Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 1Z] Pilna Prośba o ocenę logów


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Dobra zlokalizowalem wężyk od mapsensora spadł. Które logi muszę powtórzyć ?

Opublikowano

Dynamiczne - 000,001,003,004,008,010 i 011

Opublikowano

i trochę statyczny kont wtrysku się rozjechał

Opublikowano

Dobra wykonam jeszcze raz te to podal przemik.

zacytuje moje progblemy z innego tematu

Witam

Mam taki problem niedawno miałem problemy z turbiną, mianowicie były zapieczone kierownice w turbo i auto wchodziło w tryb awaryjny, po czyszczeniu turbiny wszystko było ok i auto znowu śmigało jak szalone ale ostatnio znowu coś się z nim dzieje mianowicie na I lub na II biegu jak mu z dolnych obrotów rzędu 1500obr/min wcisnę pedał gazu do oporu to silnik przy 2000obr/min przestaje przyśpieszać i robi się mułem tak jak by turbo nie chodziło muszę wtedy odpuścić pedał i wcisnąć jeszcze raz i wtedy znowu rwie do przodu czy ktoś wie może dlaczego tak się dzieje ?? dodam że na vag'u błędów brak, i jeszcze na I i na II biegu jak powolutku dodaję gazu lub trzymam stałe obroty ok 1500 to odczuwam lekkie poszarpywanie.

użyłem opcji szukaj ale nie znalazłem takich objawów większość było spowodowane brudną turbiną :(

ja mam turbo bez zmiennej geometri i mam takie same objawy jak krzysiek z tym ze u mnie na wszystkich biegach jest problem z tym lekkim szarpaniem i problem z brakiem mocy i jej powrocie po odpuszczeniu pedalu gazu. Wiec nie wydaje mi sie zeby to byl problem ze sztanga bo ja nic nie robilem przy turbo. Vag nie pokazuje zadnych bledow. Jestem ciekawy rozwiazania problemu :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...