Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 1Z] Wymiana wtrysków na AFN, a przyrost mocy


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

0,210 jak dobrze pamietam czy tam 0,205

:mysli: bo planowałem na ten czas większe wtryski dać + soft i nic więcej nie ruszać, więc lepiej te wtryski od AHY czy od AFN?

Opublikowano

proste ze 216ki lepsze, tym bardziej ze AFN to będą trupy pewnie, a nowe to nowe

Opublikowano

proste ze 216ki lepsze, tym bardziej ze AFN to będą trupy pewnie, a nowe to nowe

no ok byle by nie zaczął kopcić jak ruski czołg bo przy zbyt dużych wtryskach pompa nie wydoli a oprócz wtrysków i ECU nie chce wymieniać innych gratów bo wiadomo pompa VP nie należy do jakiś super wydajnych.

przy wtryskach 216-kach i sofcie myśle że można by się pokusić o 130KM?

Opublikowano

można

Opublikowano

można

no i tyle by mi wystarczyło do sprawniejszego przemieszczania się bo nie ma sensu ładować więcej kasy w starego piernika[br]Dopisany: 14 Styczeń 2012, 17:10_________________________________________________a właśnie wystarczyły by same końcówki wtrysków czy całe wtryskiwacze?

Opublikowano

kupisz same końcówki to i tak będziesz musiał pompiarza odwiedzic :wink4:

Opublikowano

kupisz same końcówki to i tak będziesz musiał pompiarza odwiedzic :wink4:

oświeć mnie :decayed:

Opublikowano

końcówka to tylko cześć wtryskiwacza, wyciągasz swoje jedziesz na przekładke do pompiarza, on to składa ustawia odpowiednie cisnienia i dopiero wkłądasz do swojego auta, w ręku zostaja ci stare końcówki 1Z :wink4:

Opublikowano

końcówka to tylko cześć wtryskiwacza, wyciągasz swoje jedziesz na przekładke do pompiarza, on to składa ustawia odpowiednie cisnienia i dopiero wkłądasz do swojego auta, w ręku zostaja ci stare końcówki 1Z :wink4:

no tak i jeszcze zapłać pompiarzowi za ustawienie :gwizdanie: czyli lepiej kupić całe wtryski zamontować na własną rękę potem jechać na program i przy okazji ustawić kąt i czas wtrysku?

Opublikowano

no tak i jeszcze zapłać pompiarzowi za ustawienie :gwizdanie: czyli lepiej kupić całe wtryski zamontować na własną rękę potem jechać na program i przy okazji ustawić kąt i czas wtrysku?

:good:

Opublikowano

dzięki :notworthy::decayed: teraz wiem jak się za to zabrać :>

Opublikowano

Tyle, że słyszałem do pewnego tunera, że nie wykorzystasz pełnej mocy 216 ponieważ 1Z ma zbyt mało wydajna pompę do nich :) Mówił, że 205 będą w sam raz do 1Z. Do AHH, ALH jak najbardziej 216.

Opublikowano

Tyle, że słyszałem do pewnego tunera, że nie wykorzystasz pełnej mocy 216 ponieważ 1Z ma zbyt mało wydajna pompę do nich :) Mówił, że 205 będą w sam raz do 1Z. Do AHH, ALH jak najbardziej 216.

w gornych partiach obrotow jest slabsza

Opublikowano

Tyle, że słyszałem do pewnego tunera, że nie wykorzystasz pełnej mocy 216 ponieważ 1Z ma zbyt mało wydajna pompę do nich :) Mówił, że 205 będą w sam raz do 1Z. Do AHH, ALH jak najbardziej 216.

w gornych partiach obrotow jest slabsza

rozumiem że na dolnych obrotach pompa bedzie dawała rade i będzie to fajnie jeździć a na wyższych obrotach będzie to tak jak bym miał mniejsze wtryski niż 216?

Na 205 zbliżył bym się do progu 130KM w 1Z? Czy marne szanse?

Opublikowano

Na 205 w 1Z przy zdrowym osprzęcie jest realne max 130-135 KM ale na więcej nie ma co liczyć przy seryjnych i zdrowych gratach. Ja mam wtryski 205 i jest spora różnica nawet przy seryjnym programie 1Z. Będę też zmieniał program tyle, że teraz trochę zima zaatakowała więc nie będę się spieszył bo i tak nie wykorzystam nadmiaru mocy , a mój rocznik niestety nie ma ASR ( nie mówiąc już o ESP) a szkoda bo w takich warunkach bardzo by się przydał.

Opublikowano
a mój rocznik niestety nie ma ASR ( nie mówiąc już o ESP) a szkoda bo w takich warunkach bardzo by się przydał.

wspolczuje z ruszaniem. :rolleyes:

Opublikowano

no niestety, w tym roczniku nie montowali z takim motorem seryjnie.

Nie mam jeszcze softu ,a już teraz potrafi mielić na IV biegu na śliskiej nawierzchni ;( Trzeba się kontrolować.

Opublikowano

no niestety, w tym roczniku nie montowali z takim motorem seryjnie.

Nie mam jeszcze softu ,a już teraz potrafi mielić na IV biegu na śliskiej nawierzchni ;( Trzeba się kontrolować.

zrobisz soft to na suchym bedzie mielic do 4
Opublikowano

Nie masz mocy - problem , masz moc - też problem :)

Ale przy delikatniejszym operowaniu pedałem gazu nie ma aż takiej tragedii.

Opublikowano

Nie ma szans na 135km w 1z + 205, taki wynik osiaga sie po 216kach :wink4:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...