Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Po programie niedosyt;( pomocy


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam :) a wiec opisze swoja przygode z chipsem.mam audi a4 b5 1.9tdi afn z 96r z przebiegiem 340tys ponoc :decayed: ale jest to mozliwe ale nie w tym sens swojego afn podalem programowi u aligatora i wtedy zaczely sie jaja,po schamowaniu auta okazalo sie ze ma 112koni i 238nm,po programie na nie kopcacy wyszlo 123konie i 282nm :no: ali stwierdzil ze najprawdopodobniej wtryski sa juz do wymiany :thumbdown:wiec wymienil wtryski na 216 :decayed:i znow program ktory wykazal 132konie i 302nm. :thumbdown:po rozmowie z nim stwierdzil ze cos go zamula tylko niewie co :confused4: z mojej strony auto mialo wymieniony rozrzad wyczyszczony kolektor ssacy,,,,,,przed programem auto szlo jaK kazda jednostka 11o konna w afnie wedlug aliego turbina trzyma parametry..wiec panowie co jest grane auto na 10 000tys km spala od 0.6 do 0.8 litra oleju silnikowego kompresja jest ladna a cos jest nie tak pomozcie :)

Opublikowano

a jak wyprzedzenie kata wtr ? dawalo rade?

Opublikowano

powiem tak pompa wtryskowa to tez mi po glowie chodzila,mozna ja sprawdzic bez wyciagania z auta???

kat wtrysku ok jak mi go ali ustawial to niebylo problemow :)

Opublikowano

Masz do wyeliminowania 3 mozliwe przyczyny.

słaba sekcja pompy wtryskowej

rozrzad ustawiony na zestaw zastepczych blokad czyli mazaki flamastry farbki co moze wywolac przesuniecie synchronizacji walka

turbulum. mimo iz wytwarza wlasciwe cisnienie czasem zdarza sie ze turbo bylo narazone na zaciaganie jakis nieczystosci wywolujacych kawitacje kola kompresji.. turbo traci sprawnosc i mimo iz wytwarza doladowanie brak jej wydatku

Opublikowano

Hmmm.To 1 przypadek na forum

Zrob komplet logow.

Opublikowano

rozrzad byl wlasnie tak wymieniany procz pmpy wtryskowej,pompka miala blokade kola.a powiedz mi czy pompe wtryskowa da sie sprawdzic na aucie??

Opublikowano

kat zapchany.... :mysli: :mysli:

Opublikowano

kat zapchany.... :mysli: :mysli:

niewiem czy to cos zmieni ale na stacji diagnostycznej gosc mi powiedzial ze katalizator ladnie pracuje :mysli:
Opublikowano

mi nie chodzi o stat kat wtr, tylko dynamiczny :) pokaz kpl logow

Opublikowano

kat zapchany.... :mysli: :mysli:

niewiem czy to cos zmieni ale na stacji diagnostycznej gosc mi powiedzial ze katalizator ladnie pracuje :mysli:

a jak to stwierdził ? robił analize spalin ?

Opublikowano

tak robil analize spalin i tak stwierdzil niewiem ile w tym prawdy ale chyba zaczne od logow

Opublikowano

ale kata i tak wywal, turbo bedzie szybciej wstawac

Opublikowano

Heh....

Powiem tak : przyjechal do mnie klient passatem z przebiegiem nieznanym i 112KM na serii...

Wszystkie wartosci byly przyzwoite jedynie dziwne bylo ze juz 2ga uszczelka pod glowica ...

Po modzie 125KM to bylo wszystko co mozna bylo uzyskac zwlaszcza ze dymil juz sporo.

Zostawilbym serie ale klient mi znany i do tego uparty zyczyl sobie lepszego Nm a to udalo sie uzyskac.

Kiedy 3cia uszczelka mu siadla chlop zmienil caly slupek zostawiajac turbo, wtryski, pompe ze starego motoru.

Wpadl sprawdzic czy korekta nie bedzie potrzebna....

Auto bez ruszania w mapach - 144KM wyplulo !!!! I to ze znacznie mniejszym kopceniem.

Wniosek... po prostu przy realnych przebiegach grubo ponad pol miliona coraz wiecej AFN po prostu nie chce bez oporow dawac sie chipsowac.

Sprawdz na wszelki wypadek:

- walek rozrzadu

- szklanki

- zasyfienie kolektora

- pompe wtryskowa (najlepiej podmien cala)

- katalizator

- turbo (to ze daje doladowanie nie swiadczy ze jest w pelni wydajna)

- w ostatecznosci...zmien slupek (blok + glowica) :)

Opublikowano

z tego co piszesz to zmienie auto;D a na serio to zaczne od logow i wywale kata

Opublikowano

dokladnie rob dobrze mowi.dobry silnik to nie wszystko ze ladnie chodzi ma dobra kompresje i dobre logi

Opublikowano

nie no zartuje wiadomo ale jak go kupywalem to bylem z gostkiem co ma pojecie o silnikach i pracowal na warsztacie jeszcze wtedy i sprawdzal kompresje itp i mowil ze silnik jest ok;)

Opublikowano

może byc jakaś pierdoła i dlatego "dusi" silnik

Opublikowano

podobnie jak u mnie w AWX... graty na 190-200 PS a jest tylko 166. tez chyba bede słupek wymieniał

Opublikowano

Magic przyjrzys sie tym zaslepkom w dzwigienkach do pompowtryskow

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...