Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AWX] Zbyt wysokie obroty! Jaka może być przyczyna?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jak nadmieniłem w tytule, silnik sam momentami podnosi obroty do ok 1100 obr/min i po kilku min, niezależnie czy stoję czy jadę, spada na właściwe obroty. Dodam, że przy podniesionych obrotach w trakcie jazdy, przy zmianie biegów mam wrażenie jakby ślizgał się na sprzęgle (a sprzęgło rok temu wymienione). Czy ktoś miał taki przypadek i jak się go pozbył? Pomóżcie:)

Opublikowano

Wydaj mi się, że to elektrozawór w pompie paliwa. Wykręcić, przeczyścić benzin ekstrakcyjną i prawdopodobnie zadziała. Nie wiem jak dokładnie wygląda procedura, ale wiem że przyczyną jest elektrozawór bo znajomy też miał taki problem, tylko jemu dodatkowo ciekła pompa i musiał nastawiać...

Opublikowano

kolega ma pompowtryski :gwizdanie: i elektrozaworu nie posiada

Opublikowano

Wydaj mi się, że to elektrozawór w pompie paliwa. Wykręcić, przeczyścić benzin ekstrakcyjną i prawdopodobnie zadziała. Nie wiem jak dokładnie wygląda procedura, ale wiem że przyczyną jest elektrozawór bo znajomy też miał taki problem, tylko jemu dodatkowo ciekła pompa i musiał nastawiać...

przeczytaj jeszce raz jaki kolega ma silnik ... :wink4:

a do zainteresowanego - zacznij od podpoecia vag'a i odczytania bledow

potem sprawdz czujnik temperatury,potencjometr gazu a takze czy ECU nie jest zalane woda to tak na szyblo podstawowe rzeczy

Opublikowano

łooo kurka wodna nie zwróciłem uwagi że to pompowtryski :wallbash:

Opublikowano

a masz prawidłową temperature cieczy chłodzącej ??? Ja miałem podobne falowanie i po wymianie czujnika temperatury stoją jak ...drut :) obroty oczywiście.

Opublikowano

a masz prawidłową temperature cieczy chłodzącej ??? Ja miałem podobne falowanie i po wymianie czujnika temperatury stoją jak ...drut :) obroty oczywiście.

..tak, temperatura cieczy jest prawidłowa. A gdzie umiejscowiony jest czujnik temperatury? - może faktycznie trzeba go wymienić. Podpinałem VAGa i błędów nie pokazywał. Myślałem jeszcze o potencjometrze gazu.... Nie orientuje się, czy wymiana tych elementów to drogi gips? :mysli: [br]Dopisany: 24 Listopad 2011, 18:22_________________________________________________a tak offtop, to założyłem dziś kierę z multif 3ramienną od b7 :naughty:[br]Dopisany: 24 Listopad 2011, 18:23_________________________________________________dzięki za wszystkie wskazówki, będę je wdrażał :)

Opublikowano

swego czasu też miałem takie objawy, z tym że u mnie zapalała się jeszcze kontrolka check engine (w twoim roczniku chyba jeszcze tej kontrolki nie ma), winowajcą był czujnik temperatury cieczy chłodzącej.

Opublikowano

moja żona miała identycznie okazało si,e żę jakiś kabel od masy był zerwany wczasie wymiany dwumamsu. Szukałem podpinałem pod vaga nic. Znajdował się tuż za zderzakiem przednim pod autem nie wiem co to było ale kumpel mi to spiął i jak ręką odjął objawy idento jak u cibie po odpaleniu tak jakby ssanie się włoczyło 1100 trzymał po krutkiej przegazowaniu obrotu wracały do właściwego poziomu nic nie falowało nic się działo zawsze po dpaleniu po jakiś 3sek obroty same rosły do 1100.

Opublikowano

Tak jak koledzy pisza, sprawdz czujnik temperatury, ja mialem takie same objawy po wymianie ustapily koszt niewielki a i samemu mozna wymienic :hi:

Opublikowano

w moim przypadku koszt ok.40 złociszy

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...