virus191 Opublikowano 1 Grudnia 2011 Opublikowano 1 Grudnia 2011 Witam, mam takie wątpliwości. Ostatnim razem zatankowałem prawie 18l na Shellu normalnej 95tki przejechałem 120km i już wskazówka ledwo co się podnosi ;( Opony zimówki 195/65/15, jeździłem tylko na odcinkach max 3km. Czy to możliwe aby spalanie było aż takie ? ;(
Onkel Opublikowano 1 Grudnia 2011 Opublikowano 1 Grudnia 2011 jeździłem tylko na odcinkach max 3km. I wszystko w temacie. Przez takie krótkie odcinki pali więcej ale czy aż 18l to chyba nie. Podepnij VAG-a.
krzysiekml Opublikowano 1 Grudnia 2011 Opublikowano 1 Grudnia 2011 wlej do pełna i sprawdz wtedy,ale 18l to za dużo.
Samuray-X Opublikowano 1 Grudnia 2011 Opublikowano 1 Grudnia 2011 Trochę dużo. Mnie tyle pali przy dosyć ostrej jeździe po mieście. A ja mam ABC 2.6 150KM i to jeszcze jeden cylinder bez kompresji. Niemniej jednak witamy w świecie paliwożerców KOREKCJA: Mnie pali 18l/100km, a Tobie spalił 18l/120km czyli 15l/100km, według mnie to może się spokojnie zdarzyć.
virus191 Opublikowano 1 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 1 Grudnia 2011 Miałem dziś trasę prawie 150km i wyszło ok. Więc chyba nic się nie dzieje.
morsdicti Opublikowano 2 Grudnia 2011 Opublikowano 2 Grudnia 2011 Przy pokonywaniu 120km na odcinkach długości 3km to i tak mało Ci spalił 1.6 pali na takich trasach (praca dom) zimny silnik około 16 litrów benzyny i 18 litrów gazu
Lo-buz Opublikowano 2 Grudnia 2011 Opublikowano 2 Grudnia 2011 Niestety ale chyba to prawda, ja do pracy rowniez mam 3 km. I pozniej 3 km do domu. I tak od pon do piatku. W sobote go troche zagrzeje, bo w tygodniu zagrzewa mi sie tylko do 70 stopni. I na 100 km spali nawet 14 L. Za to jak w trasie albo dluzej po miescie jezdze to zrobie wiecej km i spale mniej paliwa.
Bazza Opublikowano 2 Grudnia 2011 Opublikowano 2 Grudnia 2011 wlej do pełna i sprawdz wtedy,ale 18l to za dużo. Zdecydowanie,to moja 3.0 tyle pali na takich odcinkach,ale nie 1.6
kicker Opublikowano 2 Grudnia 2011 Opublikowano 2 Grudnia 2011 Każde auto będzie dużo paliło jeśli będzie niska temp. na zew. Moja rada to szybciej jeździć, mocniej dusić w gaz (wiadomo silnik zimny więc bez szaleństw) Jak spadła temp. na dworze to po odpaleniu ledwo co dotykałem, pedał gazu, jak zobaczyłem spalanie to później zacząłem bardziej dynamicznie jeździć i spalanie spadło Dziwne ale prawdziwe.
Samuray-X Opublikowano 2 Grudnia 2011 Opublikowano 2 Grudnia 2011 To wcale nie takie głupie. Wyobraźcie sobie samochód, gdzie system chłodzący jest tak sprawny że auto nie może przekroczyć 30 stopni. No i jak myslicie, ile wtedy pali? :gwizdanie:
Bazza Opublikowano 2 Grudnia 2011 Opublikowano 2 Grudnia 2011 już kilka osób mi też tak mówiło,ciekawe czy coś w tym jest
addassko Opublikowano 2 Grudnia 2011 Opublikowano 2 Grudnia 2011 już kilka osób mi też tak mówiło,ciekawe czy coś w tym jest jest
Bazza Opublikowano 2 Grudnia 2011 Opublikowano 2 Grudnia 2011 od jutra zaczne testowac,gorzej jak zacznie mi jarać więcej niż do tej poory
kicker Opublikowano 2 Grudnia 2011 Opublikowano 2 Grudnia 2011 Trzeba spróbować, zrób test i daj znać czy coś się zmieniło. Jak ktoś dojeżdża do pracy na krótkich odcinkach np. 3km przez miasto, czyli dużo zakrętów, świateł itp. to lepiej pojechać inną dłuższą ale prostszą drogą. Podczas jazdy 90km/h na 5 biegu jest obciążenie i silnik w chwilę łapię roboczą temp., jak jeździłem przez miasto do roboty to ledwo łapałem 90C na desce temp. chłodziwa, a obwodnicą dokładam tylko 500m, temp. oleju ponad 60C także różnica jest.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się