wesz82 Opublikowano 31 Października 2017 Opublikowano 31 Października 2017 13 godzin temu, Wasyl7151 napisał: Witam. Podłacze się pod temat. Otóż zakupiłem sobie VAGa oczywiście z alledrogo. Podkusiło mnie sprawdzenie dawki paliwa ponieważ auto było strasznie czułe na pedał gazu jak i poszarpywało z lekka. Okazało się że dawka wynosiła 1.2..auto mam od nie dawna i dopiero je poznaje, zmieniłem na 3.0 i teraz wacha sie w granicach 3-3.2. Praca silnika się zmieniła i auto jest bardziej elastyczne. Pytanie moje czy tak wysoka dawka nie narobiła czegoś w silniku? Silnik bez żadnych chipów gołe 110 km. Nie wiem jeszcze jak z dawka startowa bo jest jakies 18 ustawione i czy to nie za mało? Z rana pali nawet dobrze mimo ze swiece mam do wymiany. Ustaw kat na 54,opis jest na forum.
Wasyl7151 Opublikowano 31 Października 2017 Opublikowano 31 Października 2017 Dzięki za odpowiedź panowie. Pytam bo czytałem ze za duża dawka może spowodować wypalenie dziur w tłokch. Co do kąta to wacha sie w granicach 50-53 i ciągle mam bład 550 ale bedę wymieniał rozrząd więc po tym zabiegu będe dochodził o co chodzi że wyskakuje.
Hezen Opublikowano 31 Października 2017 Opublikowano 31 Października 2017 Błąd 00550 - regulacja początku wtrysku - różnica w regulacji.- uszkodzony zawór N108 początku wtrysku- uszkodzony czujnik G80 skoku iglicy- nieprawidłowe doprowadzenie paliwa lub mała ilość paliwa- powietrze w ukł. zasilania paliwem- przestawiony poczatek wtrysku Możliwe sposoby usunięcia usterki:- sprawdż działanie zaworu N108, czujnika G80- wyregulować początek wtrysku- zapchany filtr paliwa lub przewód paliwowyJak ECU nie potrafi wyregulować kąta wtrysku tym zaworem to silnik będzie klekotały jak padaka.Sprawdź wtyczkę i wiązkę tego zaworu, a sam zawór może być do czyszczenia lub do wymiany jeśli jest uszkodzony.Wysłane z OP3T
Wasyl7151 Opublikowano 6 Listopada 2017 Opublikowano 6 Listopada 2017 Dzięki Hezen za info. Czytałem już o tym. Co do zaworu N108 to mam wyciek z niego, prawdopodobnie oring przepuszcza co też skutkuje zapowietrzeniem układu i tak pomyslałem ze stąd ten bład. Przyjrzę się jeszcze na małe koło zębate na wale bo może ma luzy. Zobacze co i jak i dam znac. Dzięki.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się