Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 ADP] Coś ostatnio chyba za dużo pali.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, mam takie wątpliwości. Ostatnim razem zatankowałem prawie 18l na Shellu normalnej 95tki przejechałem 120km i już wskazówka ledwo co się podnosi ;(

Opony zimówki 195/65/15, jeździłem tylko na odcinkach max 3km. Czy to możliwe aby spalanie było aż takie ? ;(

Opublikowano

jeździłem tylko na odcinkach max 3km.

I wszystko w temacie. Przez takie krótkie odcinki pali więcej ale czy aż 18l to chyba nie. Podepnij VAG-a.

Opublikowano

wlej do pełna i sprawdz wtedy,ale 18l to za dużo.

Opublikowano

Trochę dużo. Mnie tyle pali przy dosyć ostrej jeździe po mieście.

A ja mam ABC 2.6 150KM i to jeszcze jeden cylinder bez kompresji.

Niemniej jednak witamy w świecie paliwożerców :kox:

KOREKCJA:

Mnie pali 18l/100km, a Tobie spalił 18l/120km czyli 15l/100km, według mnie to może się spokojnie zdarzyć.

Opublikowano

Miałem dziś trasę prawie 150km i wyszło ok. Więc chyba nic się nie dzieje.

Opublikowano

Przy pokonywaniu 120km na odcinkach długości 3km to i tak mało Ci spalił :) 1.6 pali na takich trasach (praca dom) zimny silnik około 16 litrów benzyny i 18 litrów gazu :kox:

Opublikowano

Niestety ale chyba to prawda, ja do pracy rowniez mam 3 km. I pozniej 3 km do domu. I tak od pon do piatku. W sobote go troche zagrzeje, bo w tygodniu zagrzewa mi sie tylko do 70 stopni. I na 100 km spali nawet 14 L. Za to jak w trasie albo dluzej po miescie jezdze to zrobie wiecej km i spale mniej paliwa.

Opublikowano

wlej do pełna i sprawdz wtedy,ale 18l to za dużo.

Zdecydowanie,to moja 3.0 tyle pali na takich odcinkach,ale nie 1.6

Opublikowano

Każde auto będzie dużo paliło jeśli będzie niska temp. na zew. Moja rada to szybciej jeździć, mocniej dusić w gaz (wiadomo silnik zimny więc bez szaleństw) Jak spadła temp. na dworze to po odpaleniu ledwo co dotykałem, pedał gazu, jak zobaczyłem spalanie to później zacząłem bardziej dynamicznie jeździć i spalanie spadło :mysli: Dziwne ale prawdziwe.

Opublikowano

To wcale nie takie głupie.

Wyobraźcie sobie samochód, gdzie system chłodzący jest tak sprawny że auto nie może przekroczyć 30 stopni.

No i jak myslicie, ile wtedy pali? :gwizdanie:

Opublikowano

już kilka osób mi też tak mówiło,ciekawe czy coś w tym jest :naughty:

Opublikowano

już kilka osób mi też tak mówiło,ciekawe czy coś w tym jest :naughty:

jest :naughty:

Opublikowano

od jutra zaczne testowac,gorzej jak zacznie mi jarać więcej niż do tej poory ;)

Opublikowano

Trzeba spróbować, zrób test i daj znać czy coś się zmieniło. Jak ktoś dojeżdża do pracy na krótkich odcinkach np. 3km przez miasto, czyli dużo zakrętów, świateł itp. to lepiej pojechać inną dłuższą ale prostszą drogą. Podczas jazdy 90km/h na 5 biegu jest obciążenie i silnik w chwilę łapię roboczą temp., jak jeździłem przez miasto do roboty to ledwo łapałem 90C na desce temp. chłodziwa, a obwodnicą dokładam tylko 500m, temp. oleju ponad 60C także różnica jest. :kox:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...