A4-Tomek Opublikowano 14 Stycznia 2012 Opublikowano 14 Stycznia 2012 0,210 jak dobrze pamietam czy tam 0,205 bo planowałem na ten czas większe wtryski dać + soft i nic więcej nie ruszać, więc lepiej te wtryski od AHY czy od AFN?
Kowi87 Opublikowano 14 Stycznia 2012 Opublikowano 14 Stycznia 2012 proste ze 216ki lepsze, tym bardziej ze AFN to będą trupy pewnie, a nowe to nowe
A4-Tomek Opublikowano 14 Stycznia 2012 Opublikowano 14 Stycznia 2012 proste ze 216ki lepsze, tym bardziej ze AFN to będą trupy pewnie, a nowe to nowe no ok byle by nie zaczął kopcić jak ruski czołg bo przy zbyt dużych wtryskach pompa nie wydoli a oprócz wtrysków i ECU nie chce wymieniać innych gratów bo wiadomo pompa VP nie należy do jakiś super wydajnych. przy wtryskach 216-kach i sofcie myśle że można by się pokusić o 130KM?
A4-Tomek Opublikowano 14 Stycznia 2012 Opublikowano 14 Stycznia 2012 można no i tyle by mi wystarczyło do sprawniejszego przemieszczania się bo nie ma sensu ładować więcej kasy w starego piernika[br]Dopisany: 14 Styczeń 2012, 17:10_________________________________________________a właśnie wystarczyły by same końcówki wtrysków czy całe wtryskiwacze?
Kowi87 Opublikowano 14 Stycznia 2012 Opublikowano 14 Stycznia 2012 kupisz same końcówki to i tak będziesz musiał pompiarza odwiedzic
A4-Tomek Opublikowano 14 Stycznia 2012 Opublikowano 14 Stycznia 2012 kupisz same końcówki to i tak będziesz musiał pompiarza odwiedzic oświeć mnie
Kowi87 Opublikowano 14 Stycznia 2012 Opublikowano 14 Stycznia 2012 końcówka to tylko cześć wtryskiwacza, wyciągasz swoje jedziesz na przekładke do pompiarza, on to składa ustawia odpowiednie cisnienia i dopiero wkłądasz do swojego auta, w ręku zostaja ci stare końcówki 1Z
A4-Tomek Opublikowano 14 Stycznia 2012 Opublikowano 14 Stycznia 2012 końcówka to tylko cześć wtryskiwacza, wyciągasz swoje jedziesz na przekładke do pompiarza, on to składa ustawia odpowiednie cisnienia i dopiero wkłądasz do swojego auta, w ręku zostaja ci stare końcówki 1Z no tak i jeszcze zapłać pompiarzowi za ustawienie :gwizdanie: czyli lepiej kupić całe wtryski zamontować na własną rękę potem jechać na program i przy okazji ustawić kąt i czas wtrysku?
Kowi87 Opublikowano 14 Stycznia 2012 Opublikowano 14 Stycznia 2012 no tak i jeszcze zapłać pompiarzowi za ustawienie :gwizdanie: czyli lepiej kupić całe wtryski zamontować na własną rękę potem jechać na program i przy okazji ustawić kąt i czas wtrysku?
A4-Tomek Opublikowano 14 Stycznia 2012 Opublikowano 14 Stycznia 2012 dzięki teraz wiem jak się za to zabrać :>
tomiqu Opublikowano 16 Stycznia 2012 Autor Opublikowano 16 Stycznia 2012 Tyle, że słyszałem do pewnego tunera, że nie wykorzystasz pełnej mocy 216 ponieważ 1Z ma zbyt mało wydajna pompę do nich Mówił, że 205 będą w sam raz do 1Z. Do AHH, ALH jak najbardziej 216.
spanky Opublikowano 16 Stycznia 2012 Opublikowano 16 Stycznia 2012 Tyle, że słyszałem do pewnego tunera, że nie wykorzystasz pełnej mocy 216 ponieważ 1Z ma zbyt mało wydajna pompę do nich Mówił, że 205 będą w sam raz do 1Z. Do AHH, ALH jak najbardziej 216. w gornych partiach obrotow jest slabsza
A4-Tomek Opublikowano 17 Stycznia 2012 Opublikowano 17 Stycznia 2012 Tyle, że słyszałem do pewnego tunera, że nie wykorzystasz pełnej mocy 216 ponieważ 1Z ma zbyt mało wydajna pompę do nich Mówił, że 205 będą w sam raz do 1Z. Do AHH, ALH jak najbardziej 216. w gornych partiach obrotow jest slabsza rozumiem że na dolnych obrotach pompa bedzie dawała rade i będzie to fajnie jeździć a na wyższych obrotach będzie to tak jak bym miał mniejsze wtryski niż 216? Na 205 zbliżył bym się do progu 130KM w 1Z? Czy marne szanse?
tomiqu Opublikowano 17 Stycznia 2012 Autor Opublikowano 17 Stycznia 2012 Na 205 w 1Z przy zdrowym osprzęcie jest realne max 130-135 KM ale na więcej nie ma co liczyć przy seryjnych i zdrowych gratach. Ja mam wtryski 205 i jest spora różnica nawet przy seryjnym programie 1Z. Będę też zmieniał program tyle, że teraz trochę zima zaatakowała więc nie będę się spieszył bo i tak nie wykorzystam nadmiaru mocy , a mój rocznik niestety nie ma ASR ( nie mówiąc już o ESP) a szkoda bo w takich warunkach bardzo by się przydał.
MAGIC87 Opublikowano 17 Stycznia 2012 Opublikowano 17 Stycznia 2012 a mój rocznik niestety nie ma ASR ( nie mówiąc już o ESP) a szkoda bo w takich warunkach bardzo by się przydał. wspolczuje z ruszaniem.
tomiqu Opublikowano 17 Stycznia 2012 Autor Opublikowano 17 Stycznia 2012 no niestety, w tym roczniku nie montowali z takim motorem seryjnie. Nie mam jeszcze softu ,a już teraz potrafi mielić na IV biegu na śliskiej nawierzchni ;( Trzeba się kontrolować.
Piotrek98igo Opublikowano 17 Stycznia 2012 Opublikowano 17 Stycznia 2012 no niestety, w tym roczniku nie montowali z takim motorem seryjnie. Nie mam jeszcze softu ,a już teraz potrafi mielić na IV biegu na śliskiej nawierzchni ;( Trzeba się kontrolować. zrobisz soft to na suchym bedzie mielic do 4
tomiqu Opublikowano 17 Stycznia 2012 Autor Opublikowano 17 Stycznia 2012 Nie masz mocy - problem , masz moc - też problem Ale przy delikatniejszym operowaniu pedałem gazu nie ma aż takiej tragedii.
Kowi87 Opublikowano 17 Stycznia 2012 Opublikowano 17 Stycznia 2012 Nie ma szans na 135km w 1z + 205, taki wynik osiaga sie po 216kach
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się