michurr Opublikowano 24 Listopada 2011 Opublikowano 24 Listopada 2011 Witam! Mam wgrany program na 140 km w Audi B5 1,9 TDI. Czy jest możliwe, że po skasowaniu błędu silnika Polskim VAGiem ( dotyczył on jakiegoś modułu) program nie działa prawidłowo? Tzn. auto nie zachowuje się tak jak przed skasowaniem tego błędu... WIecie coś na ten temat?
MarianekZg Opublikowano 24 Listopada 2011 Opublikowano 24 Listopada 2011 Zawsze możesz podjechać do gościa, który robił ci program i powiedzieć że autko nie bangla - zobaczysz co ci powie
dante0018 Opublikowano 24 Listopada 2011 Opublikowano 24 Listopada 2011 Jakto masz wgrany program? Kto ci to robił?
spanky Opublikowano 24 Listopada 2011 Opublikowano 24 Listopada 2011 Witam! Mam wgrany program na 140 km w Audi B5 1,9 TDI. Czy jest możliwe, że po skasowaniu błędu silnika Polskim VAGiem ( dotyczył on jakiegoś modułu) program nie działa prawidłowo? Tzn. auto nie zachowuje się tak jak przed skasowaniem tego błędu... WIecie coś na ten temat? jaki blad , jaki modul - co dokladnie zostalo zrobione .. wrozek tu nie ma ... samo skasowanie bledu nie ma wplywu na modyfikacje .... jak nie oganiasz Vag'a to jedz do osoby ktora Ci to zrobila [program] i niech zdiagnozuje auto Jakto masz wgrany program? Kto ci to robił? a co to ma wspolnego z tematem , bo napewno nie pomoze w rozwiazaniu problemu ....
spanky Opublikowano 24 Listopada 2011 Opublikowano 24 Listopada 2011 Może ktoś coś sknocił... rozumiesz ze znasz wszystkich i po podaniu nazwy firmy/nazwiska jestes w stanie powiedziec czy sknocil czy nie ? p.s auto przed zabawa vag'iem podobno jezdzilo ok ...
akjam Opublikowano 24 Listopada 2011 Opublikowano 24 Listopada 2011 Jaki błąd? To jest podstawowe pytanie. Co to za program? Masz jakiś wykresik czy ktoś powiedział Ci, że masz wgrany program n1 140km i tyle ? Bo takie akcje też się zdarzają. :gwizdanie:
MarianekZg Opublikowano 24 Listopada 2011 Opublikowano 24 Listopada 2011 Michał w ogóle się nie wypowiada być może program zrobił jakiś kolega w swojej komórce i dla tego jest teraz problem Poczekajmy aż się wypowie w tym temacie bo zarzucamy go odpowiedziami
dante0018 Opublikowano 24 Listopada 2011 Opublikowano 24 Listopada 2011 Może ktoś coś sknocił... rozumiesz ze znasz wszystkich i po podaniu nazwy firmy/nazwiska jestes w stanie powiedziec czy sknocil czy nie ? p.s auto przed zabawa vag'iem podobno jezdzilo ok ... Nazwy firmy itp nie, ale czy robione profesjonalnie, czy w szopie lub za pomocą jakiegoś boxa. O to mi chodzi...
michurr Opublikowano 25 Listopada 2011 Autor Opublikowano 25 Listopada 2011 Już jestem panowie:) Zrobił to profesionalny gość, który zajmuje się tuningiem. Historia wygląda tak:więc jeżdżę sobie a4 po owym programie, zasuwa super, jest ok. Następnie pojawia mi się błąd airbagu, bo odpięła się wtyczka pod siedzeniem. Kolega ma Polskiego Vaga (mój, nie ten profesionalny;)) więc zna się na tyle, żeby ten błąd mi skasować. Następnie zaglądamy z poziomu Vaga do silnika, a tam błąd. Niestety nie pamiętam dokładnej jego nazwy, ale napewno było coś o module. Więc kolega idzie za ciosem i kasuje błąd, no bo przecież po to ma Vaga w domu:) Wyjeżdżam od kumpla, a to nie to samo auto.... Więc jade do firmy, tej profesionalnej, co wgrali mi program przez nich stworzony. Jedziemy na pomiar. Gość stwierdza, że się nic wg pomiaru nie zmieniło, czyli wyszlo dokladnie 153 ps i 320 Nm. Natomiast pod butem czuć, że nie idzie.. Stwierdził, że faktycznie coś nie tak. Program był tak ustawiony, że powyżej 2500 obrotów miał ustawiony mocny ciąg (nie znam się na tym dokładnie). A po skasowaniu owego błędu u mojego kumpla, auto nie ma tego pierdyknięcia od tego momentu. Pojechałem posprawdzać szczelność przewodów, wszystko jest ok. Dodam jeszcze jedno pytanie do wątku: czy można zresetować ten program,wgrać jeszcze raz co mi wgrala firma, bo może ustawienia prawidłowe wrócą?
ctv Opublikowano 25 Listopada 2011 Opublikowano 25 Listopada 2011 raz wgrany program jest tam zawsze i nie trzeba restartowac ani nic innego robic,podjedz do nas na rolki zobaczymy ten ciag
Piotrek98igo Opublikowano 25 Listopada 2011 Opublikowano 25 Listopada 2011 Już jestem panowie:) Zrobił to profesionalny gość, który zajmuje się tuningiem. Historia wygląda tak:więc jeżdżę sobie a4 po owym programie, zasuwa super, jest ok. Następnie pojawia mi się błąd airbagu, bo odpięła się wtyczka pod siedzeniem. Kolega ma Polskiego Vaga (mój, nie ten profesionalny;)) więc zna się na tyle, żeby ten błąd mi skasować. Następnie zaglądamy z poziomu Vaga do silnika, a tam błąd. Niestety nie pamiętam dokładnej jego nazwy, ale napewno było coś o module. Więc kolega idzie za ciosem i kasuje błąd, no bo przecież po to ma Vaga w domu:) Wyjeżdżam od kumpla, a to nie to samo auto.... Więc jade do firmy, tej profesionalnej, co wgrali mi program przez nich stworzony. Jedziemy na pomiar. Gość stwierdza, że się nic wg pomiaru nie zmieniło, czyli wyszlo dokladnie 153 ps i 320 Nm. Natomiast pod butem czuć, że nie idzie.. Stwierdził, że faktycznie coś nie tak. Program był tak ustawiony, że powyżej 2500 obrotów miał ustawiony mocny ciąg (nie znam się na tym dokładnie). A po skasowaniu owego błędu u mojego kumpla, auto nie ma tego pierdyknięcia od tego momentu. Pojechałem posprawdzać szczelność przewodów, wszystko jest ok. Dodam jeszcze jedno pytanie do wątku: czy można zresetować ten program,wgrać jeszcze raz co mi wgrala firma, bo może ustawienia prawidłowe wrócą? wpadnij na spoota w niedziele to zobaczymy o co kaman,w czestochowie robiles?
michurr Opublikowano 25 Listopada 2011 Autor Opublikowano 25 Listopada 2011 tak w częstochowie, a gdzie ten spot i o której? zastanawia mnie jeszcze, czy to przepływka, ale to by był taki zbieg okoliczności...? ciągle się sugeruję tą ingerencją w bład silnika...[br]Dopisany: 25 Listopad 2011, 13:46_________________________________________________Dzisiejszy pomiar tak się przedstawia, co o tym sądzicie?
luzur Opublikowano 25 Listopada 2011 Opublikowano 25 Listopada 2011 Tzn? Tzn że pewnie równocześnie stało się coś co spowodowało spadek mocy i nie wiemy o tym.
MAGIC87 Opublikowano 26 Listopada 2011 Opublikowano 26 Listopada 2011 podjedz na spota, zobaczy sie co w trawie piszczy III aleja pod donem http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=83679.14535
LU_Angel Opublikowano 26 Listopada 2011 Opublikowano 26 Listopada 2011 ja cie sunę, dwa różne wykresy....pewnie kumpel wgrał Ci trojana i auto odmówiło posłuszeństwa, ale serio jeżeli tuner stwierdza że program jest OK, to gdzies jakas nieszczęlnośc musi byc, że straciłem dopalacz
Piotrek98igo Opublikowano 26 Listopada 2011 Opublikowano 26 Listopada 2011 jak spadek mocy jak wyszlo 150ps no chyba ze po sofcie przed skasowaniem mial 200 :polew:
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się