karbonek Opublikowano 1 Grudnia 2011 Opublikowano 1 Grudnia 2011 Układ wspomagania był rozłączany. Po tym zalany został nowym płynem i był odpowietrzony. Nie bąblowało nic, chodziło elegancko. Miesiąc później z ciekawości zajrzałem do zbiornika płynu. Kolor z zielonego zrobił się grafitowy i widać małe pęcherze powietrza. Czy pada pompa? A może magiel? Czy oba? Jakie mogą być koszty naprawy (same części)?
mlodyy Opublikowano 5 Grudnia 2011 Opublikowano 5 Grudnia 2011 pada magiel na 90% regeneracja to koszt około 500zł sprawdź sitko w zbiorniczku jesli dziurawe albo wypadło z prowadnic będą sie robiły bąbelki
karbonek Opublikowano 6 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 6 Grudnia 2011 Ale płynu nie ubywa, magiel nie chrobocze.
wiktorsam Opublikowano 6 Grudnia 2011 Opublikowano 6 Grudnia 2011 Jeździć aż się ewentualnie zepsuje i się nie przejmować, bo i tak jak ma paść to nic już nie można zrobić. Dla mnie ważniejsze czy układ był płukany czy tylko wlano nowy płyn. Powinno się przepłukać układ żeby wylać cały syf który tam zalega. Ja dawałem mechaniorowi dwa literki - jeden na płukanie drugi na zalanie. Inna kwestia że kolor ten płyn sam z siebie trzyma słabo - dość szybko z zieleni zmienia się w taki bardziej bursztynowy , przynajmniej febi który lałem.
karbonek Opublikowano 6 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 6 Grudnia 2011 Rozpiąłem wspomaganie, zlałem stary płyn i zalałem nowym.
rookie Opublikowano 8 Grudnia 2011 Opublikowano 8 Grudnia 2011 Może niepotrzebnie ruszałeś płyn. Trzeba było dalej jeździć bez wymiany.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się