SZYNKAR Opublikowano 17 Grudnia 2011 Opublikowano 17 Grudnia 2011 "zrezygnował bym z dwumasu." Widzieliście tarczę sprzęgła z tego zamiennika? Od dwumasa jest to blacha z okładzinami, zamiennik jest skomplikowany, zawiera sprężyny. Na moje oko to sprężyny dwumasa lądują w tarczy sprzęgła. Dla mojego pełny zestaw dwumas 2000zł, zamiennik 1350. Ma ktoś ten zamiennik dwumasa? Jakie wrażenia? Ponoć kultura jazdy mniejsza
huberts Opublikowano 18 Grudnia 2011 Opublikowano 18 Grudnia 2011 Według mnie gra nie warta świeczki. Wymieniać dwumas na dwumas - tylko i wyłącznie z LUKa, zrobić to porządnie i mieć spokój na kilka-kilkanaście lat
michail55 Opublikowano 18 Grudnia 2011 Opublikowano 18 Grudnia 2011 looknij tu kolego duzo tego na ten temat ja wyczailem ze moge miec sprzegielko alternatora http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1397981.html
Jay_Z Opublikowano 20 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 20 Grudnia 2011 Sprzęgiełka alternatora nie sprawdzałem, ale zrobie to w najbliższym czasie. A co myślicie jakbym mu troche podniósł wolne obroty powiedzmy do około 900. Wystarczy, że lekko dodaje gazu i drgania znikają więc powinno pomóc.
michail55 Opublikowano 20 Grudnia 2011 Opublikowano 20 Grudnia 2011 ponizej tez ci powinny znikac np podczas puszczania klimy
michail55 Opublikowano 20 Grudnia 2011 Opublikowano 20 Grudnia 2011 aha ale mysle ze raczej sprobuj obnizyc obroty ile ci vag pokazuje?? ty juz masz pompowtryski czy jeszcze wtryski??
Jay_Z Opublikowano 20 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 20 Grudnia 2011 Ja mam jeszcze zwykłą pompe wtryskową. Obroty mam takie jak powinny być czyli 861
michail55 Opublikowano 20 Grudnia 2011 Opublikowano 20 Grudnia 2011 wersja nastawnik dawki paliwa?? a jak z temperatura stoi niezmiennie na 90 po kilku kilometrach??
Jay_Z Opublikowano 20 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 20 Grudnia 2011 z Tym nastawnikiem to Ci nie powiem bo szczerze mówiąc nie wiem jak to sprawdzić. A co do tempertury to jest wszystko w normie.
michail55 Opublikowano 20 Grudnia 2011 Opublikowano 20 Grudnia 2011 masz takie cos z przedniej strony silnika od strony rozrzadu niedaleko alternatora?? http://images24.fotosik.pl/112/927fe0518a7e3e3bmed.jpg
michail55 Opublikowano 21 Grudnia 2011 Opublikowano 21 Grudnia 2011 no to tak drgania moga byc spowodowane niewlasciwym ustawieniem kata tego nastawnika badz tez juz on jest do regeneracji jedz do kogos kto regeneruje te nastawniki badz tez do pompiarza niech ci sprawdzi pod vagiem i ewentualnie ustawi odpowiedni kat jego nie powinno to kosztowac wiecej niz 50zl no chyba ze regeneracja to 250
Jay_Z Opublikowano 21 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 21 Grudnia 2011 Słuchaj kąt wtrysku miałem ustawiany i sprawdzane wszystkie parametry Vagiem i wszystko jest ok.
michail55 Opublikowano 21 Grudnia 2011 Opublikowano 21 Grudnia 2011 to pewnie wtryski albo poduszki bo juz nic innego nie pozostaje
Jay_Z Opublikowano 21 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 21 Grudnia 2011 Poduszki sprawdzone, wtryski wątpie auto ma 211 tys a pozatym było sprawdzane vagiem. Jeszcze zostaje do sprawdzenia to sprzegiełko alternatora ewentualnie dwumas.
michail55 Opublikowano 21 Grudnia 2011 Opublikowano 21 Grudnia 2011 a ty masz dwumas?? czy jednomas. przy zmianie biegow ci szarpie jak puszczas sprzeglo??
Jay_Z Opublikowano 21 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 21 Grudnia 2011 właśnie nie jestem do końca przekonany czy u mnie już był dwumas, ale szarpać nic nie szarpie
michail55 Opublikowano 21 Grudnia 2011 Opublikowano 21 Grudnia 2011 to ja juz nie wiem. ja mam podobny problem u siebie na pompowtryskach i tez mi telepie nie wiem czemu
Jay_Z Opublikowano 21 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 21 Grudnia 2011 Ja będe szukał kogoś w mojej okolicy kto sie bardziej orjentuje w temacie. Może jak to zobaczy to cos podpowie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się