PiterA4 Opublikowano 20 Listopada 2011 Opublikowano 20 Listopada 2011 witam a wiec opisze swoja przygode z chipsem.mam audi a4 b5 1.9tdi afn z 96r z przebiegiem 340tys ponoc ale jest to mozliwe ale nie w tym sens swojego afn podalem programowi u aligatora i wtedy zaczely sie jaja,po schamowaniu auta okazalo sie ze ma 112koni i 238nm,po programie na nie kopcacy wyszlo 123konie i 282nm ali stwierdzil ze najprawdopodobniej wtryski sa juz do wymiany :thumbdown:wiec wymienil wtryski na 216 :decayed:i znow program ktory wykazal 132konie i 302nm. :thumbdown:po rozmowie z nim stwierdzil ze cos go zamula tylko niewie co z mojej strony auto mialo wymieniony rozrzad wyczyszczony kolektor ssacy,,,,,,przed programem auto szlo jaK kazda jednostka 11o konna w afnie wedlug aliego turbina trzyma parametry..wiec panowie co jest grane auto na 10 000tys km spala od 0.6 do 0.8 litra oleju silnikowego kompresja jest ladna a cos jest nie tak pomozcie
grzes1150 Opublikowano 20 Listopada 2011 Opublikowano 20 Listopada 2011 Może już pompa słabawa :gwizdanie:
lukjar7 Opublikowano 20 Listopada 2011 Opublikowano 20 Listopada 2011 a jak wyprzedzenie kata wtr ? dawalo rade?
PiterA4 Opublikowano 20 Listopada 2011 Autor Opublikowano 20 Listopada 2011 powiem tak pompa wtryskowa to tez mi po glowie chodzila,mozna ja sprawdzic bez wyciagania z auta??? kat wtrysku ok jak mi go ali ustawial to niebylo problemow
_evolution Opublikowano 20 Listopada 2011 Opublikowano 20 Listopada 2011 Masz do wyeliminowania 3 mozliwe przyczyny. słaba sekcja pompy wtryskowej rozrzad ustawiony na zestaw zastepczych blokad czyli mazaki flamastry farbki co moze wywolac przesuniecie synchronizacji walka turbulum. mimo iz wytwarza wlasciwe cisnienie czasem zdarza sie ze turbo bylo narazone na zaciaganie jakis nieczystosci wywolujacych kawitacje kola kompresji.. turbo traci sprawnosc i mimo iz wytwarza doladowanie brak jej wydatku
vauxhall95 Opublikowano 20 Listopada 2011 Opublikowano 20 Listopada 2011 Hmmm.To 1 przypadek na forum Zrob komplet logow.
PiterA4 Opublikowano 20 Listopada 2011 Autor Opublikowano 20 Listopada 2011 rozrzad byl wlasnie tak wymieniany procz pmpy wtryskowej,pompka miala blokade kola.a powiedz mi czy pompe wtryskowa da sie sprawdzic na aucie??
PiterA4 Opublikowano 20 Listopada 2011 Autor Opublikowano 20 Listopada 2011 kat zapchany.... :mysli: niewiem czy to cos zmieni ale na stacji diagnostycznej gosc mi powiedzial ze katalizator ladnie pracuje
lukjar7 Opublikowano 20 Listopada 2011 Opublikowano 20 Listopada 2011 mi nie chodzi o stat kat wtr, tylko dynamiczny pokaz kpl logow
Dev Opublikowano 20 Listopada 2011 Opublikowano 20 Listopada 2011 kat zapchany.... :mysli: niewiem czy to cos zmieni ale na stacji diagnostycznej gosc mi powiedzial ze katalizator ladnie pracuje a jak to stwierdził ? robił analize spalin ?
PiterA4 Opublikowano 20 Listopada 2011 Autor Opublikowano 20 Listopada 2011 tak robil analize spalin i tak stwierdzil niewiem ile w tym prawdy ale chyba zaczne od logow
Dev Opublikowano 20 Listopada 2011 Opublikowano 20 Listopada 2011 ale kata i tak wywal, turbo bedzie szybciej wstawac
rob555 Opublikowano 20 Listopada 2011 Opublikowano 20 Listopada 2011 Heh.... Powiem tak : przyjechal do mnie klient passatem z przebiegiem nieznanym i 112KM na serii... Wszystkie wartosci byly przyzwoite jedynie dziwne bylo ze juz 2ga uszczelka pod glowica ... Po modzie 125KM to bylo wszystko co mozna bylo uzyskac zwlaszcza ze dymil juz sporo. Zostawilbym serie ale klient mi znany i do tego uparty zyczyl sobie lepszego Nm a to udalo sie uzyskac. Kiedy 3cia uszczelka mu siadla chlop zmienil caly slupek zostawiajac turbo, wtryski, pompe ze starego motoru. Wpadl sprawdzic czy korekta nie bedzie potrzebna.... Auto bez ruszania w mapach - 144KM wyplulo !!!! I to ze znacznie mniejszym kopceniem. Wniosek... po prostu przy realnych przebiegach grubo ponad pol miliona coraz wiecej AFN po prostu nie chce bez oporow dawac sie chipsowac. Sprawdz na wszelki wypadek: - walek rozrzadu - szklanki - zasyfienie kolektora - pompe wtryskowa (najlepiej podmien cala) - katalizator - turbo (to ze daje doladowanie nie swiadczy ze jest w pelni wydajna) - w ostatecznosci...zmien slupek (blok + glowica)
PiterA4 Opublikowano 20 Listopada 2011 Autor Opublikowano 20 Listopada 2011 z tego co piszesz to zmienie auto;D a na serio to zaczne od logow i wywale kata
vauxhall95 Opublikowano 20 Listopada 2011 Opublikowano 20 Listopada 2011 dokladnie rob dobrze mowi.dobry silnik to nie wszystko ze ladnie chodzi ma dobra kompresje i dobre logi
PiterA4 Opublikowano 20 Listopada 2011 Autor Opublikowano 20 Listopada 2011 nie no zartuje wiadomo ale jak go kupywalem to bylem z gostkiem co ma pojecie o silnikach i pracowal na warsztacie jeszcze wtedy i sprawdzal kompresje itp i mowil ze silnik jest ok;)
Dev Opublikowano 20 Listopada 2011 Opublikowano 20 Listopada 2011 może byc jakaś pierdoła i dlatego "dusi" silnik
MAGIC87 Opublikowano 20 Listopada 2011 Opublikowano 20 Listopada 2011 podobnie jak u mnie w AWX... graty na 190-200 PS a jest tylko 166. tez chyba bede słupek wymieniał
rob555 Opublikowano 21 Listopada 2011 Opublikowano 21 Listopada 2011 Magic przyjrzys sie tym zaslepkom w dzwigienkach do pompowtryskow
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się