KL4K50N Opublikowano 6 Grudnia 2011 Opublikowano 6 Grudnia 2011 Witajcie Mam dziwny i niebezpieczny problem z moim autem. Otóż zaczęło się to jakieś 3 tygodnie temu. Zjeżdżając z ronda poczułem nagle jak wspomaganie mi się wyłączyło. Trwało to krótką chwilę, potem jakoś puściło. Dziś po powrocie z myjni, ruszyłem trochę szybciej, bieg 1,2 i nagle pupa... kierownica nie mogłem w ogóle ruszyć na jakieś 5 sekund, muślałem, że już wywalę dzwona bo to bylo na w miarę ostrym zakręcie jednak z użyciem wielkiej sily udało mi się ruszyć koła (kapcie 225) i nagle wspomaganie zaczelo działać. teraz nie wiem co robić, bo boję się jeździć bo nie wiem kiedy znów coś się takiego stanie. Co to może być? i gdzie mam szukać przyczyny, bo na 100% nie wiem czy to wina pompy od wspomy
yamahayzfr13 Opublikowano 6 Grudnia 2011 Opublikowano 6 Grudnia 2011 Ja tak kiedyś miałem, blokowała mi się maglowanica w Seicento.. okazało się że poprostu sie wykrzywiła, prawdopodobnie gdzies na wyboju, dziurze.. przenioslo po drązku i dostała.. Potem się blokowała czasami.. A tutaj.. hmm cięzko powiedziec. Płynu nie ubywa? Jak ubywa moze gdzies chwilowo powietrze zaciagac i jest brak wspomagania albo poprostu pompa pada
KL4K50N Opublikowano 6 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 6 Grudnia 2011 Kurdę płyn jest. Kolega kazał sprawdzić tą maglownice, bo ja miałem w miarę dużą stłuczkę z przodu centralnie i może po tym wypadku coś się zaczyna dziać.
yamahayzfr13 Opublikowano 6 Grudnia 2011 Opublikowano 6 Grudnia 2011 Bardzo możliwe.. magiel jest cośc czuły.. Mozna go nawet uszkodzić przy wymianie drążków kierowniczych.. poprostu go skręcic wiec jak najbardziej sprawdz magiel!
KL4K50N Opublikowano 6 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 6 Grudnia 2011 A jak go sprawdzić domowym sposobem, bo aktualnie mieszkam w NL i do PL się w styczniu wybieram. A nie chce jechać z tym czymś co podczas jazdy może zawieść
virus31 Opublikowano 6 Grudnia 2011 Opublikowano 6 Grudnia 2011 Ja bym tu stawiał na strone elektroniki. Czy blokuje Ci sie tylko podczas skrętu ? Jak by sie magiel zablokował to raczej nie odciąl by pompy.
Maxcudo Opublikowano 7 Grudnia 2011 Opublikowano 7 Grudnia 2011 Kolego są tam jeszcze w maglu 2 zaworki, które trzymają ciśnienie zarówno w lewo jak i w prawo. Może po prostu wysiadły? Dość często to się zdarza w B5. Ja np, rano zawsze wspomagania w lewo nie mam, dopiero jak przez sile kręcę to wróci i potem już nie mam problemów. Na forum jest temat jak je wymienić. Poszukaj :gwizdanie:
KL4K50N Opublikowano 7 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 7 Grudnia 2011 Ja bym tu stawiał na strone elektroniki. Czy blokuje Ci sie tylko podczas skrętu ? Jak by sie magiel zablokował to raczej nie odciąl by pompy. Kurczę ciężko stwierdzić czy tylko przy skręcie, ponieważ zdarzyło mi się to na razie tylko dwa razy. Pierwszy raz podczas zjazdu z ronda(po 2-3 sekundach puściło) i wczoraj przy łuku w prawo z tym, że trochę dłużej to trwało.
ogion Opublikowano 7 Grudnia 2011 Opublikowano 7 Grudnia 2011 Ja bym tu stawiał na strone elektroniki. Czy blokuje Ci sie tylko podczas skrętu ? Jak by sie magiel zablokował to raczej nie odciąl by pompy. W tym roczniku nie ma żadnej elektroniki. Wygląda na to że magiel do wymiany, miałem u siebie podobne objawy, tylko u mnie zazwyczaj blokował się przy niedużych prędkościach, np. podczas manewrowania na parkingu
KL4K50N Opublikowano 8 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 8 Grudnia 2011 Najgorsze jest to, że nie wiem kiedy znów mi sie to zrobi ... I teraz boje się nim jeździć gdziekolwiek bo kij ją tam wie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się