Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 1Z] Wymiana wtrysków na AFN, a przyrost mocy


tomiqu

Rekomendowane odpowiedzi

Czy sama wymiana wtrysków ( bez zmiany programu ) na te od AFN da jakiś odczuwalny przyrost mocy? Bo wg. mechaników z mojego miasta taka zamiana nie daje żadnego przyrostu...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

minimalny podwarunkiem że beda to w dobrej kondycji wtryski, po programie powinieneś złapac okolice 130km, auto bez softu będzie bardziej kopcić

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może i było tylko weź to znajdź gdzie to było :wink4:

Czyli rozumiem, że bez zmiany softu nie ma co nawet robic przekładki bo zmiana będzie nieodczuwalna, a pytanie jeszcze jak taki przyrost ( 125 -130 KM ) zniesie mój stary klekot? Czy nie lepiej się ograniczyć do tych 110-115 max?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki dobry człowieku :hi:

Jeśli z tego co tam napisałeś sama wymiana wtrysków dałaby mi 100-105 KM mocy to ja już bym był kontent :>

No to ładne mi nic - z 90 KM na 105 KM...A i moment też powinien pójść w górę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki dobry człowieku :hi:

Jeśli z tego co tam napisałeś sama wymiana wtrysków dałaby mi 100-105 KM mocy to ja już bym był kontent :>

No to ładne mi nic - z 90 KM na 105 KM...A i moment też powinien pójść w górę.

u kolegi wyszlo 111ps 250nm po samej wymianie wtryskow masz wykres w tamtym temacie
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co nie zmienia faktu że bedzie kopcił jak ruski ułaz :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

111 PS i 250 Nm to rewelacja jak na wymianę tylko samych wtrysków, przecież nawet seryjny AFN nie ma takich parametrów ( moment obr) :)

Kowi87, a dlaczego będzie kopcił??

Wtryski już mam zakupione, więc czas na małą zabawę... :naughty: Chciałem się tylko upewnić , że taka wymiana ma sens.

W domu jest jeszcze Pasek po lifcie z silnikiem AVB 101 KM 250 Nm ale w porównianiu do mojego 1Z-a to rakieta, a waży ok. 150 kg więcej do A4. Więc jeśli tyle osiągnę ( a nawet więcej) w mojej A4 to strach pomysleć jak będzie jeździć mój klekot :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

111 PS i 250 Nm to rewelacja jak na wymianę tylko samych wtrysków, przecież nawet seryjny AFN nie ma takich parametrów ( moment obr) :)

Kowi87, a dlaczego będzie kopcił??

Wtryski już mam zakupione, więc czas na małą zabawę... :naughty: Chciałem się tylko upewnić , że taka wymiana ma sens.

W domu jest jeszcze Pasek po lifcie z silnikiem AVB 101 KM 250 Nm ale w porównianiu do mojego 1Z-a to rakieta, a waży ok. 150 kg więcej do A4. Więc jeśli tyle osiągnę ( a nawet więcej) w mojej A4 to strach pomysleć jak będzie jeździć mój klekot :naughty:

bo auto jest nie wysterowane pod nie, dawka będziesz mógł nieco podregulować, ten passek co mówisz jest na PD wiec nie ma co porównywać, osiagi 1Zeta jakos super sie nie zmienią bez programu :gwizdanie: seryjny AFN tyle momentu łapie na hamowni

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napisz PM do usera 'sopel_prusa', ostatnio bral ode mnie wtryski afna do swojego zeciora, bedziesz mial relacje z pierwszej reki, ale z tego co pisal byl zadowolony :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napisz PM do usera 'sopel_prusa', ostatnio bral ode mnie wtryski afna do swojego zeciora, bedziesz mial relacje z pierwszej reki, ale z tego co pisal byl zadowolony :wink4:

Ok, dzięki za info. :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z własnego doświadczenia powiem, że po zmianie musisz zwiększyć dawkę do < 3mg, w przeciwnym razie kopci i pali jak ruski czołg.

Eksperymentuj z dawką 2,4mg, 2,6mg, 2,8mg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zmieniłem wtryski i stwierdzam, że jest duża różnica w zbieraniu się auta :) Nic nie zmieniałem w dawce ani kąta wtrysku, po prostu przełożyłem i tyle. Nawet jeszcze logów nie miałem kiedy zrobić. Ale auto od razu jest dużo żwawsze, poprawiła się elastyczność, a co za tym idzie wyprzedzanie jest przyjemniejsze. Przed wymianą miałem niedoładowanie turbiny o ok. 200-250 jednostek i to się odczuwało, teraz jakby tego nie czuć. Ale czy niedoładowanie zniknęło to stwierdzę dopiero po logowaniu. Koszt wtryskiwaczy 300 zł , a efekt jak dla mnie super :)

Co do kopcenia - jest mniejsze niż było przed wymianą, praktycznie niezauważalne :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko spr. sobie wtryski przed montażem jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś, cobyś się nie rozczarował.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja również planuję do swojego 1Z wsadzić większe wtryski i do tego zapodać virusa

Na szybko wyjaśnijcie mi: wtryski do AFN to 216?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja również planuję do swojego 1Z wsadzić większe wtryski i do tego zapodać virusa

Na szybko wyjaśnijcie mi: wtryski do AFN to 216?

nie, 216ki to AHY

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja również planuję do swojego 1Z wsadzić większe wtryski i do tego zapodać virusa

Na szybko wyjaśnijcie mi: wtryski do AFN to 216?

nie, 216ki to AHY

więc AFN jakie ma? Bo z tego co udało mi się wyszperać w innych wątkach to z tego silnika warto wrzucić do 1Z

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...