy założyć wydechy końcowe czy nic nie kombinować Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gelus 0 Opublikowano 27 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2011 to jak wytniesz, zdaj relacje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marks2004 0 Opublikowano 27 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2011 ok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bazza 0 Opublikowano 2 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2011 to jak wytniesz, zdaj relacje Dokładnie,albo jeszcze lepiej podjedź do mnie się pochwalić daleko nie masz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ghost1717 0 Opublikowano 10 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2011 poczytaj moje tematy to jak dobrze poszukasz to znajdziesz nawet wideo jak auto zachowuje sie bez środkowego tłumnika A co do posiadaczy 3.0 ASN to wbrew pozorom troche ich jest tylko nie każdy ma czas aby tu zagladac w każdy dział... trzeba szukać... pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bazza 0 Opublikowano 11 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2011 Jeżeli chodziło Ci o ten,to faktycznie,na podstawie tego strasznie długiego filmiku można cokolwiek stwierdzić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adriano545 0 Opublikowano 12 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2011 i jak z tym wyciananiem środkowych wydechów? Mi właśnie się muli trochę samochód i myślę nad wycięciem tych dwóch środkowych katów i tak niema tam żadnych czujników. Ma ktoś może pomysł co można zrobić z tymi pierwszymi katami na których są sondy. Bo kupienie nowych katów jakiś uniwersalnych to koszt ok 2 razy 500zł ;( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gelus 0 Opublikowano 13 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2011 skoro w samochodzie masz tylko dwie sondy, to katy mozesz wycinac bez problemow, blad CI nie wywali, 2 rzad sond odpowiada za poprawnosc dzialania katalizatora, jesli chcesz wyciac je, to moim zdaniem najlepszym rozwiazaniem bedzie wspawanie kawalka rurki o takiej samej srednicy co wydech lub ciut szersza by im sie ladnie spawalo, ja mam zrobiona po calosci cala rure bez katalizatorow Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marks2004 0 Opublikowano 22 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2011 a dużo daje wycięcie środkowego wydechu ma ktoś filmik bo ja dopiero wycinkę zrobię na wiosnę ale zastanawiam się co lepsze wyciąć środkowy czy dać jakieś dwie kwasówki na końcowy ? dodam że mam cabrio chcę tylko trochę podkreślić V6 by nie ogłuchnąć przy otwartym dachu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
powaguspisz 2 Opublikowano 5 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2012 Witam Panowie. Pytanko z innej beczki może troszkę - auto jest fabrycznie zakagańcowane znczy się katy itp Miałem kłopot z nimi to dobry znajomy wproiwadził zmiany w soft i już kłopot znikł, sondy te tylne są wycięte nie istnieją, sa całkowicie odłączone. Chciałbym wyciąć te katy dolne tylko pytanie jedno mam bo coś mi szeptali że jeśli jest LPG, to w tym przypadku katy robią jakieś ciśnienie na wydechu i sonda odpowienio czyta, nie znam się na tym nie wiem co mieli dokładnie do powiedzenia i chciałbym was o to zapytać, czy można je wywalić bez skutku ubocznego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wachu153 0 Opublikowano 11 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2012 lpg nie ma tu nic do rzeczy, ktoś kto mówił o ciśnieniu - pewnie miał na myśli , że zbyt duże uwolnienie wydechu w wolnossącej jednostce może spowodować spadek mocy Ja akurat mam sprawne katy u siebie, ale brakuje mi pomruku z wydechu - silnik bardziej słychać niż wydech, planuje wstawć z tyłu puszki z nierdzewki WM Sport, ale na razie inne wydatki mam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
powaguspisz 2 Opublikowano 12 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2012 Ok, dzieki za informację w takim razie będę rozkminał demontaż katków, bo u mnie niestety wyzioneły ducha już, a że da się je ominąć i pozbawić to czemu nie tylko pytanie czy same wycięcie katków coś da czy dzwięk będzie bardziej wyraźny. Zaś nie chcę robić tak by jeżdzić z korkami w uszach. Czy może ktoś ma tak zrobione że tylko same katy dolne są wycięte a reszta OE ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
iceweed 0 Opublikowano 20 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2012 po pierwsze wymien sondy lambda te przy kolektorze wydechowym po drugie kup sportowy kolektor supersprinta i tyle w temacie '_) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się